Ik denk dat je goed zat met het Inca/Caddy ding..quote:Op zaterdag 13 september 2014 05:40 schreef Tinos85 het volgende:
Dan ga ik er maar vanuit dat deze goed is.
Een makkelijkere dan
[ afbeelding ]
Met dat portier en achterruitje?quote:
Twingo 2 klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:13 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik denk dat je goed zat met het Inca/Caddy ding..
Wat je nieuwe inzending betreft,twingo 2?
Zat nog te twijfelen over een Colt cz40 maar dan klopt het portier weer niet.quote:
K was nog niet heel lang wakker... maar afgaande op de neus had dat gekund.. Maar de kont had ik wat minder op gelet, zat mobiel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:00 schreef Charged het volgende:
[..]
Met dat portier en achterruitje?
Net wakker of zo?
Sorry voor de late reactie,yup een sedan en @ Tinos85,nope geen US merk maar wel genoeg verkocht daar.quote:Op zondag 14 september 2014 13:38 schreef Koepert het volgende:
OH en je nieuwe inzending..
Is het een sedan??
Ben je me aan het fucken?quote:Op maandag 15 september 2014 18:15 schreef Koepert het volgende:
Dus wel USfoto, Geen US-merk. Hyundai heeft relatief weinig in sedans gedaan in US dus die kans is gering... Dit lijkt me een model van na 2000.. T is geen Toyota gok ik, bijvoorbeeld een Camry lijkt andere spiegels/deuren te hebben en geen fakechroom op deurgrepen.
Is t een Kia of Honda? Waarbij ik gezien t 'chroom' Kia meer kans geef?
Eh nee?quote:
Ik denk dat ie het niet gelooftquote:Op maandag 15 september 2014 18:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eh nee?
Je zei toch dat t geen US-merk was? En wel een sedan.
oke het is dus een Kiaquote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het niet gelooft
Dit dusquote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het niet gelooft
So it was a Kia!?quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef Charged het volgende:
[..]
Kappen,Koepert was eerder,nondeju.
Ah crack.. slordig..quote:Op maandag 15 september 2014 19:46 schreef Charged het volgende:
uhm,gumpert apollo in je tag en ik heb nog geen type van je...ghehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |