dat is dus kijken naar mensen die tv kijken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:20 schreef Paxcon het volgende:
Dat rtl4 thuis voor de buis wil ik wel even zien
dan hebben we niks leuks om over te lachenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kan niemand dat soort mensen beschermen?
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is dus kijken naar mensen die tv kijken?
wcpot ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:23 schreef appelen het volgende:
ze vindt zichzelf echt grappig hahahaha
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
Er is niet genoeg alcohol op de wereld om dit grappig te maken.
Fixedquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ze kan niet meer normaal door Wageningen lopen waggelen
ik denk dat een aa'er weer spontaan aan de drank zou gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:23 schreef Uccie het volgende:
Er is niet genoeg alcohol op de wereld om dit grappig te maken.
Het zit je hoog of niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel leuk joh, tussen al die meiden.
Mits homoquote:
zal hij ook bij ze omkleden?quote:
Zeg me niet dat jij ook tussen allemaal meisjes wilt staan die jou aandacht geven.quote:
He swings the other way.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel leuk joh, tussen al die meiden.
die boi is hommoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zeg me niet dat jij ook tussen allemaal meisjes wilt staan die jou aandacht geven.
Of ben je wcpot ?
Die stralend lachende gezichten ook, echt een feestje.quote:
iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Niet synchroon maar dat zal Dan wel weer niet zien
Maar om te winnen moet het een stuk strakker.quote:
idd genot om te zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die stralend lachende gezichten ook, echt een feestje.
ding ding ding, we have a winnerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Niet synchroon maar dat zal Dan wel weer niet zien
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ding ding ding, we have a winner
jij wel jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Fylax het volgende:
Ik claim de hele meidengroep. Die jongen mogen jullie wel.
* Burner82 claimtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Fylax het volgende:
Zo werkt het niet, purkie. Eerlijk delen, jij mag dat kleine meisje. Veel plezier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Fylax het volgende:
Vind ik niet erg hoor. Leuk meisje wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, purkie. Eerlijk delen, jij mag dat kleine meisje. Veel plezier.
dan is het goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
claimen betekent niet gelijk dat ik ze krijg hoor.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind ik niet erg hoor. Leuk meisje wel.
Makkelijk. Ga der voor man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja toch? 3 jaar verschil. Moet kunnen toch?
raam staat open?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
Oh echt rillingen op de verkeerde manier.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:33 schreef franklop het volgende:
Grapje van Gordon over ballen. Je verwacht het niet
mag mijn pener er ook in?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef Burner82 het volgende:
Chantal: JEEESUSSSS!!!!![]()
![]()
Muilkorven dat wijf.
Gewoon veel koffie drinken, misschien stuiter je dan beter mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef Stickertje het volgende:
leuk maar ik moet er niet aan denken om een hele show hierna te moeten kijken
misschien als hij ook skippyballen gaat gebruikenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef Stickertje het volgende:
leuk maar ik moet er niet aan denken om een hele show hierna te moeten kijken
Nee, dat vult niet voldoende.quote:
Als ze daardoor stil is... prop er maar in wat je wiltquote:
PARDON?!?!!?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat gaat niet veel helpen denk ik.
iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:37 schreef TigerXtrm het volgende:
TouretteSorry maar dat was zo grappig
Kindje met papa in legerquote:
oh zielig verhaal van opa heb ik niet gehoordquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dansmeisjes (Sudan) en Opa (vrouw overleden)
dit..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:38 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het een beetje ongeloofwaardig dat iemand met Tourette opeens niets meer van zijn tics heeft tijdens het zingen/spelen op een instrument.
Omdat je dan een ander gebied van je hersenen gebruikt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:38 schreef Fylax het volgende:
Ik vind het een beetje ongeloofwaardig dat iemand met Tourette opeens niets meer van zijn tics heeft tijdens het zingen/spelen op een instrument.
Ik heb mijn tics anders altijd hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat je dan een ander gebied van je hersenen gebruikt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik ben geen nerd, begrijp de grap niet
Ligt eraan of ze neurologisch of aangeleerd zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb mijn tics anders altijd hoor.
ook tourette?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb mijn tics anders altijd hoor.
slowwwwwwwwwwwwwwww pokeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Jij bent grappig man. Ik mag jou wel. Keertje samen brugklassers versieren in de kinderdisco?quote:
Hoezo grappig? Ik ben gewoon serieus over mijn problemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Jij bent grappig man. Ik mag jou wel. Keertje samen brugklassers versieren in de kinderdisco?
mwahquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:38 schreef Fylax het volgende:
Tsja ik weet niet. Ik heb het in ieder geval altijd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mwah
Mensen die stotteren kunnen ook zingen zonder te stotteren
(bijvoorbeeld Miss Montreal)
he begint een beetje HGT te worden in dit topic,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoezo grappig? Ik ben gewoon serieus over mijn problemen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
he begint een beetje HGT te worden in dit topic,
zielige verhalen met fylax
heeft met manier van ademhalen te makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mwah
Ja teveel HGT hier. Terug on topic mensen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
he begint een beetje HGT te worden in dit topic,
zielige verhalen met fylax
En de focus op weten wat je zegt, ipv spontaan wat zeggen..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft met manier van ademhalen te maken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja teveel HGT hier. Terug on topic mensen.
Wel erg witte....zijn wintertieten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
hahaha 2 tieten op een bord in calbani reclame xD
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
hahaha 2 tieten op een bord in calbani reclame xD
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel erg witte....zijn wintertieten.
sanne hans heeft t toch ook aan dr zelf te danken dat ze stottert?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mwah
Door na te doen kun je dat krijgen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
sanne hans heeft t toch ook aan dr zelf te danken dat ze stottert?
Zie dit interview http://www.stotteren.nl/j(...)w-miss-montreal.html
fixedquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja! JAAAA!! Pizza net op tijd binnen voor deze gozer
Ja.. lekker uitgemolken weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef Uccie het volgende:
Die wordt betaald door RTL om dit te doen, kan niet anders.
Gewoon sensatie dit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef Uccie het volgende:
boontje komt om zn loontje zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Door na te doen kun je dat krijgen?Wow
NEE! HOE! KOM OP!! Ik had ze nog aan de telefoon. Geen fucking olie op die pizza. Tyfus zaak daarquote:
als je voor een downer een koekje op tafel legt wat onder stroom staat, zou hij na de 11de keer nog een keer proberen om het koekje te pakkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:46 schreef Uccie het volgende:
Niets sensationeels aan.quote:
Bo bo bo bo... nevermind, fuck itquote:
Nee, die zijn daar wel te slim voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als je voor een downer een koekje op tafel legt wat onder stroom staat, zou hij na de 11de keer nog een keer proberen om het koekje te pakken
Vast wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop wel dat Lisette weer boos wordt want anders is het niks aan
idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Ow jee, weer een dooie... jankverhaal nummer 4...
3.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Ow jee, weer een dooie... jankverhaal nummer 4...
Bohhh, ze was goed doodquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
hij begint te lachen als het over zijn dode vrouw gaat
Fok!kerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
hij begint te lachen als het over zijn dode vrouw gaat
4 toch al?quote:
Het voelt als zoveel meer ellendequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het voelt als zoveel meer ellende
haha iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Studiotje het volgende:
Amsterdams accent
Rot op
Glennis Grace
Klinkt echt lomp.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Studiotje het volgende:
Amsterdams accent
Rot op
Glennis Grace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |