Volgens mij dat het lekker gaat inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:36 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Alles bon hoor. Tgaat lekker met me! Versta je alles bon?
En over wat gaat het hier vanavond?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij dat het lekker gaat inderdaad.
En mooi zo.
Geen idee nog, het is nog rustig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:48 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En over wat gaat het hier vanavond?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee nog, het is nog rustig.
Muziek is al voorbij gekomen en het avontuur van Jian en een zeer grote vis.![]()
Benieuwd wat er nog meer gaat komen hier.
Het is nog rustig hier zeg je...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee nog, het is nog rustig.
Muziek is al voorbij gekomen en het avontuur van Jian en een zeer grote vis.![]()
Benieuwd wat er nog meer gaat komen hier.
Weet ik veel wanneer het los gaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:52 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Het is nog rustig hier zeg je...
Wanneer breekt het hier dan los? Ik heb zin in actie en boeiende gesprekken!
Maar is het vandaag niet stilletjes hier op Utopia voor een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer het los gaat.Dat is zo verschillend hier.
En het is zaterdag avond dus ik weet niet of er boeiende gesprekken gaan komen.
We zullen het zien wat de avond ons weer brengt op fok.
Dat weet ik niet. In de cos zijn ze gewoon bezig met uto.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:57 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Maar is het vandaag niet stilletjes hier op Utopia voor een zaterdagavond?
Wat is cos? Stomme vraag waarschijnlijk want als ik het opzoek vind ik het waarschijnlijk direct maar men internet is te traag om uit dit topic te gaan dus ik hoop dat je me het gewoon kan zeggen of een link geven..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. In de cos zijn ze gewoon bezig met uto.
Mijn streams staan ook wel aan, maar waarom weet ik nog steeds niet.
Dus zo aan het begin van de avond is het hier rustiger omdat de meeste in de cos zitten.
Of een leven hebben.
Ok, ik ga het proberen kort uit te leggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:03 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Wat is cos? Stomme vraag waarschijnlijk want als ik het opzoek vind ik het waarschijnlijk direct maar men internet is te traag om uit dit topic te gaan dus ik hoop dat je me het gewoon kan zeggen of een link geven..
Ok ik snap het. Dan denk ik dat ik hiet goed zit want ik ben hier voor het off topic gelul!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ik ga het proberen kort uit te leggen.![]()
De Utopia COS betekent, commentaar op streams. Hier willen ze dus dat je alleen over uto praat.
Voor het off topic gelul is de SC. Slowchat. Hier bespreken mensen de rest van het leven.
Dat dit nog kan in Nederland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
En kan een mod dan de titel van dit topic veranderen in, weet ik veel, Kapitein Ahoy van mijn part. Je zelf een naamtopic geven, echt ....
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:10 schreef Jian het volgende:
Geef die jongen dan een linkje, hup hier de COS, enjoy ende veel plezier
Topicreeks: [COS #1]We hebben beeld. *O*
En dan ook nog eens terwijl hij hier maar een enkele keer gepost heeft.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
En kan een mod dan de titel van dit topic veranderen in, weet ik veel, Kapitein Ahoy van mijn part. Je zelf een naamtopic geven, echt ....
De COS schuimt keihard, en veel racisten ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben de heren zin in een relletje, is de COS te saai?
Laat die jongen, dat jullie nu niet tegen nieuwe mensen kunnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens terwijl hij hier maar een enkele keer gepost heeft.
Wat lul je nou weer, hij vroeg om een linkje alleen jij gaf het m niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het maakt ook niet uit of ik iets probeer, je wilt gewoon zeuren tegen me.
Volgende keer als ik weer een poging doe zal ik er ook een linkje bij doen.
Je praat weer tegen mij, mag ik dan ook weer tegen jou praten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De COS schuimt keihard, en veel racisten ook.
Normaal post ik hier wel vaker maar daar heb de laatste week niet echt veel tijd v oor gehad sorry ik wist gewoon geen betere TT... Kan ik hem nog aanpassen dan mogen jullie stemmen voor een nieuwe TT..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens terwijl hij hier maar een enkele keer gepost heeft.
Zie mijn knipoog er ook bij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer, hij vroeg om een linkje alleen jij gaf het m niet.
Nou ja "vaker" je hebt hier nog wel eens gepost en dat maakt ook verder niet uit, maar een naamtopic krijg je, dat ga je niet voor jezelf even creëren. Nou ja het is te hopen dat Gert dit niet ziet want dan hebben we de poppen aan het dansen. Ik gok op een ban van een week, maar het kunnen er net zo goed 3 zijn hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Normaal post ik hier wel vaker maar daar heb de laatste week niet echt veel tijd v oor gehad sorry ik wist gewoon geen betere TT... Kan ik hem nog aanpassen dan mogen jullie stemmen voor een nieuwe TT..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen SC'ers eerstquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat die jongen, dat jullie nu niet tegen nieuwe mensen kunnen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en voor de 2e keer dit jaar ga ik drinken. jawel, alcohol.
Dus er komt dadelijk waarschijnlijk nog meer onzin uit mij.![]()
Jullie zijn gewaarschuwd.
Kan je dan niet gewoon even niet posten of als het echt moet in VBL of KLB, die zijn dat gelal gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schoot even uit. Wilde je slechts informeren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je praat weer tegen mij, mag ik dan ook weer tegen jou praten?![]()
En wat een stumperds dan.
Hee, Pisang Ambon, ik was dat spul helemaal vergeten, maar weer eens een flesje kopen, vond ik altijd lekker vroeger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan ze me echt geen ban voor geven hoor. Maar ik wist geen goede TT en dat was het eerste dat er in men opkwam. En het is niet dat deze TT er eeuwig zal blijven staan binnen een paar uur is dit topic weer vol gepost en kan iemand anders een TT kiezen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja "vaker" je hebt hier nog wel eens gepost en dat maakt ook verder niet uit, maar een naamtopic krijg je, dat ga je niet voor jezelf even creëren. Nou ja het is te hopen dat Gert dit niet ziet want dan hebben we de poppen aan het dansen. Ik gok op een ban van een week, maar het kunnen er net zo goed 3 zijn hoor
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan je dan niet gewoon even niet posten of als het echt moet in VBL of KLB, die zijn dat gelal gewend.
En Bacon heeft zichzelf nooit een naamtopic gegeven natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef Jian het volgende:
De enige die hier wel eens een naamtopic voor zichzelf creëert is Joezi, maar die is niet helemaal goed en dat weet Gert ook, dus dat wordt oogluikend toegestaan, maar dit ????
Slecht argument.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Daar gaan ze me echt geen ban voor geven hoor. Maar ik wist geen goede TT en dat was het eerste dat er in men opkwam. En het is niet dat deze TT er eeuwig zal blijven staan binnen een paar uur is dit topic weer vol gepost en kan iemand anders een TT kiezen...
Lekkerrrrr.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
stokbrood met zalmsalade en tomatensoep.
Dan weet ik dat en zal ik weer verder gaan met niet reageren op jou.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik schoot even uit. Wilde je slechts informeren.
Een mod die wat doetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
Is erg lekkerrrrrrr.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hee, Pisang Ambon, ik was dat spul helemaal vergeten, maar weer eens een flesje kopen, vond ik altijd lekker vroeger.
Ja, als jij weer zo nodig tegen Bacon aan moet schoppen, ga je gang hoor, maar ik doe daar niet aan mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En Bacon heeft zichzelf nooit een naamtopic gegeven natuurlijk.
Ze schijten de boel onder als je niet op let.quote:
Bacon heeft genoeg spek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als jij weer zo nodig tegen Bacon aan moet schoppen, ga je gang hoor, maar ik doe daar niet aan mee.
Ik schop niet tegen bacon, dat is gewoon de waarheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als jij weer zo nodig tegen Bacon aan moet schoppen, ga je gang hoor, maar ik doe daar niet aan mee.
Mijn aanwezigheid alleen al is een feest op zich.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof jij betere argumenten hebt voor de TT's die jij allemaal gekaapt hebt.
De ene speelt alleen nog maar gitaar, de andere zit de godganse dag zijn vakantiefoto's te bekijken en die andere ......, wie is die andere ook al weer?quote:
En schitterend dat ze waren. Maar dat hebben jullie er vast wel over, voor zo'n volksheld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En Bacon heeft zichzelf nooit een naamtopic gegeven natuurlijk.
iBenny is een botje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
De ene speelt alleen nog maar gitaar, de andere zit de godganse dag zijn vakantiefoto's te bekijken en die andere ......, wie is die andere ook al weer?
Is er meer dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
De ene speelt alleen nog maar gitaar, de andere zit de godganse dag zijn vakantiefoto's te bekijken en die andere ......, wie is die andere ook al weer?
KERMISquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tot maandagquote:
Leuk topic he?quote:
Het gaat pas los zodra Inodder gaat zeuren omdat er teveel YT linkjes gepost worden,om 2 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kapen is goed, dat mag, zij die willen kapervaren, moeten mannen met baarden zijn tenslotte en Bacon die heeft een baard .....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof jij betere argumenten hebt voor de TT's die jij allemaal gekaapt hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat pas los zodra Inodder gaat zeuren omdat er teveel YT linkjes gepost worden,om 2 uur 's nachts.
Hoe laat denk je straal bezopen te zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet ik wanneer ik om pics moet vragen...
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Nog 237 posts en men kan een nieuwe TT kiezen...quote:
Is dat zo, de feedback is ook nogal een lachertje.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Play that funky music white boy.
Ik zie niks?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo, de feedback is ook nogal een lachertje.
Ik weet het niet, ik drink bijna nooit. Vorige keer ging ik veel tikfouten maken en verbeterde ik ze niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hoe laat denk je straal bezopen te zijn?
Dan weet ik wanneer ik om pics moet vragen...
237, weet je hoe lang dat is in een zeg maar "fout" topicquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:35 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Nog 237 posts en men kan een nieuwe TT kiezen...
Ik ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Dus Virtualtrip is aanwezig vandaag.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En laat ze komen hoor, geen pauzes voor jou vanavond.
Kan je onze namen dan ook even bijschrijven in de TT Lies!quote:
Heej een mod, doe es effe die titel aanpassen ik vind m nogal aanstootgevend. En voor ik het vergeet, Soury heeft net wat naars gezegd over de mods, ik hou niet van klikken, maar ik vind het alleen maar correct om het even te melden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Eerst je beeldscherm nu je computer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
GRAFTAKKE COMPUTERS!!!!!!!!!!!
Neuh, ik pas de titel niet aan, hij dealt er maar mee. En ja ik las het, feedback is een lachertje. dat is mooi, dat mensen hier kunnen lachen toch? Top,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej een mod, doe es effe die titel aanpassen ik vind m nogal aanstootgevend. En voor ik het vergeet, Soury heeft net wat naars gezegd over de mods, ik hou niet van klikken, maar ik vind het alleen maar correct om het even te melden.
"Ik heb er wat van gezegd en als ik het weer zie pas ik het aan."quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Weer een Aike TT in de COS het is nou wel genoeg geweest, óprotten met Oud Utopia bewoners TopicTitels graag![]()
En een Blauwe reactie zou ik zeer waarderen
"Gaan we even overleggen, "quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:29 schreef Soury het volgende:
Is het een idéé om het filmpjes topic sticky te maken. En het vragen/ opmerkingen topic ook voor de filmpjes samen te voegen. De filmpjes zijn net zo handig als de stream verslagen.
En ik ben iederéén dankbaar die het doet
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
Onweer inderdaad, ik zag het flitsen, gelukkig een koptelefoon op.
Nee, nee, nee, veel erger;quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, ik pas de titel niet aan, hij dealt er maar mee. En ja ik las het, feedback is een lachertje. dat is mooi, dat mensen hier kunnen lachen toch? Top,
het gaat ver, ik weet 'tquote:
Stel je niet zo aan hoor. En ohja dat filmpjestopic gedoe, had ik achter gepost maar weet nog niet wat Gert er van vindt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
"Ik heb er wat van gezegd en als ik het weer zie pas ik het aan."
[..]
"Gaan we even overleggen, "
Welke?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Laat die vulkaan maar uitbarsten. Ik zit er klaar voor.![]()
Ik zoek alleen nog een goeie webcam.
Ik heb al wat livestreams gevonden.quote:
Ok ik stel me aan. Het is ook een halszaak natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan hoor. En ohja dat filmpjestopic gedoe, had ik achter gepost maar weet nog niet wat Gert er van vindt.
Ja naja ik ga niets doen als een COS wat te lang over de schaamlippen van Isa gaat hoor, of foei zeggen als iemand een andere user schuimpje noemt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, veel erger;
[..]
het gaat ver, ik weet 't
Oh en de rest met die Aike topics veeg je maar even onder je gitaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan hoor. En ohja dat filmpjestopic gedoe, had ik achter gepost maar weet nog niet wat Gert er van vindt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:49 schreef Jian het volgende:
Jaaaa, mensuh, het is vanavond weer DBB of terwijl "Dolle Bash de Blauwen avond"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |