Alsof de TS iets anders beweert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:02 schreef Cosmo. het volgende:
En toch weet hij lekker te verdienen.
ik ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind die hele redactie daar een beetje om te kotsen.
Ik schrijf hier ook geen boeken, halve zool.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
Je mocht willen dat je zo kon schrijven TS. Michiel's werk is wel wat anders dan die aids die jij uit je toetsenbord perst hier in KLB
Jonguh, dan nog, Michiel z'n gebruikte toiletpapier bevat nog een beter verhaal dan jouw pohi, halve tamme.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik schrijf hier ook geen boeken, halve zool.
Jou moeten ze kennelijk het verschil tussen boeken en forumposts nog uitleggen.
Dit is de eerste keer dat ik je voorbij zie komen, maar zo te lezen gaan we nog veel plezier aan jou beleven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jonguh, dan nog, Michiel z'n gebruikte toiletpapier bevat nog een beter verhaal dan jouw pohi, halve tamme.
AHA.. jij moet een kudtkloontje van MeningVanNelson zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jonguh, dan nog, Michiel z'n gebruikte toiletpapier bevat nog een beter verhaal dan jouw pohi, halve tamme.
Bakkes, kut newbiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik je voorbij zie komen, maar zo te lezen gaan we nog veel plezier aan jou beleven.
Ja, geloof ik wel. Ik vind zijn artikelen in VI ook goed geschreven. Het is meer de manier waarop die me een beetje irriteert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:45 schreef Paxcon het volgende:
Dat Kieftboekje leest wel lekker weg hoor
Arme koequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:01 schreef Copthorne het volgende:
Michel van Egmond is een journalist en eindredacteur van het programma Voetbal International (vaak afgekort tot VI).
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom, maar deze man irriteert me een beetje. Hij heeft successen gehad met biografieën over oud-voetballers René van der Gijp en Wim Kieft, die Johan Derksen iedere week in het tv-programma VI nog even omhoog houdt. De beste man heeft opnieuw een boek uitgebracht, te weten Balverliefd. Balverliefd is niet meer dan een bundel van zijn wekelijkse columns in VI.
Ik heb het idee dat Van Egmond het financiële koetje boeken schrijven helemaal uit aan het persen is. Die man brengt om de maand een nieuw sportboek uit. Daarnaast vind ik de manier waarop hij over boeken schrijven praat irritant. Zo zei hij ooit tegen Kieft: "Volgens mij zit er wel een boek in jou". Kom op, boeken schrijven is een magisch proces, waarbij de auteur inspiratie van boven zo authentiek mogelijk op papier probeert vast te leggen. Dat is niet het neerpennen van wat fratsen of de coke-verslaving van oud-voetballers.
Klacht: Michel van Egmond.
Da's een betere klachtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:07 schreef Copthorne het volgende:
irritant. Vooral omdat Johan Derksen altijd neerkijkt op mensen die goed geld verdienen (terwijl hij dat zelf stiekem ook doet).
Hij probeert gewoon goedkoop te scoren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:18 schreef Summa het volgende:
Ik weet niet waarom, maar deze TS irriteert me een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |