Nou is er op zich helemaal niks mis met de hosselkwaliteiten van deze zure, chagrijnige ex-mod, maar gisteren was toch wel een dieptepunt.
Sinds een maand of 4 ben ik vrijgezel, dus hoog tijd om een chick te hosselen om ...ehm... mijn platen collectie te laten horen. Dus gisteren mijn beste Theo Maassen Look-a-Like look opgezet en op naar de lokale uitgaansgelegenheden hier in Gouda.
Na een flinke wandeling van 2 minuten ben ik aangekomen op de "Markt" (Je weet wel, maar dat stadhuis enzo). Hier schijnt het te gebeuren op de vrijdag- en zaterdagavond. Via via had ik gehoord dat "Swing" een goede stek was. Dus ik stap vol goede moed naar binnen.
Ik bestel een bier aan de bar en start mijn iets non-chalante "Kijk mij hier eens non-chalant aan de bar hangen"-houding. Ik kijk een beetje rond wat er zoal in Gouda beschikbaar is. Mijn oog valt op een niet onaantrekkelijke chick die (naar het lijkt) met vader, moeder en broeder na het eten zijn blijven hangen. Ik besluit nog een biertje te drinken, zodat ik mijn onweerstaanbare moves op de dansvloer eruit kan gooien.
En toen ging het mis, niet de dochter, maar haar moeder blijkt te vallen voor mijn moves... Helaas was ze overduidelijk geen MILF. Toen twee tellen later de dochter met "vader" stond te tongen was het helemaal tijd om de aftocht te blazen.
Ik begeef me weer richting de bar voor een vers glas pils. Ik zoek een nieuwe plek uit om eens om me heen te spotten. En, bam, daar is het: oogcontact. En twee tellen later... En nog een keer. Tijd voor actie. Ik baan me een weg door een groep Goudse jongetjes tot ik bij haar in de buurt kom. Zo te zien is ze samen met "een vriendin". Ik gooi mijn onweerstaanbare dansmoves weer in de strijd. Het lijkt succes te hebben, oogcontact, een glimlach, maar net niet die ene mogelijkheid om lichamelijk contact te maken of een woord te wisselen. Dit gaat zo een tijdje door, tot opeens haar "vriendin" naar me toekomt: "Hoi, mijn vriendin daar, is al getrouwd."

Dus ik antwoord: "Dat heeft d'r vent goed voor elkaar."
Zij: "Nee, ze is getrouwd met mij."

Ik: "..."
En ja, ze bleken echt met elkaar getrouwd te zijn... Dus dat schoot niet op.
Inmiddels was het ook dermate laat het de hosselbare chicks inmiddels al naar huis waren. Dus ik nam nog een biertje en liep daarna samen met de twee getrouwde dames naar buiten, ik stelde nog een afterparty voor met goedkope wijn, maar helaas, ze wilde liever naar bed. Zonder mij.
tl;drTS woont in Gouda
TS gaat naar een bar/dancing om te hosselen
TS wordt gehosseld door 50+ moeder
TS wil een pot hosselen
Subklacht: Ben vijf keer benaderd met de vraag "Weet je op wie jij lijkt?".
Ja ik weet dat ik op Theo Maassen lijk.