Zat ook echt met eenquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Met een nickname als real deal beal hoop ik echt dat je hard ko gaat
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zat ook echt met een-gezicht te kijken toen ik dat hoorde bij de weigh ins.
Mooie is dat die gast zelf denkt van 'dat is wel clever zeg van mezelf!'quote:Op zaterdag 6 september 2014 01:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jasowieso je zelf the real deal noemen is al corny maar dan met zo'n voor- en achternaam erbij
man man amn, doe je jezelf toch niet aan
quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mooie is dat die gast zelf denkt van 'dat is wel clever zeg van mezelf!'
Roy Jones Jr gaat weer boksen las ikquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:03 schreef n00cL30n het volgende:
Alleen holyfield bond in even Real Deal baas.
Nutshot galorequote:Op zaterdag 6 september 2014 02:04 schreef Kerftminister het volgende:
Cheick Kongo moet zo in Bellator.
Heb het even getweet naar Bo Jeuken, die vind dat waarschijnlijk wel een leuke foto. Heb ik haar blij gemaakt en misschien gaan ze nog eens wat opnemen samen.quote:
Ali heeft haar allang genomen, johquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb het even getweet naar Bo Jeuken, die vind dat waarschijnlijk wel een leuke foto. Heb ik haar blij gemaakt en misschien gaan ze nog eens wat opnemen samen.
Ja was wel overduidelijk dat dat ging gebeuren na die Volkomen Kut Show. Ze volgen elkaar ook zag ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ali heeft haar allang genomen, joh
Woodley vs Brown ook al officieel en Miocic vs Dos Santos?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
‘Shogun’ Rua, Jimi Manuwa to Headline Nov. 8 UFC Fight Night Event in Brazil
Cain ook.quote:
Khabib is geen hype.quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Aiaquinta of hoe je dat schrijft was toen ook het nieuwe super talentdomme hype machine
twitter:EldarGross twitterde op donderdag 04-09-2014 om 22:19:26Working on a new episode of the reem, want to include the rothwell fight, so it will be released after the fight this time. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |