Vast niet nee.. stream inderdaad.. of PPV kopen maar doe ikzeldenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ik bedoelde natuurlijk, streampje pakken of wordt het ook uitgezonden op foxsports in NL, vast niet.
Het is toch Fox sports 1, dus geen PPV.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vast niet nee.. stream inderdaad.. of PPV kopen maar doe ikzelden
Ja truequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is toch Fox sports 1, dus geen PPV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:05 schreef n00cL30n het volgende:
*kuch*Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog altijd niet geprobeerd, heb gewoon streamboeren waar ik bij kijk, zit toch achter mijn pc
Weet ik, zo heb ik mijn XBMC ook draaien en dan zeti k hem op de tvquote:
Heb jij geen Fox ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
Maar stream dusheb zelf ook geen fox sports
Ja rot op met je hoere tyfus psv krijg een ziekte, is geen geld waardquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb jij geen Fox ?Jij kijkt op die pauper streams naar die rotzooi uit Eindhoven?
Zie DMquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:15 schreef Opperkwal het volgende:
Godverdomme, die pixelbrij op vipbox kan ik niks mee. Iemand een fatsoenlijke stream, wil best betalen.
Ziet er wel wat gezonder uit nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |