sprak je ze toen gewoon aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was wel even spannend toen ik 2 weken geleden in Eindhoven op het vliegtuig stapte, maar het was briljant
Sowieso zat ik in hostels ipv hotels, daar reist bijna iedereen alleen dus elke dag ontmoette ik wel weer nieuwe mensen om bier mee te drinken.
Simpelweg in een hotel zitten en beetje op het strand hangen vind ik ook niks. Maar een nieuw land bezoeken en prachtige plekken ontdekken, daar hou ik zo'n goed gevoel aan over, dat 't mij het 'weer-moeten-omschakelen' meer dan waard is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom ga ik ook niet meer op vakantie maar ben ik liever een paar dagen in de week vrij. Heb er helemaal geen zin meer in, dat omschakelen.
Bekend gevoelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja. Voorheen altijd met vrienden, dit was de allereerste keer geheel alleen. Geen moment spijt gehad, misschien wel beste vakantie ooit geweest dit
Dat is ook weer zo ja. Was nog nooit in de Baltics geweest en wist totaal niet wat ik ervan moest verwachten, maar ik denk dat Tallinn mijn nieuwe favoriete stad isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Simpelweg in een hotel zitten en beetje op het strand hangen vind ik ook niks. Maar een nieuw land bezoeken en prachtige plekken ontdekken, daar hou ik zo'n goed gevoel aan over, dat 't mij het 'weer-moeten-omschakelen' meer dan waard is.
Ik moet al omschakelen als ik maandag moet werken na zondag vrij te zijn geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daarom ga ik ook niet meer op vakantie maar ben ik liever een paar dagen in de week vrij. Heb er helemaal geen zin meer in, dat omschakelen.
Onwijs cool man. Vond je het niet eng om alleen te vertrekken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:15 schreef KawaZ het volgende:
Pff, ik weet hoe je je voelt...
Ik ben inmiddels een paar maandjes terug vanuit Australië waar ik een maand of 4 heb rondgereisd met een maand Nieuw Zeeland erbij..
Ook in m'n eentje erheen gegaan, maar na een dag of 4 hadden we al met z'n 4en een auto gehuurd...
Door gewoon in hostels te slapen ontmoet je echt onwijs veel mensen![]()
Inmiddels zit de sleur er weer lekker in, mis Ozzie land nog dagelijks
Jawel, zeker omdat het niet om de hoek is en je absoluut niet weet wat je moet verwachten. Maar dat maakt het ook wel weer leuk;)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:19 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Onwijs cool man. Vond je het niet eng om alleen te vertrekken?
Moet t ook eens overwegen eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was wel even spannend toen ik 2 weken geleden in Eindhoven op het vliegtuig stapte, maar het was briljant
Sowieso zat ik in hostels ipv hotels, daar reist bijna iedereen alleen dus elke dag ontmoette ik wel weer nieuwe mensen om bier mee te drinken.
ja jaaa..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja. Voorheen altijd met vrienden, dit was de allereerste keer geheel alleen. Geen moment spijt gehad, misschien wel beste vakantie ooit geweest dit
Zoals ik in de OP beschreef ga ik na 2 weken feesten, goedkoop bier van rond de 2 euro per halve liter drinken en mooie steden bekijken terug naar werken en op m'n zolderkamer zitten. En die laatste 2 dingen zijn dus het normale leven, wat ongetwijfeld voor elke FOK!ker geldt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:25 schreef Unites het volgende:
Op FOK! zitten en dan een 'normaal leven' hebben... is dat mogelijk?
Tof dat je het gedaan hebt. Ik wil iets vergelijkbaars doen in Latijns-Amerika.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:23 schreef KawaZ het volgende:
[..]
Jawel, zeker omdat het niet om de hoek is en je absoluut niet weet wat je moet verwachten. Maar dat maakt het ook wel weer leuk;)
Maar zodra je in het vliegtuig stapt zijn de zenuwen ook meteen klaar
ik snap deze fucking zin niet. word er gewoon agressief van. Wat een kutzin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring melden dat neuken niet voorkomt dat je depressie krijgt op de dag van vertrek.
Ik ben vergeten 'een' voor depressie te zetten, mijn oprechte excuses.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:42 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ik snap deze fucking zin niet. word er gewoon agressief van. Wat een kutzin.
Dan klopt het nog steeds niet mattiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben vergeten 'een' voor depressie te zetten, mijn oprechte excuses.
Dat hangt natuurlijk helemaal van het hostel en de kamer afquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:18 schreef MAHL het volgende:
Oooh, wel nice dat je dat gedaan hebt man. Lijkt me ook wel vet om een keer te doen. Maar hoe slaapt dat dat dan in die hostels?
dit is beetje wannabee hostelquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk helemaal van het hostel en de kamer af
Ik heb regelmatig in een hostel luxer geslapen dan in een hotel in Nederland
Voorbeeld hostelkamer:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |