Professioneel.. in elk geval een goed merk. Last krijgen van je pols door dat overmatige getril is al gauw een stuk duurder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:20 schreef longinus het volgende:
als je hem af en toe nodig hebt is het prima, bij de lidl of aldi heb je ze ook met garantie die zijn redelijk tot goed.
Maar ook "merkprodukten" kunnen flink verzaken hoor.
Wil je duurzaam schuren koop dan proffesioneel spul.
Alles wat ik in handen gehad heb van B&D aan spul dat kan trillen, trilde ook overmatig. Of het nou een decoupeerzaag was, een boor- of schuurmachine. Allemaal lang geleden, dat wel. We noemden het de Lada onder de merk-machines.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef hottentot het volgende:
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Als je af en toe een beetje schuurt is het onzin om een dure schuurmachine te kopen. Koop dan lekker een goedkoop ding.
Maar aan de andere kant, voor 4 tientjes heb je al een Black&Decker mouse.
Ligt er tegenwoordig aan welke je koopt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:06 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Alles wat ik in handen gehad heb van B&D aan spul dat kan trillen, trilde ook overmatig. Of het nou een decoupeerzaag was, een boor- of schuurmachine. Allemaal lang geleden, dat wel. We noemden het de Lada onder de merk-machines.
precies. gewoon binnen 8 dagen terug brengen.. dus kopen en meteen mishandelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef Gieliovd het volgende:
Kwaliteit is prut, maar het doet wat het moet doen. Hoe lang, hoe goed, hoe efficiënt... En hoe veel trilling.... Tja dat is aan jou.
Incidenteel gebruik doet het het prima voor. Gaat hij binnen no time stuk, dan breng je hem terug... Simpel.
Persoonlijk ook gemixed gereedschap, soms is merk echt beter, al werkt dat Topcraft erg lekker, ook de afwerking.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef hottentot het volgende:
Als je af en toe een beetje schuurt is het onzin om een dure schuurmachine te kopen. Koop dan lekker een goedkoop ding.
schroevendraaiers zijn topquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Als je kwaliteit wilt moet je voor een echt merk gaan. Action is wel de laatste winkel waar ik mijn gereedschap zou willen kopen.
Kan dan ook weinig aan kapot gaan. Ik bedoel meer het elektrische gereedschap.quote:
maar dan geef je meteen 4x meer uit, voor dat ene kozijntje dat je in je leven wilt schurenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:52 schreef hottentot het volgende:
Als je maar 1 kozijn moet schuren zou ik dat gewoon met de hand doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar dan geef je meteen 4x meer uit, voor dat ene kozijntje dat je in je leven wilt schuren
daar word je moe vanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je maar 1 kozijn moet schuren zou ik dat gewoon met de hand doen
Mee eens, ook de tangen hebben een goed prijs kwaliteit verhouding.quote:
Als je zo'n luie draak bent waarom laat je het dan niet doen..quote:
Het probleem met dat soort merken is vaak het verschil in kwaliteit tussen producten met hetzelfde type. De ene Varo mouse kan jaren lang probleemloos werken wanneer je het incidenteel gebruikt, terwijl een Varo mouse van hetzelfde type na een halfuurtje kapot is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:32 schreef Pinpoint het volgende:
...Maar misschien is Varo wel nog twee keer zo slecht als Kinzo, en dan kun je beter een tientje extra uitgeven...
Juist, en in dat eerste zit het probleem. Gingen ze maar allemaal na een half uur stuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:32 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Het probleem met dat soort merken is vaak het verschil in kwaliteit tussen producten met hetzelfde type. De ene Varo mouse kan jaren lang probleemloos werken wanneer je het incidenteel gebruikt, terwijl een Varo mouse van hetzelfde type na een halfuurtje kapot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |