Dan kan ik net zo goed Bale, Neymar en Iniesta in de OP zetten. Heb nu Mandzukic erin gezet op basis van naamsbekendheidquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:46 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Vervang Mandzukic maar voor Koke als je dan toch de topspelers erin wilt hebben.
Met Ronaldo en Messi heb je wel de beste van die beide teams, dus als je die trend door zet....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed Bale, Neymar en Iniesta in de OP zetten. Heb nu Mandzukic erin gezet op basis van naamsbekendheid
Laat Mandzukic zich eerst maar bewijzen dan. We zullen wel zien wie de nieuwe revelatie dit jaar gaat wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:11 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Met Ronaldo en Messi heb je wel de beste van die beide teams, dus als je die trend door zet....
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:46 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Vervang Mandzukic maar voor Koke als je dan toch de topspelers erin wilt hebben.
Dat bedoel ik nou juist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:04 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Laat Mandzukic zich eerst maar bewijzen dan. We zullen wel zien wie de nieuwe revelatie dit jaar gaat worden
Ouderschapsverlof?quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:26 schreef Vermecelli het volgende:
Wat is er met Pique aan de hand trouwens?
Nog geschorst door 5 gele kaarten vorig seizoen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:26 schreef Vermecelli het volgende:
Wat is er met Pique aan de hand trouwens?
Wist niet dat die schorsingen werden doorgeschoven naar een nieuw seizoen, apart.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nog geschorst door 5 gele kaarten vorig seizoen.
Anders kun je iemand door midden schoppen in de laatste wedstrijd zonder dat het gevolgen heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wist niet dat die schorsingen werden doorgeschoven naar een nieuw seizoen, apart.
Normaal gesproken krijg je direct rood als je dat doet. Dan is het logisch als de Spaanse voetbalbond je een straf geeft die het volgend seizoen ook van kracht is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders kun je iemand door midden schoppen in de laatste wedstrijd zonder dat het gevolgen heeft.
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anders kun je iemand door midden schoppen in de laatste wedstrijd zonder dat het gevolgen heeft.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:30 schreef chufi het volgende:
Niet te geloven die Spaanse arbitrage... Hoeveel krijgen die gasten jaarlijk uit het autonome Catalunia ???
Die gast !! Eindelijk... Dat is zo een foute verdediger die er meestal mee weg komt...Nu doet ie niets maar is de lulquote:
Ik vind hem steeds minder overtuigend en steeds meer een eikel , maar das mijn mening.. OK 2 goals vandaag.. Maar was hij nu de ster van het team ? Nee !! .punt En geen geel krijgen omdat je Messi bent is ook fout, maar dat is een ander issuequote:
Barca speelt nog geen wereldniveau nee, maar dat is logisch met een vernieuwd elftal. De eerste indruk is goed, verdedigend ogen ze sterker maar is nog lastig te zeggen als ze amper tegenstand krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
Barcelona speelt erg matig... OK ze winnen wel , maar dat was ook wel te hopen tegen Elche..
Je bent niet bepaald objectief gezien ongeveer elke post hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
Barcelona speelt erg matig... OK ze winnen wel , maar dat was ook wel te hopen tegen Elche..
Sport 1 Go via internet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Brecht35 het volgende:
Hoe kijken jullie naar de Spaanse competitie? Mijn provider heeft de Spaanse competitie niet. Goede streams zouden welkom zijn.
Zie PMquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Brecht35 het volgende:
Hoe kijken jullie naar de Spaanse competitie? Mijn provider heeft de Spaanse competitie niet. Goede streams zouden welkom zijn.
Die gaat eens een scheids opetenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:23 schreef Albanus het volgende:
Burgos acht wedstrijden langs de lijn bij Atleti zonder Simeone
Topshow.
Ook leuk voor de fans van Fatima.quote:Barcelona en Real Madrid gratis bij Sport1
Donderdag 28 augustus 2014, 11:50
Sport1 zet aanstaande zondag de deur wagenwijd open voor een groot gedeelte van Nederland. Sport1 Select is van 18.30 tot 23.15 uur gratis te bekijken bij de meeste kabelaanbieders en dat betekent dat je live kunt genieten van Barcelona en Real Madrid.
Barcelona reist naar Villarreal en Real Madrid gaat op bezoek bij Real Sociedad. Door de freeview kun je live kijken naar de kunsten van onder meer Lionel Messi, Neymar, Cristiano Ronaldo en James Rodríguez. Ook de voor- en nabeschouwing zijn gratis te zien, zodat iedereen kan kennismaken met onze vernieuwde Sport1-studio.
Het volledige programma:
18.30 - 19.00 uur: Voorbeschouwing
19.00 - 21.00 uur: Villarreal - Barcelona
21.00 - 23.00 uur: Real Sociedad - Real Madrid
23.00 - 23.15 uur: Nabeschouwing
De presentatie is in handen van John van Vliet en Fatima Moreira de Melo. Wim Kieft en Raoul Heertje schuiven aan als gasten.
De providers die aan de freeview meedoen zijn:
- UPC (kanaal 15)
- Ziggo (kanaal 999)
- Caiway (kanaal 14)
- Kabelnoord (kanaal 90)
- CanalDigitaal (kanaal 33)
- Tele2 (kanaal achteraan de zenderlijst)
Laat ik nu tijdelijk bij UPC werken... Ze is wel erg klein ... Het was haar dusquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:50 schreef chufi het volgende:
Waar is Fatima?
Dacht vrijdag even dat ik dr op mn werk zag tijdens de lunch...
Ik ben benieuwd wanneer je ooit positief gaat posten over Barcelona. Waarschijnlijk niet omdat je haat tegen Barcelona en Messi wel erg diep zit zo te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
Ziggo op kanaal 401, niet op 999. eveneens bedankt voor de tipquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.sport1.nl/nieu(...)atis-bij-sport1.html
Zondag is de Primera Division voor iedereen gratis te zien.
[..]
Ook leuk voor de fans van Fatima.
Moet zeggen dat ik de 1e helft niet gezien heb maar de 2e helft best wel vermakelijk.quote:
Dat dacht ik al, de eerste helft was namelijk niet bepaald bijzonder.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de 1e helft niet gezien heb maar de 2e helft best wel vermakelijk.
Nee maar uit bij winnen bij Villareal is op zich niet verkeerd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
Verdient, maar overtuigend was het nog niet ..
Klopt het was ook geen makkiequote:Op zondag 31 augustus 2014 20:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee maar uit bij winnen bij Villareal is op zich niet verkeerd.
Portuguese pronunciation: [spɔɾ liʒˈboɐ i bɐ̃ȷ̃ˈfikɐ]quote:
Nee Cuenca kan er veel vanquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bent zelf een matige vervanger van Ronaldo
Zo heb je er meer aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Fatima is echt nep en irritant, ze heeft mazzel dat ze eye candy is en men haar liever daar ziet dan een Barbera Barend.
twitter:Stiszi twitterde op zondag 31-08-2014 om 22:04:04@Fatimademelo @SPORT1_nl Fatima is echt nep en irritant, ze heeft mazzel dat ze eye candy is en men haar liever ziet dan een Barbera Barend. reageer retweet
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo heb je er meer aan.twitter:Stiszi twitterde op zondag 31-08-2014 om 22:04:04@Fatimademelo @SPORT1_nl Fatima is echt nep en irritant, ze heeft mazzel dat ze eye candy is en men haar liever ziet dan een Barbera Barend. reageer retweet
nee dat is humberto tanquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:07 schreef Evertjan het volgende:
de enigste leuk vrouwelijke sportpresentator op dit moment is Carrie ten Napel
Voor verdedigers heeft Perez geen eurocent over.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
'Hummels en Chiellini voor 150 miljoen euro naar Real Madrid'
Zou best gewoonte kunnen gaan worden... Alleen hopen dat het bij 2 e rangs clubs blijft ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Er is om 23.00 nog een wedstrijd, is dat een nieuw tijdstip of is het maar eenmalig?
Op zaterdag ok, maar zondag..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou best gewoonte kunnen gaan worden... Alleen hopen dat het bij 2 e rangs clubs blijft ..
Zou niet mogen als commentator ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die man is zo anti-Madrid en pro messi.
Bij ManU was het ook niets dit weekend ..quote:Op zondag 31 augustus 2014 23:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Di Maria
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)B9wmZIIFrc38ns1_ifxj
Please comeback
Di Maria was 1 van de betere bij Man Uquote:Op zondag 31 augustus 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ManU was het ook niets dit weekend ..
Zie je wel?quote:
twitter:Fatimademelo twitterde op maandag 01-09-2014 om 00:33:00@Stiszi @SPORT1_nl dat zijn mooie woorden Stefan! reageer retweet
twitter:JurrVanWessem twitterde op woensdag 10-09-2014 om 13:33:27De eerste clasico op een zaterdagavond om 18.00 uur, nog net in de zomertijd op 25 oktober. #Real-#Barça, mag Suarez dan wel meedoen? reageer retweet
Jawel ... Hij liep er net voor ..quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:08 schreef TheGeneral het volgende:
Dat was ook geen buitenspel.
1-0 dus onterecht afgekeurd.
Nope. Je kon zien dat de bal een stuk binnen de 16 lag en dat Munir met zijn voet op de 16 stond.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel ... Hij liep er net voor ..
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:06 schreef chufi het volgende:
Verdient gewonnen , maar dat superieure is er niet meer
Waarom heb jij die pro slavernij vlag nou weerquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
Pérez heeft Real compleet verkracht door Di Maria weg te doen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom heb jij die pro slavernij vlag nou weer
'Rebel flag' in je UI hebben is pas onzinquote:
Dixie flag is niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'Rebel flag' in je UI hebben is pas onzin
Ben je ook zo'n iemand die negers minderwaardig vindt?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dixie flag is niks mis mee.
quote:The rebel flag is often used to show southern pride, and pride in ones southern heritage. However, it is also used as hate symbol for racism and white supremacy. In this, it is similar to the swastika, Which falsely known as belonging to the Nazis. For all these reasons, it's considered unwise to fly the rebel flag.
Ja maar James scoorde 6 keer op een WK.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ángel is beter, was echt de balansbewaker.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar James scoorde 6 keer op een WK.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:01 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ángel is beter, was echt de balansbewaker.
Momenteel zeker, misschien wel de beste speler op dit moment. James is dan wel 3 jaar jonger, zit ook wel aardig wat potentie in.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:01 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ángel is beter, was echt de balansbewaker.
Di María is een speler naar mijn hart. Geeft alles, maar heeft ook een prachtige techniek en frivoliteiten. Heerlijke, elegante voetballerquote:Op maandag 15 september 2014 12:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Momenteel zeker, misschien wel de beste speler op dit moment. James is dan wel 3 jaar jonger, zit ook wel aardig wat potentie in.
Als je het Manchester United forum leest,komt men daar niet meer bij van het lachen,zeker ook gezien de manier hoe DiMaria afgelopen weekend tegen QPR zijn visitekaartje afgaf. Man man...hoe heeft Madrid DiMaria ooit kunnen laten gaan... Dat geld wat hij United kost is binnen no-time terugverdiend onder Van Gaal redeneert men.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef vluggejapie99 het volgende:
Oh nee. Vertel dan eens wat zo geweldig aan die hele vlag en waar het voorstaat is?quote:
Ik wil hem een brok frustratie onder Van Gaal besparen getuige zijn eisen vooraf (salaris e.d)quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Tijd voor Ronaldo om terug te gaan naar United.
Het is een mooie vlag en het rebellerige imago dat aan die vlag kleeft bevalt mij wel. Dat die vlag later is misbruikt door de KKK en andere paupers vind ik niet zo relevant.quote:Op maandag 15 september 2014 17:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je het Manchester United forum leest,komt men daar niet meer bij van het lachen,zeker ook gezien de manier hoe DiMaria afgelopen weekend tegen QPR zijn visitekaartje afgaf. Man man...hoe heeft Madrid DiMaria ooit kunnen laten gaan... Dat geld wat hij United kost is binnen no-time terugverdiend onder Van Gaal redeneert men.
[..]
Oh nee. Vertel dan eens wat zo geweldig aan die hele vlag en waar het voorstaat is?
En ik heb het niet over de kleur e.d.
[..]
Ik wil hem een brok frustratie onder Van Gaal besparen getuige zijn eisen vooraf (salaris e.d)
Ik haal maar even het voorbeeld Rivaldo bij Barcelona aan die net voetballer van de wereld was geworden en eiste dat hij niet meer op links speelde o.i.d.
Ik vond deze trouwens wel mooiquote:
twitter:frenkdeboer twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 14:56:59Is gesproken: Davy Klaassen! #feyAJA #klassieker http://t.co/0VqxCwXJAS reageer retweet
Frenk de Boer is wel aids.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vond deze trouwens wel mooitwitter:frenkdeboer twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 14:56:59Is gesproken: Davy Klaassen! #feyAJA #klassieker http://t.co/0VqxCwXJAS reageer retweet
Manchester United zal de CL wel winnen dan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:31 schreef vluggejapie99 het volgende:
Toch wint Real niet de CL omdat ze Di María hebben laten gaan. Heerlijke voetballer![]()
Ga toch fietsen, ze zijn er nauwelijks op achteruit gegaan. James doet Di Maria vergeten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:31 schreef vluggejapie99 het volgende:
Toch wint Real niet de CL omdat ze Di María hebben laten gaan. Heerlijke voetballer![]()
Dat zeg je nu na wedstrijden tegen Basel en Depor, maar Di María was in de topwedstrijden vorig seizoen in de CL ontzettend belangrijk, zorgde ook voor het verdedigende gedeelte. Dat gaat Real opbreken denk ik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, ze zijn er nauwelijks op achteruit gegaan. James doet Di Maria vergeten.
Dat zeg je nu wel, op vorig seizoen na was Di Maria geen bovengemiddelde speler in de selectie van Real. Rodriguez heeft veel meer potentie.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:43 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Dat zeg je nu na wedstrijden tegen Basel en Depor, maar Di María was in de topwedstrijden vorig seizoen in de CL ontzettend belangrijk, zorgde ook voor het verdedigende gedeelte. Dat gaat Real opbreken denk ik.
Ik betwijfel of Rodríguez meer potentie heeft. Vind Di María erg sterk ontwikkeld vorig seizoen en trekt dat nu gewoon door, hij is echt een absolute topspeler geworden. Van Rodríguez moet ik bovendien nog zien of hij straks meeverdedigd tegen de grote clubs in de CL bijvoorbeeld. Di María voelde zich daar nooit te groot voor. Ook bij United niet overigens.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:36 schreef JagerJanssen het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, op vorig seizoen na was Di Maria geen bovengemiddelde speler in de selectie van Real. Rodriguez heeft veel meer potentie.
Pique net terug van blessure. Xavi komt al op leeftijdquote:Op zondag 21 september 2014 20:40 schreef Vermecelli het volgende:
Bizar dat Pique en Xavi meerdendeels gewoon op de bank zitten. Die Enrique weet wel wat rouleren is.
Nee, 100% scoringskans.quote:Op zondag 21 september 2014 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rood ook nog.. Beetje overdreven
Valt inderdaad op dat Messi al 6 assists heeft en 'pas' 2 doelpunten na 5 wedstrijden. Rakitic scoorde overigens zonder assistentie van Messi.quote:Op zondag 21 september 2014 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
Hij scoort zelf voorlopig iets minder, maar de laatste 6 Barca goals zijn allemaal gescoord door een assist van Messi.
Met name Mathieu is een goeie versterking gebleken.. Waar Barca vroeger altijd lange ballen verloor wint het ze nu welquote:Op zondag 21 september 2014 22:26 schreef Nober het volgende:
Opvallend ook dat ze al bijna 5 wedstrijden de nul houden zonder Valdés en Hiphop Pinto.
Nu 21 dus.twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 17:35:45Ronaldo staat nu op 20 hattricks in La Liga. Alleen Telmo Zarra en Alfredo Di Stéfano (beiden 22) waren succesvoller. [via @InfoCristiano] reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |