Maar ik wil de dochter van mijn fokmama feliciteren...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:58 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom nu weer mijn naam in de TT.
En nee je mag niet komen, jij bent te jong.
Dat gaat hem niet worden jongen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik wil de dochter van mijn fokmama feliciteren...
Ja ISA snapt er niks van ;'(quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:55 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ook een aardig stuk, FUCKING SLECHT BOEK.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden jongen.
M.. Ma.. Maar...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, niet gelijk zo zielig doen, daar kan ik niet tegen.
Doe dan een vrolijker liedje van ze.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:10 schreef Joezi het volgende:
I knew it from the start
You would break my heart
Piet.quote:
quote:
Glastonbury zoeken op YT en de tofste dingen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Piet.![]()
Mooi, dumpen die muziek hier.
Maakt niet uit, doe wat je wilt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Glastonbury zoeken op YT en de tofste dingen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:23 schreef ChocoFan het volgende:
Hij heeft zo'n aparte stem, kippenvel iedere keer als ik hem hoor.
Okquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, doe wat je wilt.![]()
Jij bent ook nog wakker.quote:
Prison Break startte veelbelovend maar hij wordt wel iets minder nu (na 4 afleveringen). Ik downgrade hem naar een 7,5.quote:
Af en toe wat door gezapt, want, teveel muziek nu om te luisteren, maar klinkt goed man.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Prison Break startte veelbelovend maar hij wordt wel iets minder nu (na 4 afleveringen). Ik downgrade hem naar een 7,5.
Een ouwe rot.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Af en toe wat door gezapt, want, teveel muziek nu om te luisteren, maar klinkt goed man.
7,5 is nog steeds te doen. Ik blijf dus nog kijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En dat al na 4 afleveringen.
En als het nu nog meer gaat tegenvallen, stop je dan met kijken of kijk je de serie wel af?
Bij wat voor cijfer stop je met kijken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
7,5 is nog steeds te doen. Ik blijf dus nog kijken.
Nice.quote:
Onder de 7. Maar ik denk dat ik iig het eerste seizoen afkijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij wat voor cijfer stop je met kijken?
Dat is toch zonde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Onder de 7. Maar ik denk dat ik iig het eerste seizoen afkijk.
Maar jij kijkt een serie en zit tegelijkertijd in de SC te tikken. Dat vind ik nou weer zonde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is toch zonde.
Als ik aan een serie begin dan kijk ik ze bijna allemaal af, gewoon omdat ik wil weten hoe het eindigt.
En als er een open eind is dan krijg ik er flink de pest in voor even.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar jij kijkt een serie en zit tegelijkertijd in de SC te tikken. Dat vind ik nou weer zonde.
Ieder zijn ding. Ik kan me niet inleven in een serie als ik er andere dingen bij gaat doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat ligt aan de serie.
Kan ik het helpen dat ik meer afleiding nodig heb voor mijn hersens.
Jah man.quote:
Dit luister ik vanavond wel als ik wat gedronken heb.quote:
Dat kan. Ieder zijn ding inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik kan me niet inleven in een serie als ik er andere dingen bij gaat doen.
quote:
Alleen al het feit dat jantje shit erbij staat, zorgt dat ik het ook niet aanklik.quote:
Ok dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben inmiddels in de jaren 60 beland.Zoveel muziek.
![]()
Kijk, die klik ik wel.quote:
Wat een broekies zijn het daar nog.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ik red het niet meer, ik ga slapen.![]()
Slaap lekker mensjes. Tot snel.
![]()
![]()
![]()
Ja leuk toch,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een broekies zijn het daar nog.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Nog 1 sigaretje dan ga ik ook.
Piet, ik ga er vandoor. Fijne ochtend verder. Luisteren doe ik weer als ik wakker ben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja leuk toch,
Hier nog een paar die later aardig beroemd zijn geworden.
heb je hem gemept omdat hij aan je 'gitaar' zatquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Benieuwd hoe het met Gerts hoofd is.
Haha! Nee, dat was cool, Horen wat mijn gitaar allemaal kan,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je hem gemept omdat hij aan je 'gitaar' zat
hmhm ja ja je gitaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Nee, dat was cool, Horen wat mijn gitaar allemaal kan,
Wijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm ja ja je gitaar![]()
nee even serieus wel tof is dat ja![]()
mwoaaaah maar wat heeft gertje gedaan dan
oohw 's avonds een vent,'s ochtend een ventquote:
http://guitar.about.com/o(...)-Learn-On-Guitar.htmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan oefenen?
Hmm Wonderful tonight is mooi. Alleen daar zitten upstrokes in. Daar ben ik nog niet aan toe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw 's avonds een vent,'s ochtend een vent
[..]
http://guitar.about.com/o(...)-Learn-On-Guitar.htm
maar sowieso een leuk lijstjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm Wonderful tonight is mooi. Alleen daar zitten upstrokes in. Daar ben ik nog niet aan toe.
i ga zo mijn interne geek verwennen met wat collectables gok ik, net een stortbui dus zo poging 2 wagen om naar haarlem te gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg een emailtje dat m'n bestelde manga's binnen zijn. Dinsdag maar even ophalen, want maandag zijn ze dicht.
Waar ga je heen in Haarlem dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
i ga zo mijn interne geek verwennen met wat collectables gok ik, net een stortbui dus zo poging 2 wagen om naar haarlem te gaan
Hoera!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:31 schreef Baconbus het volgende:
Rise of the Planet of the Schuimpjes.
[ afbeelding ]
Bobotiebakkert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Godzijdank dat er geen Afrikaan in zit.
Ik wil niet eens weten wat de bekrompen geesten dan bedacht zouden hebben.quote:
Nee laten we ons hoofd daar maar niet over breken inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat de bekrompen geesten dan bedacht zouden hebben.
Weet alleen dat het geen mooi gezicht zou zijn.
Maar gelukkig kun je er gewoon wat van zeggen, want ze gaan heus niet huilie huilie doen dat er op de man wordt gespeeld. Muu-huu-huu, mama, ze laten me niet met rust als ik racistisch ben, muu-huu-huu.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee laten we ons hoofd daar maar niet over breken inderdaad.
Dingen doen.
Dat zeg je alleen maar uit nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, als PeZu iets anders bedoelt met zijn "interne" geek verwennen, dan hoef ik het niet te weten.
Ik kan wel zingen het is alleen verschrikkelijk vals.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan jij zingen choco doen we duet
Stem oefenenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan wel zingen het is alleen verschrikkelijk vals.
Mijn lieve schat ik ben een prooiquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak genoeg, het wordt alleen niet beter.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn lieve schat ik ben een prooi
Ik shuim graagquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er staat ineens overal schuimpje bij jou.
"Nat van de emoties de bevrediging nabij"quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
http://tabs.ultimate-guit(...)ben_je_prooi_crd.htm
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Nat van de emoties de bevrediging nabij"
Die Wolter toch.
De akkoorden ken ik wel.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Nat van de emoties de bevrediging nabij"
Die Wolter toch.
De akkoorden ken ik wel.
4, beetje overdreven, ik wil er maar 3.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
1 van mijn 4 monitors doet het niet meer baal ik al heel de dag van
Ik ben een nerdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
4, beetje overdreven, ik wil er maar 3.
Ja, waaronder Nederlandquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi hoor en las ik nou dat het vanavond ook weer is?
Staat ie niet toevallig uit ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
1 van mijn 4 monitors doet het niet meer baal ik al heel de dag van
Ik heb 3 breedbeeldschermen, 16GB RAM en 4TB HDD. Daarnaast heb ik een paar flinke telescopen staan en heb ik een zeeaquarium en kan ik je echt alles vertellen over koralen... Om het maar niet te hebben over de terrabytes aan sci-fi series die ik op mn NAS heb staan. Ik denk dat ik behoorlijk overgekwalificeerd ben.quote:
Of een stekker die is los gegaan.quote:
Ja 8 landen. Meestal wint China of Nederland, dus ben benieuwdquote:
Nerds missen soms een draadje ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of een stekker die is los gegaan.![]()
BDS is een nerd, ik neem aan dat ie dat al allemaal heeft gechekt.
Nerd alert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb 3 breedbeeldschermen, 16GB RAM en 4TB HDD. Daarnaast heb ik een paar flinke telescopen staan en heb ik een zeeaquarium en kan ik je echt alles vertellen over koralen... Om het maar niet te hebben over de terrabytes aan sci-fi series die ik op mn NAS heb staan. Ik denk dat ik behoorlijk overgekwalificeerd ben.
Dat is weer anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er wel 7 of zo maar dan door het hele huis..
Oh ja, en ik verdien de kost in de IT, eigen tokoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nerd alert.![]()
Je aquarium had ik gezien, erg mooi. Termen van een computer kon ik vroeger wel, nu gelukkig niet meer en sci fi is tha bomb.
Wanneer is de uitslag?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:31 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja 8 landen. Meestal wint China of Nederland, dus ben benieuwd
Was t mooi gister? Baal echt dat ik er niet aan gedacht heb, China is ook meestal supertof!quote:
Nice, dan heb je het goed gedaan met je nerdheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh ja, en ik verdien de kost in de IT, eigen toko
Zonder nerds loopt het al gauw vast denk ik, als ik zo zie wat er door de Appie heen banjert af en toe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nice, dan heb je het goed gedaan met je nerdheid.
Dat weet ik wel zeker in deze tijd van technologie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zonder nerds loopt het al gauw vast denk ik, als ik zo zie wat er door de Appie heen banjert af en toe.
Ik vond het prachtig!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Was t mooi gister? Baal echt dat ik er niet aan gedacht heb, China is ook meestal supertof!
Aan de andere kant, een toetsenbord kun je niet opeten dus alle respect voor boeren en harde werkers.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker in deze tijd van technologie.
Whut?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:37 schreef Baconbus het volgende:
Zit je geboeid achterin in een politieauto, krijg je een kogel in je borst, zeggen ze dat het zelfmoord is.
Klopt, vanavond weer drie landen. Waaronder Nederland. Het is een wedstrijd. Lies en ik hadden er gisteren wel wat (stonede) lol om hoe de jury dat vuurwerk dan beoordeelt. "Mooie opbouw, subtiel gebruik van de kleur groen. Gewaagd maar toch heel aards."quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi hoor en las ik nou dat het vanavond ook weer is?
SSID-schijven present?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, een toetsenbord kun je niet opeten dus alle respect voor boeren en harde werkers.
Klopt, daar zijn er gelukkig ook genoeg van. En dat heb je met meer beroepen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:37 schreef rico80 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, een toetsenbord kun je niet opeten dus alle respect voor boeren en harde werkers.
Jammer van de mislukte hartjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, vanavond weer drie landen. Waaronder Nederland. Het is een wedstrijd. Lies en ik hadden er gisteren wel wat (stonede) lol om hoe de jury dat vuurwerk dan beoordeelt. "Mooie opbouw, subtiel gebruik van de kleur groen. Gewaagd maar toch heel aards."
Oh boy. Heb ik een rol alufolie nodig voor ik ga zoeken? Ben net in een goeie bui namelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit moet gescript zijn.
Waarom zou je folie nodig hebben?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh boy. Heb ik een rol alufolie nodig voor ik ga zoeken? Ben net in een goeie bui namelijk.
Nou heb wel eens op discovery gezien hoe dat gaat met timings enzo, nog een hele wetenschap hoor. Dus denk dat er andere pyrofielen dat prima kunnen beoordelen. Het is niet zomaar een rek vuurpijlen afsteken volgens mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, vanavond weer drie landen. Waaronder Nederland. Het is een wedstrijd. Lies en ik hadden er gisteren wel wat (stonede) lol om hoe de jury dat vuurwerk dan beoordeelt. "Mooie opbouw, subtiel gebruik van de kleur groen. Gewaagd maar toch heel aards."
Ofwel om een hoedje te vouwen vooraf, ofwel voor het freebasen achteraf om bij te komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom zou je folie nodig hebben?
Hoorde je dan wat de jury zei? En ik snap dat je dan lol erom hebt, zeker onder lichte invloedquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij gelooft er dus niks van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ofwel om een hoedje te vouwen vooraf, ofwel voor het freebasen achteraf om bij te komen.
Jezus zo zout heb ik het ook nog niet gegetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.klfy.com/story(...)sy-findings-released
Dit moet gescript zijn.
Vraag me ook af wat ze dan verwacht hadden. "Well, if you say so .. "quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:44 schreef rico80 het volgende:
"But, the family of White aren't convinced. "
No shit
Ken je ook het verhaal van de jongen met Affluenza?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:43 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heb de link gelezen, achterlijk verhaal zeg.
* jurledeny kijken elkaar met opgetrokken wenkbrauwen aan en noteren dit falen op hun wedstrijdformulierenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer van de mislukte hartjes.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
http://www.klfy.com/story(...)sy-findings-released
Dit moet gescript zijn.
Ik zit het nu te lezen. Kan allemaal maar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ken je ook het verhaal van de jongen met Affluenza?
Nee het is niet van: we hebben nog wat over van oud&nieuw inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou heb wel eens op discovery gezien hoe dat gaat met timings enzo, nog een hele wetenschap hoor. Dus denk dat er andere pyrofielen dat prima kunnen beoordelen. Het is niet zomaar een rek vuurpijlen afsteken volgens mij
Kijk, meneer de rechter, u moet begrijpen, dat mijn ouders me nooit hebben geleerd wat goed en fout is. Dus kunt u me ook niet ervoor veroordelen als ik iets fout doe? Cool? Zijn we dan nu weer allemaal vriendjes? En sja, over die 4 dooie mensen moeten we het maar niet meer hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zit het nu te lezen. Kan allemaal maar.
4 doden maar, mag wat kosten zo'n financieel rijk maar geestelijk arme opvoeding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kijk, meneer de rechter, u moet begrijpen, dat mijn ouders me nooit hebben geleerd wat goed en fout is. Dus kunt u me ook niet ervoor veroordelen als ik iets fout doe? Cool? Zijn we dan nu weer allemaal vriendjes?
Aha, dan is het helemaal leuk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het is niet van: we hebben nog wat over van oud&nieuw inderdaad.
Nee je hoort niet wat de jury zegt Choco, maar we stelden ons voor hoe dat dan gaat.
De vader van die jongen was afgelopen week gearresteerd omdat hij zich voordeed als politieman.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
4 doden maar, mag wat kosten zo'n financieel rijk maar geestelijk arme opvoeding.
Sterker nog, ik denk dat ons oordeel veel beter was dan dat van de pro's.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, dan is het helemaal leuk.Zeker onder invloed, dan kun je je zulke dingen veel beter voorstellen.
money talksquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De vader van die jongen was afgelopen week gearresteerd omdat hij zich voordeed als politieman.
Maar ze zijn miljonairs, dus ook die bui zal wel weer overtrekken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat ons oordeel veel beter was dan dat van de pro's.
omdat wijn?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, weet jij nog waarom ik zo moest lachen bij de fietsen? Ik niet.
ook datquote:
Mag jij bij familie niet blowen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef PeZu het volgende:
Ik zag vandaag een wiet verdamper in de vrom van een astma inhalere![]()
Zo zijn de verplichte familie dingen toch nog subtiel dragelijk door te komen
Mooi toch, heerlijk is dat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook. Maar zo'n enorme lachkick is toch wel een hele tijd geleden dat ik dat had.
Je zult maar astma hebben en je vergissen , ga je dood aan een hoestende lachkick ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef PeZu het volgende:
Handig juist.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:58 schreef PeZu het volgende:
Haha nee dat was volgens mij ook niet met een duidelijke aanleiding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
Gert, weet jij nog waarom ik zo moest lachen bij de fietsen? Ik niet.
ik blow niet ik verdampquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mag jij bij familie niet blowen dan?
Vet gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee dat was volgens mij ook niet met een duidelijke aanleiding.
Zo, nog effe een gifje en dan houd ik op hoor. Kunnen we het weer overgitaren
gaan hebben. Hoe mooi die in een standaard kunnen staan, hoe pro dat er dan uitziet.
![]()
[ afbeelding ]
mooi uiteinde welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult maar astma hebben en je vergissen , ga je dood aan een hoestende lachkick ...
Zou het, ik las het net en heb geen idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:34 schreef Joezi het volgende:
We got him!! Altijd weer die vuile hiphoppers!! Wu Tang shall pay!!!
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij verlaat HYDRA voor team schuimpjes?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:38 schreef Odaiba het volgende:
Sonny bijna de poort uit, loopt ie terug voor sigaretten...
quote:
SPOILER: is alleen voor BDS bestemdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:39 schreef Joezi het volgende:
[..]Natuurlijk klik ik ook de spoiler.SPOILER: is alleen voor BDS bestemdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh man, ik heb zo'n standaard waar je gewoon je gitaar in kan laten zakken en dat hij dan op slot schiet. Schitterrendquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee dat was volgens mij ook niet met een duidelijke aanleiding.
Zo, nog effe een gifje en dan houd ik op hoor. Kunnen we het weer overgitaren
gaan hebben. Hoe mooi die in een standaard kunnen staan, hoe pro dat er dan uitziet.
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het nummer niet gehoord, ik weet amper wat het is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Zwabber kan je de prooi ook al spelen
http://tabs.ultimate-guit(...)ben_je_prooi_crd.htmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het nummer niet gehoord, ik weet amper wat het is.
Doe het niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou het maar niet proberen, straks word je nog op TROS pleinfeesten uitgenodigd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yo pop'n vet nummer jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Probeer maar zoiets met jullie gitaartjes.
Ik heb niet genoeg LSD postzegels in huis.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Probeer maar zoiets met jullie gitaartjes.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Choco![]()
Voordat ik weer eens spontaan out ga
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Inderdaad, dan zeggen we alvast gedag.
![]()
![]()
Val je op minderjarig?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:18 schreef ChocoFan het volgende:
Zo, ik ben klaar hier in huis, gereed voor de invasie van 17 jarige en ouder.![]()
Mensen, vermaak mij.
Dan begreep ik iets verkeerd mbt '17 jaar en ouder'quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee man, mijn dochter krijgt vrienden over de vloer.
Ik verstop me in mijn kamer.
Dat was duidelijk dat je het niet begreep.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan begreep ik iets verkeerd mbt '17 jaar en ouder'
Gooi er nu maar weer een muziekje in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan begreep ik iets verkeerd mbt '17 jaar en ouder'
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gooi er nu maar weer een muziekje in.
Ik ben altijd duidelijk, jij niet altijd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was duidelijk dat je het niet begreep.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben altijd duidelijk, jij niet altijd.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat klopt wel. Mijn excuus dan maar weer.
![]()
Ik had het al eerder vermeld, maar niet iedereen leest terug gelukkig.
Ze is 17 geworden vandaag en geeft een feestje.
wie heeft zn kachel aanstaan als het rond de 16 graden is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:43 schreef isax het volgende:
Ik hoop dat jullie genieten van de kachel terwijl ik in het zonnetje zit.
Mijn nichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wie heeft zn kachel aanstaan als het rond de 16 graden is?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:43 schreef isax het volgende:
Ik hoop dat jullie genieten van de kachel terwijl ik in het zonnetje zit.
Jou ook!quote:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:50 schreef isax het volgende:
[..]
Jou ook!
Kwam even spieken maar ben denk ik maandag thuis want het gaat hier hard regenen non stop.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:50 schreef isax het volgende:
[..]
Jou ook!
Kwam even spieken maar ben denk ik maandag thuis want het gaat hier hard regenen non stop.
geen snaren, wel spaghetti.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:57 schreef Jian het volgende:
Iemand nog een gitaar gekocht? of een setje snaren ofzo?
Ook lekker maar ik ga nu weer ff terug naar 2 unlimeted.quote:
Nope. Jij?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:57 schreef Jian het volgende:
Iemand nog een gitaar gekocht? of een setje snaren ofzo?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook lekker maar ik ga nu weer ff terug naar 2 unlimeted.![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, maar ik wil er best wat over vertellen als daar behoefte aan is
Nope, ik was en ben toch meer van 2 unlimeted.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, ik was en ben toch meer van 2 unlimeted.
Wat was haar cadeautjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee man, mijn dochter krijgt vrienden over de vloer.
Ik verstop me in mijn kamer.
Filmpje had ik al gezien, is cool.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Hap, weg haai, Hello Grouper
Ik ben me nog eens de pest geschrokken van zo'n Grouper in Belize. Ik rustig aan het snorkelen, komt er zo'n bakbeest voorbij zeg van af mijn zijkant zo'n 2 meter van me af, ik schrok me de tering, ik heb gezwommen naar het strand voor me leven, op het strand was ik nog aan het zwemmen, beest nooit meer gezien natuurlijk.
Niet zijn mobiele nummer gevraagd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Ik ben me nog eens de pest geschrokken van zo'n Grouper in Belize. Ik rustig aan het snorkelen, komt er zo'n bakbeest voorbij zeg van af mijn zijkant zo'n 2 meter van me af, ik schrok me de tering, ik heb gezwommen naar het strand voor me leven, op het strand was ik nog aan het zwemmen, beest nooit meer gezien natuurlijk.
Zonde, tandbaars is een smakelijk visje voor op de braai.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Ah, die beesten doen op zich niks, maar ik ben echt een schijterd in zo'n situatie en ik dacht in een flits dat het een haai was, ik heb nog nooit zo hard gezwommen. Later vertelden anderen die ook aan het snorkelen waren dat het zo'n Grouper was.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Filmpje had ik al gezien, is cool.![]()
En gek joh dat je je dan de tering gaat zwemmen.
Er bestaan echt bizarre vissen.
Beelddenker, ik zie ja al zwemmen als een gek.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah, die beesten doen op zich niks, maar ik ben echt een schijterd in zo'n situatie en ik dacht in een flits dat het een haai was, ik heb nog nooit zo hard gezwommen. Later vertelden anderen die ook aan het snorkelen waren dat het zo'n Grouper was.
Nou ik niet in elk geval, ja als ie gebakken is ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beelddenker, ik zie ja al zwemmen als een gek.Niet zo raar ook dat je denkt dat het een haai is, het zijn echt joekels. Zijn dat nou ook die vissen die ze wel eens met hun arm vangen?
Dus als ie gebakken is wil je hem wel vangen met je arm?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ik niet in elk geval, ja als ie gebakken is ...
Alles bon hoor. Tgaat lekker met me! Versta je alles bon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |