Maar ik wil de dochter van mijn fokmama feliciteren...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:58 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom nu weer mijn naam in de TT.
En nee je mag niet komen, jij bent te jong.
Dat gaat hem niet worden jongen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik wil de dochter van mijn fokmama feliciteren...
Ja ISA snapt er niks van ;'(quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 04:55 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ook een aardig stuk, FUCKING SLECHT BOEK.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden jongen.
M.. Ma.. Maar...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, niet gelijk zo zielig doen, daar kan ik niet tegen.
Doe dan een vrolijker liedje van ze.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:10 schreef Joezi het volgende:
I knew it from the start
You would break my heart
Piet.quote:
quote:
Glastonbury zoeken op YT en de tofste dingen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Piet.![]()
Mooi, dumpen die muziek hier.
Maakt niet uit, doe wat je wilt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Glastonbury zoeken op YT en de tofste dingen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:23 schreef ChocoFan het volgende:
Hij heeft zo'n aparte stem, kippenvel iedere keer als ik hem hoor.
Okquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, doe wat je wilt.![]()
Jij bent ook nog wakker.quote:
Prison Break startte veelbelovend maar hij wordt wel iets minder nu (na 4 afleveringen). Ik downgrade hem naar een 7,5.quote:
Af en toe wat door gezapt, want, teveel muziek nu om te luisteren, maar klinkt goed man.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Prison Break startte veelbelovend maar hij wordt wel iets minder nu (na 4 afleveringen). Ik downgrade hem naar een 7,5.
Een ouwe rot.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Af en toe wat door gezapt, want, teveel muziek nu om te luisteren, maar klinkt goed man.
7,5 is nog steeds te doen. Ik blijf dus nog kijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En dat al na 4 afleveringen.
En als het nu nog meer gaat tegenvallen, stop je dan met kijken of kijk je de serie wel af?
Bij wat voor cijfer stop je met kijken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
7,5 is nog steeds te doen. Ik blijf dus nog kijken.
Nice.quote:
Onder de 7. Maar ik denk dat ik iig het eerste seizoen afkijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij wat voor cijfer stop je met kijken?
Dat is toch zonde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Onder de 7. Maar ik denk dat ik iig het eerste seizoen afkijk.
Maar jij kijkt een serie en zit tegelijkertijd in de SC te tikken. Dat vind ik nou weer zonde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is toch zonde.
Als ik aan een serie begin dan kijk ik ze bijna allemaal af, gewoon omdat ik wil weten hoe het eindigt.
En als er een open eind is dan krijg ik er flink de pest in voor even.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar jij kijkt een serie en zit tegelijkertijd in de SC te tikken. Dat vind ik nou weer zonde.
Ieder zijn ding. Ik kan me niet inleven in een serie als ik er andere dingen bij gaat doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat ligt aan de serie.
Kan ik het helpen dat ik meer afleiding nodig heb voor mijn hersens.
Jah man.quote:
Dit luister ik vanavond wel als ik wat gedronken heb.quote:
Dat kan. Ieder zijn ding inderdaad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding. Ik kan me niet inleven in een serie als ik er andere dingen bij gaat doen.
quote:
Alleen al het feit dat jantje shit erbij staat, zorgt dat ik het ook niet aanklik.quote:
Ok dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben inmiddels in de jaren 60 beland.Zoveel muziek.
![]()
Kijk, die klik ik wel.quote:
Wat een broekies zijn het daar nog.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ik red het niet meer, ik ga slapen.![]()
Slaap lekker mensjes. Tot snel.
![]()
![]()
![]()
Ja leuk toch,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een broekies zijn het daar nog.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Nog 1 sigaretje dan ga ik ook.
Piet, ik ga er vandoor. Fijne ochtend verder. Luisteren doe ik weer als ik wakker ben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja leuk toch,
Hier nog een paar die later aardig beroemd zijn geworden.
heb je hem gemept omdat hij aan je 'gitaar' zatquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen.
Benieuwd hoe het met Gerts hoofd is.
Haha! Nee, dat was cool, Horen wat mijn gitaar allemaal kan,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je hem gemept omdat hij aan je 'gitaar' zat
hmhm ja ja je gitaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha! Nee, dat was cool, Horen wat mijn gitaar allemaal kan,
Wijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmhm ja ja je gitaar![]()
nee even serieus wel tof is dat ja![]()
mwoaaaah maar wat heeft gertje gedaan dan
oohw 's avonds een vent,'s ochtend een ventquote:
http://guitar.about.com/o(...)-Learn-On-Guitar.htmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan oefenen?
Hmm Wonderful tonight is mooi. Alleen daar zitten upstrokes in. Daar ben ik nog niet aan toe.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw 's avonds een vent,'s ochtend een vent
[..]
http://guitar.about.com/o(...)-Learn-On-Guitar.htm
maar sowieso een leuk lijstjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm Wonderful tonight is mooi. Alleen daar zitten upstrokes in. Daar ben ik nog niet aan toe.
i ga zo mijn interne geek verwennen met wat collectables gok ik, net een stortbui dus zo poging 2 wagen om naar haarlem te gaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg een emailtje dat m'n bestelde manga's binnen zijn. Dinsdag maar even ophalen, want maandag zijn ze dicht.
Waar ga je heen in Haarlem dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
i ga zo mijn interne geek verwennen met wat collectables gok ik, net een stortbui dus zo poging 2 wagen om naar haarlem te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |