SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Gecondoleerd nog Div. En sterktequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:19 schreef Divje het volgende:
Vandaag de hele dag Balkan-muziek voor mij ter ere van een Macedonische kennis die vannacht is overledenbah, gewoon misselijk van.
oh joh, sterkte ermee!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:19 schreef Divje het volgende:
Vandaag de hele dag Balkan-muziek voor mij ter ere van een Macedonische kennis die vannacht is overledenbah, gewoon misselijk van.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gecondoleerd nog Div. En sterkte
Bedanktquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
oh joh, sterkte ermee!
Hoe is het mogelijk.. Op die leeftijd al.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Niet te bevatten eigenlijk, zo jong nog (46) en al een paar keer een tia gehad en nu was het 'm teveel. Wou niet meer verder
Nu gaat ie volgens mij terug naar z'n geboorteland en wordt hij daar begraven/gecremeerd. Enige wat ik tot nu toe weet.
Blegh.
Dat is zeker jong. Niet te bevatten eigenlijk he, dat soort dingen. Kan me voorstellen dat je er kapot van bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Niet te bevatten eigenlijk, zo jong nog (46) en al een paar keer een tia gehad en nu was het 'm teveel. Wou niet meer verder
Nu gaat ie volgens mij terug naar z'n geboorteland en wordt hij daar begraven/gecremeerd. Enige wat ik tot nu toe weet.
Blegh.
Sterke Div.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:48 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Blegh.
Drank.. En veel stress is mijn idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk.. Op die leeftijd al.
Ben geschokt. Eerlijk gezegd. Maar toch ook wel weer kalm. Denk vooral veel naquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker jong. Niet te bevatten eigenlijk he, dat soort dingen. Kan me voorstellen dat je er kapot van bent.
Jij ook heel veel sterktequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Tante van me vanochtend ook overleden na een ziektebed van 10 jaar.
Opzich wel goed dat het nu afgelopen is, was laatste jaar geen leven meer.
Wel kutdag zeg dus voor BNW SC
Dankuquote:
Sterkte, idd een kutdag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Tante van me vanochtend ook overleden na een ziektebed van 10 jaar.
Opzich wel goed dat het nu afgelopen is, was laatste jaar geen leven meer.
Wel kutdag zeg dus voor BNW SC
En toch he.. Zoiets grijpt je aan al probeer je het nog zo nuchter te benaderen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Danku
Opzich niet heel erg een verassing of schrok hier. Was een taaie en zat al jaren in de spreekwoordelijke blessuretijd.
Ja besef het nog niet echtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Oh Inso, straks rijd je op de Route 66. Fantastisch![]()
Mysterylandquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoor steeds flarden muziek van Mysteryland. Ben wel blij dat ik voor het feestje zometeen gekozen heb want wat een pietenweer was het vandaag.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh!
RIP klein kwarteltje.
Jammer he L?
Awwquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:15 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh!
RIP klein kwarteltje.
Jammer he L?
2 volwassenen had maar 1 jonkie van het nest.quote:
Hij had echt geen kans he B?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
2 volwassenen had maar 1 jonkie van het nest.
Maar goed ze blijven eieren uitpoepen dus komen vast wel weer nieuwe
Zo dat is wel vet ja !quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:48 schreef Divje het volgende:
Ben best jaloers op de kids van Sneijdertje trouwens:
[ afbeelding ]
Hoe vet is dat
Hij bleef maar in de rui.quote:
Awwquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
2 volwassenen had maar 1 jonkie van het nest.
Maar goed ze blijven eieren uitpoepen dus komen vast wel weer nieuwe
Schilderswijk mag niet he, dat weet jequote:Op zondag 24 augustus 2014 12:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hij bleef maar in de rui.
Tja dan gaan ze vaak dood. Vanavond stille tocht
Niet deze week maar volgende week een week vrij. Zal dan eens op het gemakje een mooie serie foto's maken van alles wat ik nu heb.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww
Hopelijk komen er snel nieuwe, altijd leuk als er weer fotootjes van vogeltjes worden gepost
Ja top!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet deze week maar volgende week een week vrij. Zal dan eens op het gemakje een mooie serie foto's maken van alles wat ik nu heb.
1 moslim gezin hier op het dorp. Ik verwacht geen problemenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Schilderswijk mag niet he, dat weet je
Jazeker. Ben echt gek op die beestjes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
1 moslim gezin hier op het dorp. Ik verwacht geen problemen
Denk je nog steeds na over het nemen van kwarteltjes L?
Tofquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet deze week maar volgende week een week vrij. Zal dan eens op het gemakje een mooie serie foto's maken van alles wat ik nu heb.
Leuk! Gewoon rustgevend om ze rond te zien scharrelen en de eitjes zijn ook nog eens lekker om op te eten! Romiger dan een kippenei.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. Ben echt gek op die beestjes.
Ja die is wel handig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuk! Gewoon rustgevend om ze rond te zien scharrelen en de eitjes zijn ook nog eens lekker om op te eten! Romiger dan een kippenei.
Genoeg soorten natuurlijk. Ik heb de chinese dwergkwartel.
Mannetje:http://imgur.com/CzMzKax
Vrouwtje:
http://imgur.com/khyRhzm
Is je vriend een beetje handig? Zo gemaakt een leefruimte voor die beessies.
Zit nog wel met de parkieten ja. De handelaren raken ze ook niet kwijt dus ik ook niet.
Doe ik niet nog een jaar, kweken met parkieten.
Haha.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die is wel handig.
Btw, wat is het mannetje mooi. Altijd bij vogels he, mannetjes altijd mooier.
En nee, ik ga nu niet zeggen dat het bij mensen precies andersom is. Dat doe ik niet
aww * Divje stuurt vrouwmens naar E_O voor kusjekroelquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Had ik toch wilde plannen vandaag.. Zwemmen, concertje bezoeken. Is het na een hele mooie zonnige ochtend gaan gieten
Kijk dat maakt natuurlijk een hoop goedquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
aww * Divje stuurt vrouwmens naar E_O voor kusjekroel
Je deed niet open..quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Kijk dat maakt natuurlijk een hoop goed
Inderdaad. Nu ook al serieus hommeles tussen India en Pakistan. Ik weet niet hoor, maar het gaat ernstig mis op de wereld. Hou mijn hart vastquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gebeuren ergere dingen in de wereld
Ik maak me alleen maar druk over zaken waar ik wat aan kan doen, scheelt een hoop stressquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu ook al serieus hommeles tussen India en Pakistan. Ik weet niet hoor, maar het gaat ernstig mis op de wereld. Hou mijn hart vast
tijd voor een nieuwe muis DIV.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:24 schreef Divje het volgende:
M'n muiswiel trollt me
Ever since ik dat ding tegen de muur gooide scrollt ie nu spontaan als ik ergens op wil klikkennu klik ik dus vaak op topics die ik helemaal niet wil bezoeken. Ik ben beschadigd.
Dat wordt zoals guyvie zegt : een nieuwe muis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:24 schreef Divje het volgende:
M'n muiswiel trollt me
Ever since ik dat ding tegen de muur gooide scrollt ie nu spontaan als ik ergens op wil klikkennu klik ik dus vaak op topics die ik helemaal niet wil bezoeken. Ik ben beschadigd.
Pec moet er maar van genieten zolang ze in die flow zitten maar die staan daar echt niet meer aan het einde van de ritquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:50 schreef theguyver het volgende:
rare stand in de eredivisie, denk dat ik maar voor pec moet gaan supporten, twente gaat vrolijk verder met waar ze vorig seizoen ook al mee bezig waren, .... gelijk spelen
Twente deed dat een paar jaar geleden ook, en toen wonnen ze het kampioenschap.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pec moet er maar van genieten zolang ze in die flow zitten maar die staan daar echt niet meer aan het einde van de rit
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Twente deed dat een paar jaar geleden ook, en toen wonnen ze het kampioenschap.
Was wel mooi feestje
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]dat geloof ik wel maar het Twente van toen had toch echt wel meer kwaliteit dan het Zwolle van nu, ook Twente gaat hun nog echt wel voorbij.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe muis DIV.
Ik heb helaas alleen een paar ratten geen extra muis
Wil ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt zoals guyvie zegt : een nieuwe muis.
Truste luitjes, ik ga vanavond vroeg slapen. Ben beetje moe en morgen gaat de wekker weer vroeg.
Tot morgen
You are going places Div!quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Wil ik nietdit is m'n favo muis. Heb nooit een betere gehad. Moet er maar mee leven dat ik nu af en toe in OUD, SHO of het Ajax-topic kom
Als het nou places zijn waar ik wat aan heb. Door OUD heb ik zin om me voort te planten! Door SHO kan ik niet wachten tot GTST weer begint en het Ajax-topic, tja.. Daar heb ik dus HE-LE-MAAL niks meequote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Als het nou places zijn waar ik wat aan heb. Door OUD heb ik zin om me voort te planten! Door SHO kan ik niet wachten tot GTST weer begint en het Ajax-topic, tja.. Daar heb ik dus HE-LE-MAAL niks mee
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:35 schreef Divje het volgende:
Kan me nu wel een beetje voorstellen hoe het moet zijn voor een vrouw als haar eierstokken beginnen te klepperen
Dat jaquote:
Prijs jezelf gelukkig, als het zo zou zijn zoals Jochem uitbeeldt..quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee. Geen last van gelukkig
Cutequote:Op maandag 25 augustus 2014 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]hoop het, het is tot dusver nog niet echt een beste seizoens start!
[ afbeelding ]
Conker en Bones in hun nieuwe hangmatje
Waar was jij al die tijdquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi kameraden. Hier nog een live optreden om de sfeer er NOG beter in te krijgen.
Je bent er weer en dat is het voornaamstequote:Op maandag 25 augustus 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overal en nergens zo'n beetje. Sorry Lavenderr
Prachtnummertje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi kameraden. Hier nog een live optreden om de sfeer er NOG beter in te krijgen.
Wat een warm en hartelijk welkom dit zegquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent er weer en dat is het voornaamste
Sterkte zometeen naar de tandarts. En bij de tandarts. Terug zal wel meevallen dan heb je het weer achter de rug.quote:
denk dat ik geen gaatjes hebquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterkte zometeen naar de tandarts. En bij de tandarts. Terug zal wel meevallen dan heb je het weer achter de rug.
Ik meen het hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een warm en hartelijk welkom dit zegIk zou er bijna BNW meer achter zoeken was het niet dat ik het volste vertrouwen in je oprechtheid heb.
Toevallig vorige week voor het eerst in jaren geweestquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterkte zometeen naar de tandarts. En bij de tandarts. Terug zal wel meevallen dan heb je het weer achter de rug.
nee moet ik betalen denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gewoon controle? Kun je het dan niet verzetten tot je weer een auto hebt?
Ja, te laat met afzeggen. Jammer maar je zal door de zure appel heen moeten bijten. Ná de behandeling dan maar .quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee moet ik betalen denk ik
ook geen zin in
Ah, goed om te weten. Binnenkort ook maar heen danquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toevallig vorige week voor het eerst in jaren geweest. Ik dacht echt terug te moeten komen voor herstelwerk maar kennelijk maken stukjes afgebroken tand weinig uit
Ik heb ook stukjes afgebroken tand doen ze niks aan inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toevallig vorige week voor het eerst in jaren geweest. Ik dacht echt terug te moeten komen voor herstelwerk maar kennelijk maken stukjes afgebroken tand weinig uit
De enige kritiek was dat mijn glazuur op mijn tanden leek weg te slijten. Naja. Het zij zo.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, goed om te weten. Binnenkort ook maar heen dan
En het gevoel is geheel wederzijds hoor.quote:
knarser zekerquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
De enige kritiek was dat mijn glazuur op mijn tanden leek weg te slijten. Naja. Het zij zo.
Ohja, bekend probleem. Hoef je niet per se voor te knarsen Inso_quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De enige kritiek was dat mijn glazuur op mijn tanden leek weg te slijten. Naja. Het zij zo.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik knars zo hard dat mensen er wakker van worden.
Topshow.
Wat vind jij hiervan Inso? (Het begint wel met een erg furieuze drumsolo)quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik knars zo hard dat mensen er wakker van worden.
Topshow.
niet eens zo onaardigquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij hiervan Inso? (Het begint wel met een erg furieuze drumsolo)
He, he. Noors he.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog even en je krijgt dit gevoel. Maar dan in het Amerikaans.
Oh zijn dat Noren? Wist ik niet. Vond hun uitspraak al zo beroerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He, he. Noors he.
Al maakt de zanger tegenwoordig ook deze soort muziek
Hehe, daar ben je eindelijk weerquote:
Jawel! Behalve het hele gezeik en gezanik bij onze club dan. En een begrafenis woensdag, maar niet heel dichtbij dus dat doet me niet zoveel gelukkig.quote:
Och, Feyenoordquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel! Behalve het hele gezeik en gezanik bij onze club dan. En een begrafenis woensdag, maar niet heel dichtbij dus dat doet me niet zoveel gelukkig.
Bij jou? Las ook dat je iemand, wel dichtbij, verloren had?
Prima instelling, life goes inderdaad keihard on. Maar gecondoleerd natuurlijk. En herinneringenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Och, Feyenoordik sluit me er tot donderdag even van af denk ik. Wat een gedoe.
Begrafenissen zijn altijd klote! Maar wel makkelijker als het niet heel dichtbij is idd..
Had het er zaterdag even moeilijk mee, maar relativeer altijd erg snelvind het klote, maar life goes on! as they say..
Stond ook niet heel dichtbij hoor, maar waren altijd leuke avonden met die manen zal de balkan-feestjes nooit vergeten
![]()
U ook gecondoleerdquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima instelling, life goes inderdaad keihard on. Maar gecondoleerd natuurlijk. En herinneringen. God's greatest gift.
Kan niet wachten tot we herinneringen opnieuw kunnen afspelen ofzo, alle tijden van vroeger en alle mensen die je nu zo mist, gewoon poef, even opnieuw mee maken op beeld
Ja man, zoiets. Briljant zou dat zijn. En dan al je herinneringen he, niet zomaar wat je je nu nog herinnert. Alles zit vast ergens achter een slotje in je hersenpan. De sleutel vinden en boem, via VR maak je je eigen geboorte mee (al twijfel ik daar over of je dat wel moet willen hahaha).quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
U ook gecondoleerd
Herinneringen iddenneh, ik heb nog een video-recorder met heel veel herinneringen op band
the future is the past! ofzo
Maar lijkt me mooi om ze op een of andere manier weer 'echt' mee te maken dmv virtual reality ofzo
Dat lijkt me epischquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja man, zoiets. Briljant zou dat zijn. En dan al je herinneringen he, niet zomaar wat je je nu nog herinnert. Alles zit vast ergens achter een slotje in je hersenpan. De sleutel vinden en boem, via VR maak je je eigen geboorte mee (al twijfel ik daar over of je dat wel moet willen hahaha).
Hahaha ja, al je fuck ups achter elkaar. Je eerste kus. Je eerste date. Je eerste jointjequote:Op maandag 25 augustus 2014 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat lijkt me episch, je hele leven als 1 grote film, waarin je kan voor- en achteruit kan spoelen
en zien waar het allemaal mis is gegaan in m'n leven
M'n eerste keer in de Kuipquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, al je fuck ups achter elkaar. Je eerste kus. Je eerste date. Je eerste jointjeGodsamme, dat zou geniaal zijn man, wat een plezier
en verdriet
Haha, briljant.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
M'n eerste keer in de Kuipop repeat. Topshow!
Moet nu erg denken aan die ene film trouwens. Even de naam kwijt, Total Recall?
Nee joh, niet wegzappen. Ondergaanquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef Divje het volgende:
BIJNA VI!!!@#!11![]()
Als ze gaan zeiken over Feyenoord zap ik weg.
Wat zou dat mooi zijn. Nog even zeggen wat je eigenlijk nog wilde zeggen. Nog een omhelzing. Gewoon, nog even terug .quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima instelling, life goes inderdaad keihard on. Maar gecondoleerd natuurlijk. En herinneringen. God's greatest gift.
Kan niet wachten tot we herinneringen opnieuw kunnen afspelen ofzo, alle tijden van vroeger en alle mensen die je nu zo mist, gewoon poef, even opnieuw mee maken op beeld
Dat gaat vast gebeuren dus doe die proppen maar alvast in je oren. En verder valt er ook veel te zeiken over Ajax en AZ, dus op die momenten haal je ze weer uit je oren Div.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef Divje het volgende:
BIJNA VI!!!@#!11![]()
Als ze gaan zeiken over Feyenoord zap ik weg.
Deze technologie interesseert me !quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, briljant.
Ehm.. film. Total Recall is met herinneringen ja, alleen die laat je nieuwe herinneringen aanmaken alsof je het echt hebt beleefd. Dat hebben ze in 't echt overigens ook getest op muizen, en is gelukt. Dus dat zal ooit wel waarheid worden. Ze kunnen ook al een vaag beeld van je gedachten op het scherm toveren, maar allemaal nog erg kinderschoenen fase.
Neem ze totaal niet serieusquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh, niet wegzappen. Ondergaan. En alles niet serieus nemen wat die blaaskaakjes daar zeggen. Moet altijd lachen als ze over Feyenoord zeiken
Heb geen proppenquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat gaat vast gebeuren dus doe die proppen maar alvast in je oren. En verder valt er ook veel te zeiken over Ajax en AZ, dus op die momenten haal je ze weer uit je oren Div.
nee dank je mijn leven ziet er uit als GTST meets 12 steden 13 ongelukken meets Project X meets forrest gump!quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha ja, al je fuck ups achter elkaar. Je eerste kus. Je eerste date. Je eerste jointjeGodsamme, dat zou geniaal zijn man, wat een plezier
en verdriet
Doe mij dat even Total Recall-style!quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee dank je mijn leven ziet er uit als GTST meets 12 steden 13 ongelukken meets Project X meets forrest gump!
Van jouw leven kunnen ze een superfilm maken. Alles zit er inquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee dank je mijn leven ziet er uit als GTST meets 12 steden 13 ongelukken meets Project X meets forrest gump!
Ga het opschrijven autobiografie doet het goedquote:Op maandag 25 augustus 2014 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van jouw leven kunnen ze een superfilm maken. Alles zit er in
alleen het eerste half uur gezien, live voetbal is toch interessanter (City-Liverpool)quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:56 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen!
Eventjes VI terug kijken zo, heb toch weg gezapt na een 20 minuten
Als ik dat had gewetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen het eerste half uur gezien, live voetbal is toch interessanter (City-Liverpool)
Het begon rustig maar uiteindelijk toch wel leuk ja, al had ik liever Liverpool zien winnen maar 3-1 was wel een terechte uitslagquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ik dat had gewetenmooie wedstrijd?
Ahhg das jammer ja. Speelde Mario ook al mee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het begon rustig maar uiteindelijk toch wel leuk ja, al had ik liever Liverpool zien winnen maar 3-1 was wel een terechte uitslag
nee, was wel op de tribune.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahhg das jammer ja. Speelde Mario ook al mee?
Altijd mooi die verwachtingen die worden uitgesproken aan het begin van een competitie of toernooi. Meestal loopt het anders. De voorspellingen veranderen dan meestal ook tijdens het verdere verloop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, was wel op de tribune.
Het ziet er wel naar uit dat het daar tussen City en Chelsea gaat, Arsenal zit daar wat onder, lijkt me stug dat Liverpool zich in die strijd kan mengen
Wat voor kweekje?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:39 schreef Blaadjes het volgende:
Ja lekker. Ben even eigen kweekje aan het testen maar valt tegen ...
Wat is er in september?
Wietje. Niet van mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor kweekje?
En ik bedoel dat het jaar al lekker opschiet
Ik zit Blues Brothers te kijken, Gewéldig![]()
straks naar de kraker, ging gisteren fout met trainenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:58 schreef theguyver het volgende:
[..]moge zo maar even gaan hardlopen
Oei, wat gebeurde er?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
straks naar de kraker, ging gisteren fout met trainen
ik gleed iets onderuit (denk ik) met leg extension, toen schoot het in mijn heup achter, ook achter mijn knieschijf wat irritatie maar dat is niet het grootste probleem.quote:
Sterkte. Zal idd wel ff pijn doen, maar als je er daarna weer vanaf bent is het dat wel waardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gleed iets onderuit (denk ik) met leg extension, toen schoot het in mijn heup achter, ook achter mijn knieschijf wat irritatie maar dat is niet het grootste probleem.
Straks even op de pijnbank en het is weer ok
Meestal lukt dat wel in 1 keerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sterkte. Zal idd wel ff pijn doen, maar als je er daarna weer vanaf bent is het dat wel waard
ai!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gleed iets onderuit (denk ik) met leg extension, toen schoot het in mijn heup achter, ook achter mijn knieschijf wat irritatie maar dat is niet het grootste probleem.
Straks even op de pijnbank en het is weer ok
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:26 schreef Tjacka het volgende:
http://www.veronicatv.nl/(...)eeft-sex-op-de-radio
wtf
Enige juiste reactie op bepaalde usersquote:
Goeiemiddag luitjes. Waarom is Feyenoordtopic niet leuk meer Div? Gerel?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Enige juiste reactie op bepaalde usersdeze keer wel gemeend
![]()
Verveel me wel.. Feyenoord-topic is niet echt leuk meer
Haha zoveel gezeik op elkaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemiddag luitjes. Waarom is Feyenoordtopic niet leuk meer Div? Gerel?
Feyenoord-topic word een beetje als VI: totaal niet serieus nemen wat enkelen daar lopen te roeptoeteren en er proberen om te lachen. Bij VI gaat dat heerlijk, bij het Feyenoord-topic is het mwah mwah met die randebielen af en toe.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Enige juiste reactie op bepaalde usersdeze keer wel gemeend
![]()
Verveel me wel.. Feyenoord-topic is niet echt leuk meer
Het is wel erg de laatste tijdquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord-topic word een beetje als VI: totaal niet serieus nemen wat enkelen daar lopen te roeptoeteren en er proberen om te lachen. Bij VI gaat dat heerlijk, bij het Feyenoord-topic is het mwah mwah met die randebielen af en toe.
Het is ook net wáár je het doet he? VI is daar voor geschapen. Kan me zo voorstellen dat men op het Feyenoord-topic gewoon serieus over voetbal wil praten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Feyenoord-topic word een beetje als VI: totaal niet serieus nemen wat enkelen daar lopen te roeptoeteren en er proberen om te lachen. Bij VI gaat dat heerlijk, bij het Feyenoord-topic is het mwah mwah met die randebielen af en toe.
zal na 1 september (als het transferwindow dicht is) wel weer wat normaler wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook net wáár je het doet he? VI is daar voor geschapen. Kan me zo voorstellen dat men op het Feyenoord-topic gewoon serieus over voetbal wil praten.
Dat is het ook vooral ja. Word er wel een beetje moe van om steeds door 200+ onzin-posts over spelers te moeten scheppen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal na 1 september (als het transferwindow dicht is) wel weer wat normaler worden
Jazeker, mee eens. Al blijft het VBLquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook net wáár je het doet he? VI is daar voor geschapen. Kan me zo voorstellen dat men op het Feyenoord-topic gewoon serieus over voetbal wil praten.
En da's ook wel logisch, na zondag was ik ook wel even in emotie dat er niks van deugt, alles slecht is, etc. Terwijl dat gewoon niet zo is.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is wel erg de laatste tijdde waan van de dag regeert bij de meeste.
ik heb het niet gezien maar de 1e helft speelden ze goed begreep ikquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En da's ook wel logisch, na zondag was ik ook wel even in emotie dat er niks van deugt, alles slecht is, etc. Terwijl dat gewoon niet zo is.
Klopt, eerste helft was prima voetbal. Lag ook beetje aan Utrecht, tweede helft drama door aantal gasten bij ons. Maar ja, na de wedstrijd, als je thuis 1-2 verliest van dat zelfde Utrecht.. daar word je niet blij vanquote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien maar de 1e helft speelden ze goed begreep ik
Er is wel erg weinig goeds.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En da's ook wel logisch, na zondag was ik ook wel even in emotie dat er niks van deugt, alles slecht is, etc. Terwijl dat gewoon niet zo is.
jup al vraag ik me af of het geen stunt is, als reclame, het staat ook op de FP namelijk!quote:
sorryquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zal ik het nog maar een keer vragen; hoe bevalt het met de studie Tjack?
Daar kijk ik niet van op. Dat ben je ook.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ja gaat
ben vet populair ineens omdat ze mij slim vinden
Niet naast je schoenen gaan lopen he! Beide beentjes op de grond en gewoon genieten. Populaire Tjackquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ja gaat
ben vet populair ineens omdat ze mij slim vinden
ben daar wel beetje autistisch voorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet van op. Dat ben je ook.
En nog lief ook .
Wij zorgen er wel voor dat hij geen kapsones krijgt Divquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet naast je schoenen gaan lopen he! Beide beentjes op de grond en gewoon genieten. Populaire Tjack
Nou ja, je kunt er altijd vrienden bij krijgen toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben daar wel beetje autistisch voor
school is school
heb mijn vrienden thuis
hoef geen bier te drinken uit school
Joh, kan best gezellig zijn. Cafeetje hier, palendansverenigingetje daar. Top!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben daar wel beetje autistisch voor
school is school
heb mijn vrienden thuis
hoef geen bier te drinken uit school
Doen ons bestquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij zorgen er wel voor dat hij geen kapsones krijgt Div
ja kan prima hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er altijd vrienden bij krijgen toch?
Dat laatste kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja kan prima hoor
maar met mijn vorige opleiding had ik precies hetzelfde
heel veel mensen die ik echt mag
en genoeg studiemaatjes
(die ook niks deden)
maar om naar een klasgenoot op verjaardag te gaan die ik net een week ken tussen zijn vrienden
vind ik best eng
en ik doe ik liever niet
maja dat bedoel ik met vriendenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |