quote:Actie, geweld, bloed, schieten.. En sport.
Op donderdag 24 oktober 2002 19:37 schreef mvt het volgende:
Wat voor soort games vind je normaal leuk??
quote:Is het een nieuwe game? Of een opgepoetste oude versie?
Op donderdag 24 oktober 2002 19:40 schreef Lexie het volgende:
Resident Evil is erg aan te raden, als je van het genre houdt.
quote:Het is een remake van de eerste, maar hij is wel van de grond af opnieuw opgebouwd. Dus geen goedkope port van de playstation. 70% van het spel is anders. Ik heb van veel mensen gehoord dat het zelfs de moeite waard is als je de originele versie hebt gespeeld.
Op donderdag 24 oktober 2002 19:41 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Is het een nieuwe game? Of een opgepoetste oude versie?
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 24-10-2002 20:04]
Newbie taal : suujpjer marie-o sunsjain en suujpjer smesj brotters muhlie
quote:Dat zijn voornamelijk games die eraan gaan komen..
Op donderdag 24 oktober 2002 19:56 schreef Luigi het volgende:
Zie ook Het Grote Gamecube Topic Part V (en de voorgangers).
quote:Dan kun je eerst mooi SMS uitspelen.
Op donderdag 24 oktober 2002 19:58 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat zijn voornamelijk games die eraan gaan komen..
Trouwens, ik weet niet waar in Amsterdam je zit, maar bij de Bijlmer heb je E-plaza, Gamezenzo een paar speelgoed zaken en Media Markt. Loop eens binnen, zijn heeeeel veel games.
quote:MK:DA koop ik voor m'n XBOX.
Op donderdag 24 oktober 2002 20:03 schreef mvt het volgende:
Komt Mortal Combat er niet heel binnenkort uit (of is die al uit??).Trouwens, ik weet niet waar in Amsterdam je zit, maar bij de Bijlmer heb je E-plaza, Gamezenzo een paar speelgoed zaken en Media Markt. Loop eens binnen, zijn heeeeel veel games.
quote:Wachten wil ik niet..
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:22 schreef HAL9000S het volgende:
Eternal Darkness, w88 op Metroid Prime, SegaSoccerSlam, Supermonkeyball
Verder zag ik dat iemand je Rogue Leader aanraadde. Ik heb hem gelukkig met iemand kunnen ruilen tegen Smash Brothers (heel leuk spel om met meerdere spelers te doen, in je eentje niet veel aan.) maar ik vond het een gevalletje van aardige graphics, irritante besturing en totaal geen 'replay value' (kan ff geen vlotte Nederlandse term bedenken).
Super Mario Sunshine is een leuk spel maar mijn indruk was zodanig dat ik hem na het eerste weekend dat hij uit was niet meer gespeeld heb. (het kan er wellicht aan liggen dat ik 23 ben en voor mijn gevoel uit die mariospellen gegroeid ben)
Doe met mijn mening wat je wilt. Naar aanleiding van mijn rogue leader avontuur een goede tip: koop geen spellen als je niet 100% zeker bent dat je ze leuk vindt. Succes
quote:Maar wel degelijk een goed spel als je nog aan het wachten bent op andere spellen, dus voor een korte periode. Dus kijk ff op ebay ofzo, daar gaat het spel weg voor 25 euro ofzo en das zeker wel de moeite.
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:54 schreef Vagere_Hein het volgende:
Verder zag ik dat iemand je Rogue Leader aanraadde. Ik heb hem gelukkig met iemand kunnen ruilen tegen Smash Brothers (heel leuk spel om met meerdere spelers te doen, in je eentje niet veel aan.) maar ik vond het een gevalletje van aardige graphics, irritante besturing en totaal geen 'replay value' (kan ff geen vlotte Nederlandse term bedenken).
quote:Dat duurt nog wel een tijdje. Over twee weken in Amerika, maar wij zullen tot eind februari moeten wachten.
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand wanneer RE 0 komt?!
quote:Super Monkey Ball is ook zwaar kicken, als je een beetje into die hard sega games bent, ook zwaar verslavende multiplayer minigames. Resident Evil is gewoon een must. Ik heb dat spel constant met open mond zitten spelen, sublieme graphics gewoon, ook tegenover Xbox graphics. Eternal darknes is ook een must have eigenlijk en sega soccer slam is ook weer een typische sega arcade footy met lekker onrealistische matrix achtige moves enzo, leuk voor singeplayer, maar komt echt tot z'n recht als multiplayer.
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wachten wil ik niet..
Ik kan zat games bedenken die ik wil die nog moeten komen..
Verder het liefst ook GC exclusives.. Multiplatform games koop ik het liefst op m'n XBOX. Grafisch altijd NET iets beter en de controller vind ik fijner..
Resident Evil was idd mijn eerste keus.. En Eternal Darkness.
Weet iemand wanneer RE 0 komt?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |