zelfde verhaal hier, ik heb ook een tientje teveel betaaldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Heb de mijne met Express shipping besteld (midden juli) en die van een vriend met Standard (begin augustus). In allebei de gevallen waren ze binnen 5 dagen binnen, volgens mij maakt het dus niets uit.
Ja heb wel een wall adapter maar je hebt hier 110v gelijkstroom. Zal wel goed komen met de meeste laptops gaat het ook goed. Zo niet dan zal ik het hier wel laten weten dat he dat niet moet doen :pquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:53 schreef Xetran het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een VS USB adapter kopen, al dan niet van een ander merk.
Nee, jij kunt hem niet opnieuw weggeven, maar als je hem niet gebruikt krijgt de weggever een renewed invite terug.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:09 schreef Senor__Chang het volgende:
Ok, krijg net van mijn zus te horen dat ze te krap bij kas zit. Kan ik de invite nog weggeven?
Heb even gechecked en de mijne was binnen 2 dagen binnen blijkbaar. Heeft dus toch zin gehad, hoewel 5 dagen opzich ook snel zat is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zelfde verhaal hier, ik heb ook een tientje teveel betaald
Dat is altijd. Ik denk omdat je niet wilt dat het glas uitsteekt, want dan kan er extra druk ontstaan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:12 schreef Spelvout het volgende:
De Nilkin 9H is trouwens net één milimeter te smal in de breedte gezien. Links zit hij er perfect op en zie je niks maar rechts zit nog een strook niks.
Ja, ze wil nog wachten, maar tot die tijd zijn invites makkelijker om te verkrijgen denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, jij kunt hem niet opnieuw weggeven, maar als je hem niet gebruikt krijgt de weggever een renewed invite terug.
Moet jij op "on hold" gezet worden? Of ziet ze er volledig vanaf?
Dat geldt ook voor de Motorola Moto Gquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag even camera in de tuin gebruikt om foto's te proberen.
Eerste wat opvalt was dat het scherm moeilijk te zien was, omdat het licht buiten was en scherm reflecteert veel.
Camera had maximaal 4x zoom, maar goed, dat mag voor een smartphone-cam. Even paar fotootjes gemaakt. Ik had niet echt door wanneer ie nou daadwerkelijk afdrukte, maar toen ik achteraf ging kijken, had ik er toch een stuk of 13 ofzo gemaakt. Hij geeft niet echt een duidelijk signaal wanneer ie een foto neemt, dus dat is soms wat lastig.
Gisteravond trouwens even 2 CD's erop gegooid, wat zeer makkelijk ging via de micro-USB, en ik gebruik nog even de standaard google music speler, maar zodra je muziek afspeelt, dan kun je het nummer pauzeren, maar het liedje blijft al die tijd op pauze staan, want zodra je de quick-start doet met 2 vingers over je scherm, dan gaat ie precies verder waar ie gebleven was. Ik vraag me dus af of dat niet veel energie vergt in de achtergrond. Zelfs nadat ik een stop heb afgedwongen kon ik na een halve dag dmv die verticale veeg gewoon weer in 1x doorgaan met het nummer dat speelde. Beetje apart.
Klopt, dat duurt meestal een paar (werk-)dagen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:16 schreef Sjacq het volgende:
Zijn er nog meer mensen die enige tijd moesten wachten op de afschrijving? ik heb paypal gekoppeld aan mn bankrekening, maar na een dag is er nog geen afschrijving.
Gewoon even Money2 gebruiken. Kan je het gewoon via iDeal overmaken op je paypal account. Staat er binnen 10 seconde op. Heb ik zelf ook gedaan, omdat ik niks gekoppeld heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:16 schreef Sjacq het volgende:
Zijn er nog meer mensen die enige tijd moesten wachten op de afschrijving? ik heb paypal gekoppeld aan mn bankrekening, maar na een dag is er nog geen afschrijving.
Hier 11e besteld en pas de 21e van mijn bankrekening afgeschreven. Kan wel even duren dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:16 schreef Sjacq het volgende:
Nice! Ik heb hem een paar uur voor jou besteld, maar jammer genoeg nog geen mail en mn status in de shop staat (sinds gisterochtend) nog op processing. Afwachten maar!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:34 schreef Michael-H het volgende:
Krijg zojuist een mail van Oneplus dat mijn telefoon is verzonden. DPD trackingnummer deed het niet, dus ik dacht laat ik eens bij DHL proberen. En ja hoor, pakket ligt zelfs al in Eindhoven![]()
Dus een protip: Spaar jezelf 10 euro en kies voor standaard verzending, dikke kans dat er dan alsnog met DHL wordt verzonden
Laat dr lekker zelf zoeken danquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:42 schreef Yi-Long het volgende:
Nog steeds geen invites gekregen van One+ zelf helaas. Vriendin begint wat ongeduldig te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |