Volgens mij hebben er veel hier op het forum de Nilkin 9H screenprotector.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef Michael-H het volgende:
Welke screenprotector/case gebruiken jullie bij de OPO? Vind de grip van het materiaal op de achterkant op zich prima, maar heb liever toch bescherming tegen een gebarsten scherm
Yep, heb ik er ook op zitten, niets over te klagenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:44 schreef Nerd_J het volgende:
[..]
Volgens mij hebben er veel hier op het forum de Nilkin 9H screenprotector.
Same here!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:20 schreef mr-green het volgende:
net mail gekregen dat Oneplus onderweg is. Gecheckt via DHL (heb standard shipping gekozen..) en zending is bij koerier voor levering.
vandaag binnen dus
Netjes, dat is snel! Binnen 4 dagen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:20 schreef mr-green het volgende:
net mail gekregen dat Oneplus onderweg is. Gecheckt via DHL (heb standard shipping gekozen..) en zending is bij koerier voor levering.
vandaag binnen dus
Hier is ie ook binnen! Vriendin heeft hem zojuist aangenomen. Nu wachten tot de werkdag voorbij is!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef mr-green het volgende:
Telefoon is binnen
mooi ding. Enige wat ik nog moet achterhalen is 4G instellen (Vodafone) en wifi klapt er soms uit (kan ook liggen aan modem thuis)
Helaas ondersteunt 'ie niet 800Mhz 4G, de belangrijkste frequentie in Nederland.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:16 schreef mr-green het volgende:
Telefoon is binnen
mooi ding. Enige wat ik nog moet achterhalen is 4G instellen (Vodafone) en wifi klapt er soms uit (kan ook liggen aan modem thuis)
T-Mobile wel, die heeft 1800 mhz.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Helaas ondersteunt 'ie niet 800Mhz 4G, de belangrijkste frequentie in Nederland.
Vodafone ook, maar die wordt niet op veel plekken gebruikt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
T-Mobile wel, die heeft 1800 mhz.
Dan leef je in de Randstad, daar bieden ze 1800 mhz 4G aan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:32 schreef mr-green het volgende:
keek net op mijn OPO en heb ineens 4G verbinding via Vodafone
Miracast?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:58 schreef Yi-Long het volgende:
Kwam er vandaag achter dat de phone helaas heen MHL support heeft, dus hoe sluit je dat ding nu aan op een TV om de phone als mediaplayer en/of emulator-system te gebruiken?
Nooit van gehoord, maar is dat streaming? Want heb het liever gewoon aangesloten via een kabeltje...quote:
Ja is streaming. Google Chromecast / EZ cast zoiets moet je dan aan denken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar is dat streaming? Want heb het liever gewoon aangesloten via een kabeltje...
Deze protector:quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:31 schreef Michael-H het volgende:
Welke screenprotector/case gebruiken jullie bij de OPO? Vind de grip van het materiaal op de achterkant op zich prima, maar heb liever toch bescherming tegen een gebarsten scherm
Thanks. Mjah, streamen lijkt me niets. Zonde.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja is streaming. Google Chromecast / EZ cast zoiets moet je dan aan denken.
Maar inderdaad het is niet ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |