SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Working your A-game i seequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:54 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Onafhankelijke vrouwen zijn het beste. Dan hoef je ze niet te verzorgen en alle besluiten voor ze te nemen
Ja paar keer bliksem gehad ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Regent het bij jullie ook kei en kei-hard?
Ze hebben toch een akkoord gegeven dus geen reden tot bitchen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:00 schreef Stimorol- het volgende:
Luie Turk.
Jfm nee op mn werk balen ze met mn vakantie. Drukste maand. Ik ben nieuw. Etc etc.
Dont care.
In de Ramadan snikheet en nu is het herfst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja paar keer bliksem gehad ook.
Als je komt krijg je falafel menu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nahh man, im cool. Imma stay home dawg, chill with my monkey
Niet als je zelf ook mee insluit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien is Mathy geschrokken van de opsluit-opmerking.
Als je bezorgt krijg je respect van mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je komt krijg je falafel menu.
Dat zou ik nooit doen natuurlijk. Al die kattenharen. Nee dankje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Niet als je zelf ook mee insluit.
Tamam is goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je bezorgt krijg je respect van mij
Oke maybe tot zo gapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou je er aan he.
Persoonlijk bezorgen graag
ja, lekker nat he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Regent het bij jullie ook kei en kei-hard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |