Goede beslissingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik stond in de keuken en ik dacht
chocola of appel, chocola of appel
heb appel gekozen dus, trots
er staat dan ook ALSquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochIk hoef ook helemaal niet hogerop ofzo, ik weet nog niet eens wat ik wil gaan studeren.
Nou en?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is allemaal maar cultuur.
dan moet je een goed pak zoekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd een beetje opgelaten in een pak. Het zit zelden echt lekker en het is allemaal zo inefficiënt en omslachtig als wat
JAquote:
Ik werd ge-emogift toen ik zei dat ik dat nog nooit op had dus vast welquote:
Goed ja. Maar dan leeg je je rekening dus voor iets wat totaal niet efficiënt is noch mijn ding.quote:
Neequote:
IK NOMINEER FOKKIE VOOR DE ICE BUCKET CHALLENGEquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
er staat dan ook ALS
En nee, niet de ziekte.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IK NOMINEER FOKKIE VOOR DE ICE BUCKET CHALLENGE
Maar dan ook niet janken als je nooit ver doorgroeit in een functie en dan gaat janken dat het oneerlijk is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat totaal niet boeiend vind laat je het lekker gaan.
wtfquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
ik wil trouwens minder wtf enzo gebruiken ook irl
en andere scheldwoorden ook
Gewoon overstappen op 'kanker' werkt in elke situatie en je hanteert nog maar één scheldwoord.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
ik wil trouwens minder wtf enzo gebruiken ook irl
en andere scheldwoorden ook
Ja.quote:
ken je mij wel lrquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op 'kanker' werkt in elke situatie en je hanteert nog maar één scheldwoord.
[..]
Ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |