Ja alles kan. Maar denk wel dat je de enige bent danquote:
maar goed dat je single bent danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het beste bij vrouwen is natuurlijk helemaal geen schoenen aan.
Mijn broertje en stiefbroer en de man van mijn stiefzus hadden ook gewoon casual schoenen aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alles kan. Maar denk wel dat je de enige bent dan
quote:
Geen enkel probleem mee. En als de mensen die trouwen er wel een probleem mee hebben vertrek ik net zo graag weer. Je zal je er maar druk om maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij een bruiloft snap ik het wel.
Daar kan je echt niet op je gympen aan komen
of in je juichpakquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon in je huispak naar een bruiloft gaan
Die mensen die trouwen zijn toch alleen met zichzelf bezig dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. En als de mensen die trouwen er wel een probleem mee hebben vertrek ik net zo graag weer. Je zal je er maar druk om maken.
lijstjequote:
Als mensen me niet accepteren om wat ik draag of hoe ik ben kunnen ze lekker een nare ziekte krijgen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook handig voor je connecties en netwerken op zulke dingen als je toch altijd fuck alles en iedereen doet.
Ik mag het hopen voor zequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen die trouwen zijn toch alleen met zichzelf bezig dan.
Ik ben eigenlijk wel net zo makkelijk hoor. Maar ik weet dat er genoeg zijn die daar zo`n probleem van maken dat ik me er al redelijk op aangepast hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. En als de mensen die trouwen er wel een probleem mee hebben vertrek ik net zo graag weer. Je zal je er maar druk om maken.
Handig voor je netwerken ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als mensen me niet accepteren om wat ik draag of hoe ik ben kunnen ze lekker een nare ziekte krijgen hoor
opgedonderd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Gastenlijst voor mijn bruiloft aan het aanpassen.
sowiesoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Gastenlijst voor mijn bruiloft aan het aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |