In tegendeel! Maar vrouwen moet je erg voorzichtig mee zijn wanneer je opmerkingen maakt over hun gewicht. You know what I mean?quote:
Nee, ik zeg rustig tegen een meid dat ze dik is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:16 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
In tegendeel! Maar vrouwen moet je erg voorzichtig mee zijn wanneer je opmerkingen maakt over hun gewicht. You know what I mean?
Dat weet ze ook, daar is ze ook eerlijk in. Maar ze zegt dat dit puur komt doordat ze veel minder is gaan sporten. Maarja, dan zit je er enkele dagen mee in een vakantiehuis, en dan zie je dat ze zich ondertussen klem zit te vreten omdat het tegen haar principes is om ook maar iets weg te gooienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik zeg rustig tegen een meid dat ze dik is.
Dat vind ik anders een heel nobel principe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:19 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Dat weet ze ook, daar is ze ook eerlijk in. Maar ze zegt dat dit puur komt doordat ze veel minder is gaan sporten. Maarja, dan zit je er enkele dagen mee in een vakantiehuis, en dan zie je dat ze zich ondertussen klem zit te vreten omdat het tegen haar principes is om ook maar iets weg te gooien
Hoezo, heb je de ambitie deze vetzeug een keer jouw vleeswortel te voeren dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:16 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
In tegendeel! Maar vrouwen moet je erg voorzichtig mee zijn wanneer je opmerkingen maakt over hun gewicht. You know what I mean?
Dat zal dan een vage discussie geweest zijn, een debiel tegenover een principiële klootzaak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef GhpH het volgende:
Ik heb ook laatst een discussie gehad met mensen die iets uit principe niet weggeven wat ze niet meer nodig hebben. Kwam niks zinnigs uit.
Ben geen debielquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat zal dan een vage discussie geweest zijn, een debiel tegenover een principiële klootzaak.
"Geef me je zaad flikker!"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:24 schreef GhpH het volgende:
Ik heb ook laatst een discussie gehad met mensen die iets uit principe niet weggeven wat ze niet meer nodig hebben. Kwam niks zinnigs uit.
Ik dacht altijd dat een troll grappig was...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ben geen debielMaar vaak een troll. Maarja trolls zijn ook debiel. Dus je hebt nog steeds gelijk.
Welcome to the internet. Trolls zijn het vervelendste volk hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat een troll grappig was...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Geef me je zaad flikker!"
"Nee ben geen hommo ofzo homo!"
Het principe is ook met de beste bedoelingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat vind ik anders een heel nobel principe.
Nee, dat zijn irritante kut pubers die denken dat ze grappig zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:34 schreef GhpH het volgende:
[..]
Welcome to the internet. Trolls zijn het vervelendste volk hier
Onzin. Beter dat één dikzak alles opeet dan dat het weggegooid wordt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:35 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Het principe is ook met de beste bedoelingen.
Maar niemand heeft er iets aan als je jezelf vervolgens er dik aan gaat eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |