Winterse taferelen in augustusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet nu al het licht aanzetten godverdomme.
Ik heb genoeg aan het licht dat van mijn monitor afstraalt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet nu al het licht aanzetten godverdomme.
JRquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan het licht dat van mijn monitor afstraalt.
morgen en zondag denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
begin volgende week
Wanneer ga je verhuizen?
Gewoon tewerkstellen in kampen toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan maar gewoon afschieten inderdaad
zwervers ook maar even meepakken?
en als we toch bezig zijn kunnen we roma's ook maar beter massaal van hun leven beroven
Ik heb geen idee, boeit me ook niet veel. Ben volgende week weg dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer beter weer toch?
Hoe is het weer in Nieuw Jurk dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, boeit me ook niet veel. Ben volgende week weg dus
Ik heb daar geen waardeoordeel over gegeven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een kind niet accepteren omdat het gehandicapt is is natuurlijk wel een goed argument
spannende shitquote:
Prima. 30/35 graden geloof ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe is het weer in Nieuw Jurk dan?
is goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
spannende shit
Laat maar weten wanneer wij een cactus moeten halen![]()
Ben overigens weer weg hier.. Latersss
Je bent zelf lekker benauwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |