SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
heb je toevallig in de yakuzi gezeten met dave roelvink.quote:
loop je rare ziektes op he
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, was met je zuster. Daar heb loop je inderdaad snel wat vreemds van opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je toevallig in de yakuzi gezeten met dave roelvink.
loop je rare ziektes op he
GRAAG VERWIJDEREN![]()
iemand nog op zoek naar een mooi user manual minibook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog op zoek naar een mooi user manual minibook?Dat kan niet echt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
iemand nog op zoek naar een mooi user manual minibook?reeeeeeeeeeeeeeeeeeepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
melissa is mijn zuster nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Nee, was met je zuster. Daar heb loop je inderdaad snel wat vreemds van op
#FreeTrapz![]()
iemand nog op zoek naar een mooi user manual minibook?Dat is nog erger dan toen met SNSV (ipv ASUS dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
NOU OMDAT JULLIE ALLEMAAL GEMEEN DOEN EN IK TOCH ALLE LEGENDS AL HEB GEHAD KOM IK HIER NOOIT MEER TERUG EN GA IK LEKKER OP HET EA FORUM POSTEN WANT DAAR ZITTEN ME ECHTE VRIENDENGRAAG VERWIJDEREN![]()
Iam not under the indruk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:07 schreef The_Yakuza het volgende:
NOU OMDAT JULLIE ALLEMAAL GEMEEN DOEN EN IK TOCH ALLE LEGENDS AL HEB GEHAD KOM IK HIER NOOIT MEER TERUG EN GA IK LEKKER OP HET EA FORUM POSTEN WANT DAAR ZITTEN ME ECHTE VRIENDENPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als jovetic in je team past, neem hemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:19 schreef DePresident. het volgende:
Is Aguero een goede optie als lonestriker?![]()
![]()
Daar speel ik nu mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als jovetic in je team past, neem hem
Maar hij speelt niet zo smooth als voorheen, hij voelt wat traag aan en z'n heading lijkt ook niet meer wat het ooit was.
PSN: DePresident_![]()
Shirleyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Daar speel ik nu mee.
Maar hij speelt niet zo smooth als voorheen, hij voelt wat traag aan en z'n heading lijkt ook niet meer wat het ooit was.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Aguero lijkt me echt totaal niet fijn op die positie doordat hij niet de grootste is en H/L heeft, denk dat je dat nog beter remy (quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Daar speel ik nu mee.
[ afbeelding ]) kan nemen
is een andere cam + spits niet mogelijk? Eriksen + sif adebayor ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb net 2.5 gekocht voor 11 eurodat kan je nu verkopen voor 40
laat maar PS
#FreeTrapz![]()
Dan houd ik vast aan Jovetic. Misschien dat ie z'n draai nog even moet vinden. Hij loopt verder wel 1 op 1, dus misschien ben ik ook wel iets te kritisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Aguero lijkt me echt totaal niet fijn op die positie doordat hij niet de grootste is en H/L heeft, denk dat je dat nog beter remy () kan nemen
is een andere cam + spits niet mogelijk? Eriksen + sif adebayor ofzo?
PSN: DePresident_![]()
hoeveel ga je cashen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
Verkopen via MMOGA werkt goed. Heb nog maar 200k verkocht want wilde het eerst 'testen'Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
Verkopen via MMOGA werkt goed. Heb nog maar 200k verkocht want wilde het eerst 'testen'![]()
![]()
laatst was het 0.35quote:hoop dat ie straks ook een vlucht neemt net als de xbox
#FreeTrapz![]()
kans is wel groot natuurlijk, 16 eu per miljoen nu, hoeveel miljoenen moet je kwijt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VeelHopelijk gaan de prijzen nog verder omhoog in het weekend.
#FreeTrapz![]()
Moet niks. Maar had na verkoop Gullit en Weah 10 milquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kans is wel groot natuurlijk, 16 eu per miljoen nu, hoeveel miljoenen moet je kwijt ?![]()
Voel me zo kutquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heeyy Mattie. Hoe is het ouwe reus?![]()
Pleonasme, aids is altijd mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:47 schreef Zhano het volgende:
Die nieuwe Rockstar update is ook weer mooi aids![]()
die groene ? moet die 1M kostenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:49 schreef rolls-reus het volgende:
Motm benzema voor 1 miljoen binnen![]()
Ribery voor 1,2alletwee veel goedkoper dan de laagste bin
net zo belachelijk als de bruyne eigenlijk
#FreeTrapz![]()
Gewoon Yolo, heb net 91 Robben voor 2.5 miljoen gekocht. 91 Robben, 89 Muller, TOTS Lewa, Ronaldo en 88 Neuer in 1 teamquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die groene ? moet die 1M kosten
net zo belachelijk als de bruyne eigenlijk![]()
![]()
Gewoon 130 miljoen voor 600 euro op de PSquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef Maver24 het volgende:
gewoon Robben 92 voor 950k op de xbox360![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nu. in het begin van fifa nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon 130 miljoen voor 600 euro op de PS![]()
![]()
![]()
Toen ook al wel hoor, alleen was het toen louter voor een zeer exclusief gezelschap.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja nu. in het begin van fifa niet![]()
ga na de vakantie een dik team makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon Yolo, heb net 91 Robben voor 2.5 miljoen gekocht. 91 Robben, 89 Muller, TOTS Lewa, Ronaldo en 88 Neuer in 1 teamnu nog even besluiten welke spelers ik in de club laat staan die 2 weken
#FreeTrapz![]()
Staat er al een nieuw toernooi?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ronaldo nog maar 2 miljoen op de Xbox.![]()
die ga ik mooi even kopen van de weekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ronaldo nog maar 2 miljoen op de Xbox.![]()
Ik kan het nu niet checken want ik ben niet thuis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Staat er al een nieuw toernooi?![]()
Ja die groenequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die groene ? moet die 1M kosten
net zo belachelijk als de bruyne eigenlijkde bruyne heb ik ook nodig maar die is ook duur
Oja en ik ga motm boateng halen voor rond de 2 miljoen![]()
![]()
Ja een dag later verkopen omdat ie slecht isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die ga ik mooi even kopen van de week![]()
![]()
niet heel verstandig, was maandag nog rond de 1.2 net als ramos die heeft ook een raket omhoog genomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja die groenede bruyne heb ik ook nodig maar die is ook duur
Oja en ik ga motm boateng halen voor rond de 2 miljoenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je Fifa 15 koopt, zijn er geen redenen meer om verstandig te zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet heel verstandig, was maandag nog rond de 1.2 net als ramos die heeft ook een raket omhoog genomen.![]()
dan nog is het niet verstandig om 500K te veel uit te geven. kan je beter 2.15 bijschrijven op je PayPal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je Fifa 15 koopt, zijn er geen redenen meer om verstandig te zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet heel verstandig, was maandag nog rond de 1.2 net als ramos die heeft ook een raket omhoog genomen.misschien nog even wachten dus. Goed dat je het zegt
![]()
![]()
Wat is de verklaring voor het feit dat op de PS alles stijgt en op de Xbox alles daalt?(en de coinprijzen gaan omhoog)![]()
Banhammer werkt beter op Xbox?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is de verklaring voor het feit dat op de PS alles stijgt en op de Xbox alles daalt?(en de coinprijzen gaan omhoog)![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanksmisschien nog even wachten dus. Goed dat je het zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Walkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze maken denk ik.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan nog is het niet verstandig om 500K te veel uit te geven. kan je beter 2.15 bijschrijven op je PayPal.T is maar een spelletje he
![]()
![]()
Als ik uitgekeken ben op het 433 team deze maken denk ikdenk alleen niet dat dat snel gaat gebeuren want het speelt wel heel lekker en 4222 is me nog nooit goed bevallen
![]()
![]()
Jijquote:'de mij ooit ook eens omdat ik walker in een miljoenen team had waarna je ongeveer zei "walker in zo'n team
" dus bij deze.
Walker in zo'n team![]()
![]()
waar maak je je dan druk om, ik geef die jongen alleen aan dat hij een half miljoen kan besparenquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Ik zal het eens in de gaten houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank!
Die 500k kan ik best ergens anders aan besteden ja![]()
![]()
Het is een spelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan nog is het niet verstandig om 500K te veel uit te geven. kan je beter 2.15 bijschrijven op je PayPal.![]()
![]()
Baasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar maak je je dan druk om, ik geef die jongen alleen aan dat hij een half miljoen kan besparen![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij'de mij ooit ook eens omdat ik walker in een miljoenen team had waarna je ongeveer zei "walker in zo'n team
" dus bij deze.
Walker in zo'n teamMisschien Coleman daar neer zetten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:steffie doe nou niet jongen, hele jaar loopt iedereen hier te kutten over dealtjes van 5/10K en als je een half miljoen kan besparen is het in ene "een spel"
flikker toch op man.
#FreeTrapz![]()
Je neemt FUT iets te serieus denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]steffie doe nou niet jongen, hele jaar loopt iedereen hier te kutten over dealtjes van 5/10K en als je een half miljoen kan besparen is het in ene "een spel"
flikker toch op man.
![]()
Sjon, doe nou niet. Zo is zo ongeveer alles wel relativeerbaar. Hap nou gewoon nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]steffie doe nou niet jongen, hele jaar loopt iedereen hier te kutten over dealtjes van 5/10K en als je een half miljoen kan besparen is het in ene "een spel"
flikker toch op man.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gast doe normaal tegen Litmanen, het is gewoon een spel manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
flikker toch op man.
![]()
![]()
Deals van 5/10kquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
flikker toch op man.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef The_Yakuza het volgende:
Het hele leven is maar een spelletje manNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is net zo treurig. Het is spel probeer plezier te maken daar is het voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
flikker toch op man.
![]()
Deals van 5/10k terwijl je voor 60 cent 150k koopt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gelukkig stelt RR het op prijs jongens![]()
toch goed dat ik me even druk gemaakt heb.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niksnakkesnada.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Het is maar een spel op een spelcomputer manNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet op de Xbox.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Deals van 5/10k terwijl je voor 60 cent 150k koopt.![]()
Hohoho hij heeft liever 2 euro en 15 cent op zijn rekening hoor in plaats van een leuk team te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Het is maar een spel op een spelcomputer man![]()
Scheelt m toch mooi 2 zakken chips en een blikje colaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef FCsuarez het volgende:
gelukkig stelt RR het op prijs jongens![]()
toch goed dat ik me even druk gemaakt heb.![]()
Weet je hoeveel plastic kozijnen je daarmee kan kopen? Godverdomme.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohoho hij heeft liever 2 euro en 15 cent op zijn rekening hoor in plaats van een leuk team te maken![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik heb het al weggehaald, goed?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godverdomme mooi man plastic kozijnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel plastic kozijnen je daarmee kan kopen? Godverdomme.![]()
Ik zie Suarez ook al zeiken bij zijn vrienden als hij een rondje bier heeft gegeven maar nog niks heeft terug gehad![]()
![]()
![]()
Als dat structureel dezelfde is die laf doet is het ook wel klachtwaardig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zie Suarez ook al zeiken bij zijn vrienden als hij een rondje bier heeft gegeven maar nog niks heeft terug gehad![]()
![]()
Of van die gasten, die als iedereen 5 euro inlegt voor een drankje, maar 2 euro lapt...want hij drinkt er maar twee, en moet zo wegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als dat structureel dezelfde is die laf doet is het ook wel klachtwaardig.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of heel blij zijn als hij een kroeg ontdekt waar je niet voor de WC hoeft te betalen. Of de garderobe. Scheelt toch al snel een miljoen coins op een avondjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Per persoon
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
x500
#FreeTrapz![]()
Dat is dan geen vriend he dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als dat structureel dezelfde is die laf doet is het ook wel klachtwaardig.Maar ik bepaal nog altijd wanneer ik bier ga halen als we rondjes doen en als ik aan de beurt ben niet de andere
![]()
Dit ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of van die gasten, die als iedereen 5 euro inlegt voor een drankje, maar 2 euro lapt...want hij drinkt er maar twee, en moet zo weg
Kan ik zo boos om worden he, maar ja is maar 3 euro he.![]()
Heb je je account eigenlijk al terug?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar maak je je dan druk om, ik geef die jongen alleen aan dat hij een half miljoen kan besparen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En te lui zijn om zelf je eigen colaatje te halenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit ja.
Kan ik zo boos om worden he, maar ja is maar 3 euro he.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je je account eigenlijk al terug?
#FreeTrapz![]()
zit je dwars hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja ik als klein dik mannetje met een bril mag natuurlijk niks zeggen over FCsuarez.en ik zei dat ik je zo voor me zag. maar jij mag alles zeggen wat je wilt hoor
#FreeTrapz![]()
en bloempotkapselquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja ik als klein dik mannetje met een bril mag natuurlijk niks zeggen over FCsuarez.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ach, het is maar een forum hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit je dwars heen ik zei dat ik je zo voor me zag. maar jij mag alles zeggen wat je wilt hoor
.
![]()
Pannini met mozarella en tomaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja bazen, wat zal ik als ontbijt gaan maken?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tosti jongequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja bazen, wat zal ik als ontbijt gaan maken?![]()
Bamiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja bazen, wat zal ik als ontbijt gaan maken?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
zo is het ook weer. je kunt altijd nog op uitloggen klikkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach, het is maar een forum he.
#FreeTrapz![]()
Of lekker op vakantie gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo is het ook weer. je kunt altijd nog op uitloggen klikken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Italiaanse bol met carpaccioquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja bazen, wat zal ik als ontbijt gaan maken?net gemaakt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Italiaanse bol met carpaccionet gemaakt
quote:Allemaal goede optiesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pannini met mozarella en tomaat.
Godverdomme lastig dit.![]()
Boh...die van dat kraamie in Utrechtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Broodje Mario?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boh...die van dat kraamie in Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bohhh en of ik ze ga missen, geen secondequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of lekker op vakantie gaan![]()
hooguit het gigi plaatje van tim.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat je lekker oprot danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh en of ik ze ga missen, geen seconde![]()
hooguit het gigi plaatje van tim.![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Broodje ben jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boh...die van dat kraamie in Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn uit de mode jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ja....tering, dat was me een partij lekker![]()
![]()
Weet je wat ik altijd jammer vind POTS, de eerste keer is zon broodje goddelijk en dan verheerlijk ik het allemaal in mijn hoofd en als ik het dan nog een keer eet valt het toch stiekem een beetje tegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die ja....tering, dat was me een partij lekker
Dus geniet van je eerste keer jongens!![]()
ik zou lekker gaan lunchen bij stefke in de zaakquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal goede opties
Godverdomme lastig dit.
#FreeTrapz![]()
En dat heb jij alleen met broodjes?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd jammer vind POTS, de eerste keer is zon broodje goddelijk en dan verheerlijk ik het allemaal in mijn hoofd en als ik het dan nog een keer eet valt het toch stiekem een beetje tegen
Dus geniet van je eerste keer jongens!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn vader is niet thuis en kan dus niet betalen voor mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zou lekker gaan lunchen bij stefke in de zaak
#Hihaho![]()
![]()
alsof jij ons gemist heb op vakantie, oke miss heb je heel even gedacht bij de 6-1 van NAC pffoooeee dat mis ik mooi.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee met heel veel etenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat heb jij alleen met broodjes?![]()
![]()
Hohoh ik zei dat ik bij zulke zaken heb gewerkt niet dat ik dat nou doe. Je bent van harte welkom maak ik wel een Worstenbroodje XL voor jouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn vader is niet thuis en kan dus niet betalen voor mij
#Hihaho![]()
![]()
Oke dit wordt aantrekkelijk. XXL?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohoh ik zei dat ik bij zulke zaken heb gewerkt niet dat ik dat nou doe. Je bent van harte welkom maak ik wel een Worstenbroodje XL voor jou
Deze post kan heel verkeerd gelezen worden![]()
![]()
Bij ben heb je 50 verschillende keuzes, mario is altijd hetzelfdequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou ben ik in de war...was het Mario of Benhalf stokbroodje bij ben met carpaccio en truffelmayo
![]()
![]()
met een beetje mazzel heeft RR net 2.15 bijgeschreven op zijn rekening. miss kan hij een big mac voorschieten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn vader is niet thuis en kan dus niet betalen voor mij
#HihahoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is allebei fucking baasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bij ben heb je 50 verschillende keuzes, mario is altijd hetzelfdehalf stokbroodje bij ben met carpaccio en truffelmayo
![]()
![]()
Hoho hij gaf mij een tip over hoe ik 500k kan besparen en dan ben je gewoon even mijn heldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent omgekocht ter waarde van een goede pot mayonaise, dus dat telt niet.![]()
![]()
doe normaal man, is maar een spel hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoho hij gaf mij een tip over hoe ik 500k kan besparen en dan ben je gewoon even mijn held
#FreeTrapz![]()
Bronze packs openen en alles verkopen voor 150 binquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
Iemand nog leuke trading tips trouwens?![]()
0 weight spelers goedkoop oppikken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
Iemand nog leuke trading tips trouwens?![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe normaal man, is maar een spel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Missen is een groot woord jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsof jij ons gemist heb op vakantie, oke miss heb je heel even gedacht bij de 6-1 van NAC pffoooeee dat mis ik mooi.
Die smadelijke nederlaag heb ik natuurlijk zo goed als ik kon zitten volgen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MOTM Boatengs voor 1.5M kopen en verkopen voor 2M aan mensen die het toch maar een spelletje vindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
Iemand nog leuke trading tips trouwens?
#FreeTrapz![]()
Is Ben dat kraampje op de hoek, aan de grachten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bij ben heb je 50 verschillende keuzes, mario is altijd hetzelfdehalf stokbroodje bij ben met carpaccio en truffelmayo
Die bedoel ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt eraan welke hoekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Ben dat kraampje op de hoek, aan de grachten?Die bedoel ik.
![]()
![]()
Dan is het toch marioquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Ben dat kraampje op de hoek, aan de grachten?Die bedoel ik.
![]()
![]()
Dit in FUT12/het begin van 13quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bronze packs openen en alles verkopen voor 150 binGJE die bijna alles ging discarden en hij had na 10 packs ofzo een IF.
![]()
Laatste keer dat ik ook maar elke vorm van trading heb gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit in FUT12/het begin van 13GJE die bijna alles ging discarden en hij had na 10 packs ofzo een IF.
![]()
InFamousquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:01 schreef Rijst het volgende:
heb gisteren mijn eerste gold trophy behaald.![]()
Als je er een keer vanaf wil houd ik me aanbevolenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja, was leuk. Ik ga die bitch planinumen.![]()
Echt gruwelijk lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb het gegoogled. Het is dus Ben![]()
![]()
Als je iemand volgt op Xbox One kan je dan meteen zijn team zien en tegen hem spelen? Of moet hij ook terugvolgen?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
haha ik dacht dat jij van de xbox was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je er een keer vanaf wil houd ik me aanbevolen![]()
Zo speciaal is dat toch niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:01 schreef Rijst het volgende:
heb gisteren mijn eerste gold trophy behaald.![]()
![]()
Ik ga deserteren als loon binnen isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha ik dacht dat jij van de xbox was.![]()
why?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik ga deserteren als loon binnen is![]()
PAS OP!! drink geen cola voordat je dit leest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij houdt het nooit meer op met regenen.
Is goed voor je tuintje.![]()
Bijna 2x zelfs. Fifa is echt makkelijk te platinumen nu, op die Matchday-challenge na. Daarmee moet je mazzel hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
voor mij wel. is me eerste.
ik zag dat jij fifa 14 platinum hebt. haha noliferrrr![]()
Dat eerstequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:04 schreef gazhims3lv het volgende:
Als je iemand volgt op Xbox One kan je dan meteen zijn team zien en tegen hem spelen? Of moet hij ook terugvolgen?![]()
Is vrij simpel. Heb hem ook platinum op PS4 terwijl ik hem speel op Xbox Onequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
voor mij wel. is me eerste.
ik zag dat jij fifa 14 platinum hebt. haha noliferrrr
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Bakkesquote:Wil The Last of Us spelen en PS4 is gewoon een betere console dan Xbox One (inb4 turkenstation)quote:![]()
Cool. Dan ga ik maandag uitvinden hoe Maver's team eruit ziet.quote:
Haha kut turk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Bakkes
[..]
Wil The Last of Us spelen en PS4 is gewoon een betere console dan Xbox One (inb4 turkenstation)![]()
Ja lijkt me zo saai he en duurt eeuwen met al die offline onzin, like career mode.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:07 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Is vrij simpel. Heb hem ook platinum op PS4 terwijl ik hem speel op Xbox One![]()
Kan ik je zo laten zien hoor als je dat graag wil wetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Cool. Dan ga ik maandag uitvinden hoe Maver's team eruit ziet.![]()
Career mode kan je simuleren. Duurt max 10 minutenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja lijkt me zo saai he en duurt eeuwen met al die offline onzin, like career mode.
DOE DANNNN1!1!!!11!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan ik je zo laten zien hoor als je dat graag wil wetenhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
ik ga al die trophies wel halen in Fifa 15. zin innnnnnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Career mode kan je simuleren. Duurt max 10 minuten![]()
Je kan het ook gewoon aan hem vragen...quote:
Niet dat je antwoord krijgt, want hij ignored soms weleens onze vragen whaha![]()
Enkel de trophy voor cloep duurt even. Maar dat is een leuke trophy.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Inderdaad mêh. Het staat leuk maar je hebt er precies geen flikker aan.quote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Soms is het wel leuk om bepaalde challenges te halen, vergroot vaak replay valuequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Inderdaad mêh. Het staat leuk maar je hebt er precies geen flikker aan.![]()
Meer bang voor je buck.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Mwah, vind het wel tof om te doen. Je speelt dan ook eens delen van spellen die je anders links laat liggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Hahahahahawahaha ik had een gevulde koek in mn mond. Gevulde koek overal nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
PAS OP!! drink geen cola voordat je dit leest.
Is goed voor je tuintje.![]()
![]()
thorb heeft weleens tegen hem gespeeld. Hij won met 2 vinger in ze nosequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt hem toegevoegd toen je tegen hem had gespeeld?![]()
Is alles dan gevuld met koek?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hahahahahawahaha ik had een gevulde koek in mn mond. Gevulde koek overal nu![]()
Tegen Matt of Litmanen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
thorb heeft weleens tegen hem gespeeld. Hij won met 2 vinger in ze nose![]()
best wel ja en kort maar is leuk om te doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:18 schreef Zhano het volgende:
Second Son is zeker fucking easy Rijst?
Al ben ik er nu al mee dan 20 uur mee bezig![]()
MattHDGamer. Aangezien het daarover ging.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
wie is matt? ik dacht dat het over maver ging![]()
Nou, toevallig was Thorb mijn held.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Matt, beter bekend als jouw held aka je homomaatje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik stuurde hem een message en toen voegde hij mij toe. Hij had dat full legend team helemaal aan het beginquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij hebt hem toegevoegd toen je tegen hem had gespeeld?Ik sta nog ergens op Youtube
![]()
![]()
Dat ga ik opzoeken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik stuurde hem een message en toen voegde hij mij toe. Hij had dat full legend team helemaal aan het beginIk sta nog ergens op Youtube
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:25 schreef rolls-reus het volgende:
Motm de bruyne voor 770k met een motor terwijl de goedkoopste daarna 950k is![]()
#dealenalsmaver
al is het maar een spelletje natuurlijk
#FreeTrapz![]()
Sjezus hij is nu 999kquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al is het maar een spelletje natuurlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al is het maar een spelletje natuurlijk
285k![]()
![]()
![]()
Ik speelde met mijn fitness team toen geloof ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al gevonden.
Dit is iets anders maar![]()
![]()
![]()
Die hoge prijzen zijn wel kut als je dure spelers verkoopt want er gaat constant een hele lading tax af dan![]()
![]()
ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:41 schreef rolls-reus het volgende:
Die hoge prijzen zijn wel kut als je dure spelers verkoopt want er gaat constant een hele lading tax af dan![]()
![]()
je bekijkt het verkeerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:41 schreef rolls-reus het volgende:
Die hoge prijzen zijn wel kut als je dure spelers verkoopt want er gaat constant een hele lading tax af danmaak er gebruik van dat de prijzen zo hoog liggen en enorm schommelen
![]()
#FreeTrapz![]()
Holy titsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je bekijkt het verkeerdmaak er gebruik van dat de prijzen zo hoog liggen en enorm schommelen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de nacht zijn de prijzen ook meestal wat hoger dan overdagzo heb ik wel al regelmatig spelers verkocht en de volgende dag teruggekocht voor 400k minder ofzo
![]()
rustig he vergeet niet, het is en blijft een spelquote:al kan ik voor die 720K wel wat moois kopen
inb4 toefjes met het is maar 3 euro dus een fles cola en 2 zakken chips.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
maak iets met balequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Rijst het volgende:
ondertussen theb ik nog steeds geen team.
#beoriginalPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
maar begrijp dat buiten het hekkie verhaal bale geen goed idee was.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wowwww.... is alles buiten amsterdam vergaan ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik sta op mijn ark. Heb alleen nog een vrouwelijke giraffe nodig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
wowwww.... is alles buiten amsterdam vergaan ?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik sta op mijn ark. Heb alleen nog een vrouwelijke giraffe nodig.![]()
![]()
Ik ben al een kwartier aan het bieden maar een of andere kneus bied telkens met 1 seconde resterende tijdfucking irritant
![]()
waar ben je op aan het bieden ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:02 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ben al een kwartier aan het bieden maar een of andere kneus bied telkens met 1 seconde resterende tijdfucking irritant
#FreeTrapz![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]bidbumper weddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
In Btown nog niets gemerktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dikke onweersbuien en regen in Roffa.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Uutje staat onder waterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef Tim86 het volgende:
http://www.upcoming.nl/m/(...)ates-van-deze-zomer/Echt grappig om te zien wat voor fouten mensen maken.
![]()
Schoolvoorbeeldje ja. Maar daar zijn er intussen al enkele dozijnen vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2917646.page
Dit is een perfect voorbeeld van maveren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die gozer lult echt met alle winden mee hoor. roept ie hier weer dat kluivert echt slecht is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2917646.page
Dit is een perfect voorbeeld van maveren
gaat ie daar lopen zeggen, ja heb kluivert al gehad is best goed
![]()
![]()
schiet maar in een condoomPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nu net de eerste drupjes en wat gerommel? Waar in roffa zit je?quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Inderdaad, dan heb ik liever Rijst, die tegen beter weten in blijft beweren dat Hernanes prut is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die gozer lult echt met alle winden mee hoor. roept ie hier weer dat kluivert echt slecht is.
gaat ie daar lopen zeggen, ja heb kluivert al gehad is best goed
![]()
![]()
schiet maar in een condoomNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waalhaven swabie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nu net de eerste drupjes en wat gerommel? Waar in roffa zit je?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Praat je irl ook zo?quote:
Dan wil ik jouw dochter over een paar jaar wel ontmoeten: Deze ranja is sanka sexy![]()
![]()
Nee dat is mijn internetslang jwz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Praat je irl ook zo?
Dan wil ik jouw dochter over een paar jaar wel ontmoeten: Deze ranja is sanka sexyRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In het echt neurie jij alleen maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat is mijn internetslang jwz.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In morse code.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In het echt neurie jij alleen maar
-.- .- -. -.- . .-. -- --- -. --. --- --- .-..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gadverdamme man dat zeg je toch nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In morse code.
-.- .- -. -.- . .-. -- --- -. --. --- --- .-..
#FreeTrapz![]()
Ik vind jou meer iemand voor het binair neuriën.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In morse code.
-.- .- -. -.- . .-. -- --- -. --. --- --- .-..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
01001000011000010110110001101100011011110010000001010100011010010110110100101100001000000111011101101001011011000010000001101010011001010010000001110111011010010111000001110000011001010110111000111111quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind jou meer iemand voor het binair neuriën.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Morse is soort van binair. Of een punt, of een streepje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind jou meer iemand voor het binair neuriën.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Binair rekenensimpelste wat er bestaat.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch klinkt het heel anders met neuriën hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Morse is soort van binair. Of een punt, of een streepje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Explain je nader.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch klinkt het heel anders met neuriën hoor.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik lul maar wat ouwe reus. Waarom zou ik in godsnaam verstand hebben van binair neuriën?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik als neurie expert kan mededelen dat morse en binair neuriën wel degelijk anders klinken:
Morse heeft een korte en een lange toon en binair neuriën heeft een hoge en een lage toon.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja hallo, jij bent hier degene die doet of hij overal verstand van heeft. En dan vraag ik een keer kritisch door...blijkt dat je maar wat zit te lullenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik lul maar wat ouwe reus. Waarom zou ik in godsnaam verstand hebben van binair neuriën?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kijk, daar heb ik tenminste wat aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik als neurie expert kan mededelen dat morse en binair neuriën wel degelijk anders klinken:
Morse heeft een korte en een lange toon en binair neuriën heeft een hoge en een lage toon.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: