SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken![]()
![]()
heb je toevallig in de yakuzi gezeten met dave roelvink.quote:
loop je rare ziektes op he
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee, was met je zuster. Daar heb loop je inderdaad snel wat vreemds van opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb je toevallig in de yakuzi gezeten met dave roelvink.
loop je rare ziektes op he
GRAAG VERWIJDEREN![]()
iemand nog op zoek naar een mooi user manual minibook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:56 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog op zoek naar een mooi user manual minibook?Dat kan niet echt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
iemand nog op zoek naar een mooi user manual minibook?reeeeeeeeeeeeeeeeeeepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
melissa is mijn zuster nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Nee, was met je zuster. Daar heb loop je inderdaad snel wat vreemds van op
#FreeTrapz![]()
iemand nog op zoek naar een mooi user manual minibook?Dat is nog erger dan toen met SNSV (ipv ASUS dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
NOU OMDAT JULLIE ALLEMAAL GEMEEN DOEN EN IK TOCH ALLE LEGENDS AL HEB GEHAD KOM IK HIER NOOIT MEER TERUG EN GA IK LEKKER OP HET EA FORUM POSTEN WANT DAAR ZITTEN ME ECHTE VRIENDENGRAAG VERWIJDEREN![]()
Iam not under the indruk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:07 schreef The_Yakuza het volgende:
NOU OMDAT JULLIE ALLEMAAL GEMEEN DOEN EN IK TOCH ALLE LEGENDS AL HEB GEHAD KOM IK HIER NOOIT MEER TERUG EN GA IK LEKKER OP HET EA FORUM POSTEN WANT DAAR ZITTEN ME ECHTE VRIENDENPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als jovetic in je team past, neem hemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:19 schreef DePresident. het volgende:
Is Aguero een goede optie als lonestriker?![]()
![]()
Daar speel ik nu mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als jovetic in je team past, neem hem
Maar hij speelt niet zo smooth als voorheen, hij voelt wat traag aan en z'n heading lijkt ook niet meer wat het ooit was.
PSN: DePresident_![]()
Shirleyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Daar speel ik nu mee.
Maar hij speelt niet zo smooth als voorheen, hij voelt wat traag aan en z'n heading lijkt ook niet meer wat het ooit was.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Aguero lijkt me echt totaal niet fijn op die positie doordat hij niet de grootste is en H/L heeft, denk dat je dat nog beter remy (quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Daar speel ik nu mee.
[ afbeelding ]) kan nemen
is een andere cam + spits niet mogelijk? Eriksen + sif adebayor ofzo?
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik heb net 2.5 gekocht voor 11 eurodat kan je nu verkopen voor 40
laat maar PS
#FreeTrapz![]()
Dan houd ik vast aan Jovetic. Misschien dat ie z'n draai nog even moet vinden. Hij loopt verder wel 1 op 1, dus misschien ben ik ook wel iets te kritisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Aguero lijkt me echt totaal niet fijn op die positie doordat hij niet de grootste is en H/L heeft, denk dat je dat nog beter remy () kan nemen
is een andere cam + spits niet mogelijk? Eriksen + sif adebayor ofzo?
PSN: DePresident_![]()
hoeveel ga je cashen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
Verkopen via MMOGA werkt goed. Heb nog maar 200k verkocht want wilde het eerst 'testen'Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
Verkopen via MMOGA werkt goed. Heb nog maar 200k verkocht want wilde het eerst 'testen'![]()
![]()
laatst was het 0.35quote:hoop dat ie straks ook een vlucht neemt net als de xbox
#FreeTrapz![]()
kans is wel groot natuurlijk, 16 eu per miljoen nu, hoeveel miljoenen moet je kwijt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
VeelHopelijk gaan de prijzen nog verder omhoog in het weekend.
#FreeTrapz![]()
Moet niks. Maar had na verkoop Gullit en Weah 10 milquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kans is wel groot natuurlijk, 16 eu per miljoen nu, hoeveel miljoenen moet je kwijt ?![]()
Voel me zo kutquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heeyy Mattie. Hoe is het ouwe reus?![]()
Pleonasme, aids is altijd mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:47 schreef Zhano het volgende:
Die nieuwe Rockstar update is ook weer mooi aids![]()
die groene ? moet die 1M kostenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:49 schreef rolls-reus het volgende:
Motm benzema voor 1 miljoen binnen![]()
Ribery voor 1,2alletwee veel goedkoper dan de laagste bin
net zo belachelijk als de bruyne eigenlijk
#FreeTrapz![]()
Gewoon Yolo, heb net 91 Robben voor 2.5 miljoen gekocht. 91 Robben, 89 Muller, TOTS Lewa, Ronaldo en 88 Neuer in 1 teamquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die groene ? moet die 1M kosten
net zo belachelijk als de bruyne eigenlijk![]()
![]()
Gewoon 130 miljoen voor 600 euro op de PSquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef Maver24 het volgende:
gewoon Robben 92 voor 950k op de xbox360![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nu. in het begin van fifa nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon 130 miljoen voor 600 euro op de PS![]()
![]()
![]()
Toen ook al wel hoor, alleen was het toen louter voor een zeer exclusief gezelschap.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja nu. in het begin van fifa niet![]()
ga na de vakantie een dik team makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon Yolo, heb net 91 Robben voor 2.5 miljoen gekocht. 91 Robben, 89 Muller, TOTS Lewa, Ronaldo en 88 Neuer in 1 teamnu nog even besluiten welke spelers ik in de club laat staan die 2 weken
#FreeTrapz![]()
Staat er al een nieuw toernooi?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ronaldo nog maar 2 miljoen op de Xbox.![]()
die ga ik mooi even kopen van de weekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ronaldo nog maar 2 miljoen op de Xbox.![]()
Ik kan het nu niet checken want ik ben niet thuis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Staat er al een nieuw toernooi?![]()
Ja die groenequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die groene ? moet die 1M kosten
net zo belachelijk als de bruyne eigenlijkde bruyne heb ik ook nodig maar die is ook duur
Oja en ik ga motm boateng halen voor rond de 2 miljoen![]()
![]()
Ja een dag later verkopen omdat ie slecht isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die ga ik mooi even kopen van de week![]()
![]()
niet heel verstandig, was maandag nog rond de 1.2 net als ramos die heeft ook een raket omhoog genomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja die groenede bruyne heb ik ook nodig maar die is ook duur
Oja en ik ga motm boateng halen voor rond de 2 miljoenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je Fifa 15 koopt, zijn er geen redenen meer om verstandig te zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet heel verstandig, was maandag nog rond de 1.2 net als ramos die heeft ook een raket omhoog genomen.![]()
dan nog is het niet verstandig om 500K te veel uit te geven. kan je beter 2.15 bijschrijven op je PayPal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je Fifa 15 koopt, zijn er geen redenen meer om verstandig te zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet heel verstandig, was maandag nog rond de 1.2 net als ramos die heeft ook een raket omhoog genomen.misschien nog even wachten dus. Goed dat je het zegt
![]()
![]()
Wat is de verklaring voor het feit dat op de PS alles stijgt en op de Xbox alles daalt?(en de coinprijzen gaan omhoog)![]()
Banhammer werkt beter op Xbox?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is de verklaring voor het feit dat op de PS alles stijgt en op de Xbox alles daalt?(en de coinprijzen gaan omhoog)![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanksmisschien nog even wachten dus. Goed dat je het zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Walkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze maken denk ik.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan nog is het niet verstandig om 500K te veel uit te geven. kan je beter 2.15 bijschrijven op je PayPal.T is maar een spelletje he
![]()
![]()
Als ik uitgekeken ben op het 433 team deze maken denk ikdenk alleen niet dat dat snel gaat gebeuren want het speelt wel heel lekker en 4222 is me nog nooit goed bevallen
![]()
![]()
Jijquote:'de mij ooit ook eens omdat ik walker in een miljoenen team had waarna je ongeveer zei "walker in zo'n team
" dus bij deze.
Walker in zo'n team![]()
![]()
waar maak je je dan druk om, ik geef die jongen alleen aan dat hij een half miljoen kan besparenquote:
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]Ik zal het eens in de gaten houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank!
Die 500k kan ik best ergens anders aan besteden ja![]()
![]()
Het is een spelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dan nog is het niet verstandig om 500K te veel uit te geven. kan je beter 2.15 bijschrijven op je PayPal.![]()
![]()
Baasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar maak je je dan druk om, ik geef die jongen alleen aan dat hij een half miljoen kan besparen![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij'de mij ooit ook eens omdat ik walker in een miljoenen team had waarna je ongeveer zei "walker in zo'n team
" dus bij deze.
Walker in zo'n teamMisschien Coleman daar neer zetten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:steffie doe nou niet jongen, hele jaar loopt iedereen hier te kutten over dealtjes van 5/10K en als je een half miljoen kan besparen is het in ene "een spel"
flikker toch op man.
#FreeTrapz![]()
Je neemt FUT iets te serieus denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]steffie doe nou niet jongen, hele jaar loopt iedereen hier te kutten over dealtjes van 5/10K en als je een half miljoen kan besparen is het in ene "een spel"
flikker toch op man.
![]()
Sjon, doe nou niet. Zo is zo ongeveer alles wel relativeerbaar. Hap nou gewoon nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]steffie doe nou niet jongen, hele jaar loopt iedereen hier te kutten over dealtjes van 5/10K en als je een half miljoen kan besparen is het in ene "een spel"
flikker toch op man.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gast doe normaal tegen Litmanen, het is gewoon een spel manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
flikker toch op man.
![]()
![]()
Deals van 5/10kquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
flikker toch op man.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef The_Yakuza het volgende:
Het hele leven is maar een spelletje manNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is net zo treurig. Het is spel probeer plezier te maken daar is het voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:32 schreef FCsuarez het volgende:
flikker toch op man.
![]()
Deals van 5/10k terwijl je voor 60 cent 150k koopt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
gelukkig stelt RR het op prijs jongens![]()
toch goed dat ik me even druk gemaakt heb.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niksnakkesnada.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Het is maar een spel op een spelcomputer manNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet op de Xbox.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Deals van 5/10k terwijl je voor 60 cent 150k koopt.![]()
Hohoho hij heeft liever 2 euro en 15 cent op zijn rekening hoor in plaats van een leuk team te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Het is maar een spel op een spelcomputer man![]()
Scheelt m toch mooi 2 zakken chips en een blikje colaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:35 schreef FCsuarez het volgende:
gelukkig stelt RR het op prijs jongens![]()
toch goed dat ik me even druk gemaakt heb.![]()
Weet je hoeveel plastic kozijnen je daarmee kan kopen? Godverdomme.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hohoho hij heeft liever 2 euro en 15 cent op zijn rekening hoor in plaats van een leuk team te maken![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik heb het al weggehaald, goed?GRAAG VERWIJDEREN
Forum Opties Forumhop: Hop naar: