Lekker, zo'n protest zonder visie....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:04 schreef Karig_Hutje het volgende:
Mobiliseer alle blinde mensen in Nederland, die gaan wel met je mee.
Het zal wel "gehorig" worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lekker, zo'n protest zonder visie....
quote:
Dit ja. Dit soort protesten krijgen veel aandacht en toch kijken ze raar op als er over het eigenlijke onderwerp geen meuk gegeven wordt.quote:
chihuahua's enzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:23 schreef Nikmans het volgende:
Waarom nou juist weer LabradorsNeem dan een soort honden waar niemand om geeft ofzo
Minstens ook nog wel.....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:55 schreef wuuht het volgende:
Minstens net zo erg als vlees eten dus als je geen vegetariër bent hou je je bek.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:09 schreef scoober het volgende:
ik zeg: moordenaars en verkrachters als proefdier gebruiken.
Voor haar ga ik door het vuur.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
Gestopt er mee:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_met_labrador__.html
quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:39 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ze gaan nu mensen gebruiken die eensmiley gebruiken op FOK!
Ik niet van mij mogen ze honden blijven gebruiken. Zolang ze maar van mijn hond afblijven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Kom me halen, internet-rambo.
ben je vegetariër?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:59 schreef DroogDok het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rs-gedood-in-het-lab
Dit moet direct stoppen, hondjes zijn liev! Fuck die hartpatiënten, hadden ze maar gezond moeten eten en voldoende bewegen!
Wie gaat ermee de labradors bevrijden?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:23 schreef Nikmans het volgende:
Waarom nou juist weer LabradorsNeem dan een soort honden waar niemand om geeft ofzo
Labradors zijn liefquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:30 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Waarom niet?
lekker groot en daarom makkelijk te opereren
Koeien ook maar ik eet ook hamburgers, je hoeft me niet te overtuigen vriendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:19 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
konijntjes ook maar dat maakt ze niet minder eetbaar
Nee sarcastisch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |