quote:Wat de fuck is "Amy's i"??
Op donderdag 7 november 2002 16:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Laatste update. Interessant wat bold is gemaakt.
quote:Ok gevonden
Op donderdag 7 november 2002 17:22 schreef Refragmental het volgende:[..]
Wat de fuck is "Amy's i"??
Waar kun je dan de reacties van de lezers lezen?
quote:Een soort column van Amy ofzo...
Op donderdag 7 november 2002 17:22 schreef Refragmental het volgende:[..]
Wat de fuck is "Amy's i"??
quote:het volgende zegt iets over de laatste quote:
Op donderdag 7 november 2002 16:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Laatste update. Interessant wat bold is gemaakt.
quote:(first paragraph)
For those who tend to take things a little too seriously, please re-read the first paragraph of my posting on October 23rd and that should put you at ease.
quote:
There are those who believe it is a hoax - but perhaps that is part of the plan - just read between the lines
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 07-11-2002 17:45]
quote:Nou het zou kunnen zijn dat: het juist de bedoeling in het algemeen is, om te denken dat vreemde/ufo/buitenaardsleven foto's/afbeeldingen altijd hoaxen zijn.
Op donderdag 7 november 2002 17:50 schreef Refragmental het volgende:
Maar wat is er dan tussen de regels door te lezen?
Een soort onverschilligheid onder de bevolking.
Blijkbaar hoeven we het niet al te serieus nemen (dat schrijft hij zelf), met de verwijzing dat het allemaal best wel eens een hoax zou kunnen zijn.
Want waarom zou je tussen de regels door moeten lezen als we het niet te serieus moeten nemen?
wel een betje vreemd he?
foto's weg:
quote:De hele site is weg?
Op vrijdag 8 november 2002 17:23 schreef -giovanni- het volgende:
als ik naar die site ga dan is die laatste update weg en die foto's staan er niet meer is dat bij jullie ook zo????wel een betje vreemd he?
foto's weg:
quote:
Page Not Found
The page you tried to access does not exist on this server. This page may not exist due to the following reasons:You are the owner of this web site and you have not uploaded (or incorrectly uploaded) your web site. For information on uploading your web site using FTP client software or web design software, click here for FTP Upload Information.
The URL that you have entered in your browser is incorrect. Please re-enter the URL and try again.
The Link that you clicked on incorrectly points to this page. Please contact the owner of this web site to inform them of this situation.
quote:Nee, hoor. Anyway hij waarschuwt de mensen die hun boeltje aan het verkopen zijn en hun kinderen al van school halen om de zaak niet al te serieus te nemen. Het kan ook een hoax zijn o.i.d.
Op vrijdag 8 november 2002 17:42 schreef Nyrem het volgende:[..]
De hele site is weg?
[..]
quote:Update wel, photo's niet nee. Die photo's zijn natuurlijk weggehaald, omdat ie daarover te veel kritische vragen kreeg...(?)
Op vrijdag 8 november 2002 17:50 schreef -giovanni- het volgende:
zie jij die update nog wel dan ? en die foto's
quote:ik krijg dus gewoon dit:
Op vrijdag 8 november 2002 17:47 schreef -giovanni- het volgende:
nee bij mij niet ik zie alleen die foto's en die update van 07 november niet
The page you tried to access does not exist on this server. This page may not exist due to the following reasons:
You are the owner of this web site and you have not uploaded (or incorrectly uploaded) your web site. For information on uploading your web site using FTP client software or web design software, click here for FTP Upload Information.
The URL that you have entered in your browser is incorrect. Please re-enter the URL and try again.
The Link that you clicked on incorrectly points to this page. Please contact the owner of this web site to inform them of this situation.
quote:zo legt een scepticus het uit.....
Op vrijdag 8 november 2002 17:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nee, hoor. Anyway hij waarschuwt de mensen die hun boeltje aan het verkopen zijn en hun kinderen al van school halen om de zaak niet al te serieus te nemen. Het kan ook een hoax zijn o.i.d.
heeft er iemand anders nog links die ook maar iets met dat 8 maart gebeuren te maken hebben?
quote:http://www.8march2003.com/
Op vrijdag 8 november 2002 17:58 schreef -giovanni- het volgende:
WAAROM DOET DAT K*T DING HET NIET
ik zie echt geen update het laatste wat ik zie is 23 october dat stukje
zet jij er eens een link naartoe misschien paktie em dan wel
Maar ik kom niet meer op die pagina.
quote:Ik bedoelde te zeggen dat Ryan het op die manier opvat, maar een ander persoon kan weer iets anders uit de tekst halen.
Op vrijdag 8 november 2002 18:00 schreef -giovanni- het volgende:
waar heb je dat vandaan gehaald dat van die scepticus?heeft er iemand anders nog links die ook maar iets met dat 8 maart gebeuren te maken hebben?
Het blijft wachten tot 8maart2003 of tja.. het hele verhaal is nu al afgelopen...
quote:Ik wel inclusief update... (maar zonder photo's)...
Op vrijdag 8 november 2002 18:01 schreef Nyrem het volgende:[..]
Maar ik kom niet meer op die pagina.
quote:vaag, misschien heb je de pagina offline beschikbaar ofzo? ik weet het niet... die van mij doet het niet meer.
Op vrijdag 8 november 2002 18:04 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik wel inclusief update... (maar zonder photo's)...
quote:Volgens mij niet hoor. Ik heb hem een tijdje geleden aan mijn favorieten toegevoegd en hij doet het nog steeds. Misschien heb ik wel een speciale clearing...
Op vrijdag 8 november 2002 18:09 schreef Nyrem het volgende:[..]
vaag, misschien heb je de pagina offline beschikbaar ofzo? ik weet het niet... die van mij doet het niet meer.
quote:Ik denk dat je de uitverkorene bent!
Op vrijdag 8 november 2002 18:11 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Volgens mij niet hoor. Ik heb hem een tijdje geleden aan mijn favorieten toegevoegd en hij doet het nog steeds. Misschien heb ik wel een speciale clearing...
; The Chosen one!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |