quote:Hetgeen je ook over de hele 8 maart "prank" kan zeggen...imho...
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:13 schreef Nyrem het volgende:[..]
Is gewoon van een newsgroup af, van een persoon net als jou en mij
Maar die redenen van hem zijn allemaal te ondermijnen cq te weerleggen, dus is net zoveel speculatie als men hier zal vindt.
Alleen hij heeft het wat nauwkeuriger opgeschreven

quote:Ja en dat heb ik imiddels ook al 10 keer gezegd
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:15 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hetgeen je ook over de hele 8 maart "prank" kan zeggen...imho...
Dus men hoeft niet steeds een wellus nietus spelletje te spelen. Het blijft gewoon wachten. 
 Af en toe weer nieuw materiaal etc etc
Misschien reageert hij wel een keer persoonlijk op mijn email....wie weet. 
Ik heb hem tenminste geen fucking fuckhead genoemd ofzoiets 

quote:Is uit een newsgroup:
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:57 schreef cptmarco het volgende:[..]
heb je een link naar de site waar je dat vanaf gehaald hebt?

Ik ben 7 maart jarig, en mijn schoonvader 8 maart, ik geef dan toch al een feestje 

quote:Elke zin (als je op de site kijkt) begint met een hoofdletter en de rest kleine letters, behalve het woord 'book' in de eerste zin. Dat hele woord springt eruit.
Bookmark the appropriate site listed below.
Keep checking in for possible updates.
tis vergezocht, ik weet het.... 

quote:Maar kan wel. ik probeer de tekst ook al op 'hidden' grappen of hints te betrappen. .... dat kan altijd. Omdat er misschien wel een patroon inzit, wat niet opzet gemaakt is.
Op vrijdag 25 oktober 2002 21:20 schreef cptmarco het volgende:
tis vergezocht, ik weet het....

* Tussen juni en oktober 2003, bestaat er een grote waarschijnlijkheid dat wij op een morgen zullen ontwaken en dat maan verdwenen is. De maan is in feite een kunstmatige satelliet en er zijn vele bases aanwezig.
*Tussen 2003 en 2007 zullen waarschijnlijk de ons goed gezinde rassen om ons heen verschijnen. Wij zullen hen zien, maar ze zullen niet tussenbeide komen. Zij willen zien hoe wij met elkaar omgaan zonder manipulatie. Zij willen zien of wij dezelfde gedragslijn volgen, want zij willen niet hier komen om in onze problemen verzeild te raken of om te babysitten. Wij hebben geen babysitter nodig, wij hebben de waarheid nodig en wij moeten de moed hebben op rechtop te gaan staan en vragen te stellen en net zo lang slimme vragen te stellen tot we een antwoord krijgen.Dit moeten we allen doen, omdat wij gezamenlijk optrekken, we kunnen niet verliezen. Aan de ander kant, wanneer ze succes hebben om ons in de verdeeldheid te houden, dan kunnen we het wel schudden. Verdeel en heers. Verdeel en heers. Hoeveel verhalen in de geschiedenis moeten we nog zien? Je kunt niet verdeeld zijn en verwachten dat je Eén bent. Dat gebeurt niet.
*Tussen 2004 en 2007, zal onze gehele DNA codering, die het gehele raciale geheugen van 22 rassen omvat waaruit ons DNA is samengesteld, ontsloten worden. In 2007 zal iedereen het volledige bewustzijn bezitten van wie we zijn, waar we vandaan komen en wat we gaan doen
*Er bestaat een grote waarschijnlijkheid dat we in juli 2003 een magnetische poolverschuiving zullen hebben, en dat zal de eerste in 4671 jaar zijn. Dit zal alle elektrische apparaten op de planeet beïnvloeden. Dieren zullen verloren zijn. Het zal alles eruit gooien.
lol

dag geloofwaardigheid 

Niet heel slecht...maar ik kan het beter verzinnen. Geloofwaardiger iig.

quote:@joppie
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:51 schreef wouterheid het volgende:
kom op...lettertype zegt al genoeg...spelfouten zat...
en 2 mensen die 'm achtervolgen...hij wordt afgetapt..rekening geblokt..hallooo!dag geloofwaardigheid
![]()
Niet heel slecht...maar ik kan het beter verzinnen. Geloofwaardiger iig.

quote:ALs iemand gewoon even naar de toekomst reist, datum 8 maart 2003.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:57 schreef wouterheid het volgende:
Als iemand nou gewoon zijn IP tracet, kun je zo zien welke switchrouter ie gebruikt.

quote:Euhm, hoeft niet.
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:48 schreef wouterheid het volgende:
hij zegt dat ie hele tijd naar ander hotel gaat enzo..
als je z'n ip weet kun je dat checken..

quote:Als je ioniserende straling (van een radioaktieve bron dus) bedoelt dan zijn de foto's bij voorbaat al waardeloos. Dan zouden alle opnames mooi egaal overbelicht zijn.
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:22 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dit kan ook 1 of andere straling zijn geweest (van afstand?)

Stel dat achter deze site nu gewoon de amerikaanse overheid zit. Met als doel dat je in een veel groter verband moet zien- kenmerken geld en macht.
Een medewerker van werner von Braun ( Dr. Rosin ) heeft onlangs gezegd/bekend dat er uiteindelijk -alien gevaar- zou worden gebruikt. Ná "de Koude oorlog", ''schurken staten" en het "globale terrorisme". (dus in de progessieve lijn van 'vijanden') Deze uitspraak heeft zijn gedaan voor 11september 2001.
Uiteindelijk zal er globale angst onstaan, wat veel geld kan vrijmaken voor het bewapenen van de ruimte en zorgt voor een globale staat van oorlog. Met als doel: controle door angst.
Allerlei getuigenverklaringen wijzen erop dat de overheid (usa) aan voorbereidingen werkt (fake ufo's, lijkende aliens: de zgn 'black projects' ). quote:
others told me explicitly that things that looked like UFOs but that are built and under the control of deeply secretive 'black' projects, were being used to simulate - hoax - ET-appearing events, including some abductions and cattle mutilations, to sow the early seeds of cultural fear regarding life in outer space
Of deze site daar iets mee te maken heeft? Weet ik niet. Maar bovengenoemde theorie is zeker niet ondenkbeeldig.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 27-10-2002 22:45]

quote:En omdat de maan verdwijnt verschuiven de polen...op zich logisch.
Op maandag 28 oktober 2002 09:39 schreef Bastard het volgende:
Dus dat is het dan... de maan verdwijnt 8 maart 2003

quote:die site doet 't niet he?
Op maandag 28 oktober 2002 07:52 schreef eRR_ het volgende:
de 8 maart foto's

quote:En dat heeft weer " global impact " !!!
Op maandag 28 oktober 2002 10:07 schreef nikanoru het volgende:[..]
En omdat de maan verdwijnt verschuiven de polen...op zich logisch.
Weer een mysterie ontrafeld.

quote:zo dan
Op maandag 28 oktober 2002 10:08 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
die site doet 't niet he?

quote:*zucht*
Op maandag 28 oktober 2002 13:02 schreef eRR_ het volgende:[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |