En de anderhalve tot twee weken daarvoor. Toen zeek het ook uit de lucht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
Was een prima zomer, behalve de laatste 2 weken.
hihahoquote:
Was prachtig zomerweer hier in het noorden hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:54 schreef Skv het volgende:
[..]
En de anderhalve tot twee weken daarvoor. Toen zeek het ook uit de lucht.
Hier aan de kust niet. Vooral heel veel onweersbuien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was prachtig zomerweer hier in het noorden hoor
Kutboerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was prachtig zomerweer hier in het noorden hoor
quote:
Mooi kutquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier aan de kust niet. Vooral heel veel onweersbuien.
Wat noem jij 'kamperen' dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef gewoonmeppen het volgende:
Mensen die leven als een zwerver en dat camperen noemen.
Liever dat dan mensen die hun all-in vakanties in Antalya 'reizen' noemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:57 schreef gewoonmeppen het volgende:
Mensen die leven als een zwerver en dat camperen noemen.
Mijn vakantie -in de regen- is al voorbij (hoewel het wel erg leuk was). Nu blijft alleen de regen nog over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:04 schreef RedFever007 het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb ook vakantie, alleen maar regen![]()
Al vijf jaar niet gedaan, dus mn vriendin en ik dachten dat het voor de afwisseling wel eens leuk zou zijn. Was het ook, alleen de halve dag blubber uit je tent scheppen wordt op den duur vervelend.quote:
In Italië was het prachtig weer trouwensquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Mijn vakantie -in de regen- is al voorbij (hoewel het wel erg leuk was). Nu blijft alleen de regen nog over.
Wij hadden maar 8 dagen de tijd om weg te gaan, dus zijn naar duitsland-luxemburg gegaan. Wel prima wijnboeren overal om ons heen en een paar momenten met zon meegepakt gelukkig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
In Italië was het prachtig weer trouwensAlleen nu weer terug in NL en tsja...... KUTWEER
![]()
![]()
Hoe krijg je die blubber in je tent dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Al vijf jaar niet gedaan, dus mn vriendin en ik dachten dat het voor de afwisseling wel eens leuk zou zijn. Was het ook, alleen de halve dag blubber uit je tent scheppen wordt op den duur vervelend.
Die constructie was nogal waardeloos, waardoor als je de voorflap (quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe krijg je die blubber in je tent dan?
Hij bedoelde z'n vriendin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe krijg je die blubber in je tent dan?
hihahoquote:
Ook zonder kamperen regent het.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |