Da's geen studie knul, da's gewoon middelbare school. In mijn tijd was de beheersing van het Nederlands op de middelbare school wel een stuk beter trouwens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:15 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Studie havo 4zou wel graag sociologie willen hebben..hadde ze dat maar op de middelbare
Omg jij bent zo slecht he! Denk je nou echt dat ik niet weet dat dat geen studie is? XD andere generatie, andere humor blijkt maar weer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's geen studie knul, da's gewoon middelbare school. In mijn tijd was de beheersing van het Nederlands op de middelbare school wel een stuk beter trouwens.
De humor van jouw generatie is inderdaad knap bedroevend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Omg jij bent zo slecht he! Denk je nou echt dat ik niet weet dat dat geen studie is? XD andere generatie, andere humor blijkt maar weer.
T is nog bedroevender dat iemand van uw generatie (zoveel wijsheid?) zo iets simpels niet eens snapt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De humor van jouw generatie is inderdaad knap bedroevend.
Je wilt niet weten hoeveel mensen van jouw generatie havo 4 echt als studie zien.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:14 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
T is nog bedroevender dat iemand van uw generatie (zoveel wijsheid?) zo iets simpels niet eens snapt.
Oke, ik ben daar dus niet 1 van bij deze. Maar u kon dat natuurlijk ook niet weten. Zijn we nu klaar? En wtf heeft dat te betekenen boven jou reactie van florentius daar snep ik dus echt geen kud van??quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel mensen van jouw generatie havo 4 echt als studie zien.
Als je hapt dan loop je een enorm risico jezelf te verbranden, crash & burn.als in ==>> (the humanity ahhh)quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:56 schreef 1elegast8x het volgende:
Oke, ik ben daar dus niet 1 van bij deze. Maar u kon dat natuurlijk ook niet weten. Zijn we nu klaar? En wtf heeft dat te betekenen boven jou reactie van florentius daar snep ik dus echt geen kud van??
Iksnap niet wrm je zegt "4 havo mmm" want niemand brand zichzelf hier?? Of loopt risico?? En niemand voert hier ook een trol:) miss lijkt dat zo, maar dat is niet zo:) just believe me:p ik kan nog heel wat meer zon hebben voordat ik verbrand ben haha :3quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef Florentius het volgende:
[..]
Als je hapt dan loop je een enorm risico jezelf te verbranden, crash & burn.als in ==>> (the humanity ahhh)
Verder moest ik ff mijn eigen persoonlijke ei kwijt
En ik zag de mogelijkheid hiertoe toen ik je onderschrift las:
ok, ik ga dus proberen geen trollen meer te voeren guys:#
Never mind verder, iedereen die me heeft zien branden begrijpt het wel denk ik.
4 Havo? mmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |