Je leest het TS voortaan dus bij ons je brood halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:07 schreef Unites het volgende:
Bij een kwaliteitsbakker is brood vaak nog wel te pruimen als het ingevroren is geweest. Daarbij is er bij ons in de supermarkten vrijwel altijd nog brood hoor.
Brood in diepvries doen....gadver.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:30 schreef gewoonmeppen het volgende:
Terechte klacht.
Op vrijdagavond om 18.00 hebben ze meestal nog voldoende brood, maar dan moet je ook weer inslaan voor de hele week.
niks mis mee, alleen moet je het optijd eruit halen, zak open en niet te lang open laten liggen (net lang genoeg dat het ontdooit is en niet uitgedroogd)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Brood in diepvries doen....gadver.
en ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:07 schreef nightsleeper het volgende:
Koop een broodmachine: elke dag lekker vers brood.
Daarom koop ik ook brood voor in de diepvries.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:20 schreef zovty het volgende:
Als je dat nou weet he, en kennelijk doe je dat omdat je het ALTIJD ervaart, als je dat nou dag na dag na dag na dag overkomt he.... waarom pas je je je leven er dan niet op aan?
De wereld draait NIET om jou. De wereld gaat niet zijn broodproductieproces aanpassen zodat meneer de TS nog eens na 18:00 eens een broodje kan kopen. Jij moet en zal je aanpassen aan de wereld, niet andersom. Of een vetklep worden, jouw keuze.
Is gewoon hartstikke vers hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:32 schreef Goejedag het volgende:
"Vers stokbrood" om 18:00Stokbroden die overblijven smiddags worden de oven weer ingemikt met een bakkie water en verkocht als "vers."
Wat een bs, de AH zal zich erop aan moeten passen want jij bent de klant en jij mist een product op een gegeven tijdstip wat ze gewoon op voorraad moeten hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:20 schreef zovty het volgende:
Als je dat nou weet he, en kennelijk doe je dat omdat je het ALTIJD ervaart, als je dat nou dag na dag na dag na dag overkomt he.... waarom pas je je je leven er dan niet op aan?
De wereld draait NIET om jou. De wereld gaat niet zijn broodproductieproces aanpassen zodat meneer de TS nog eens na 18:00 eens een broodje kan kopen. Jij moet en zal je aanpassen aan de wereld, niet andersom. Of een vetklep worden, jouw keuze.
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:36 schreef -supergirl- het volgende:
Ik doe altijd na 18.00 21:00 boodschappen en heb altijd gewoon nog brood
Bij ons gaan ze dicht om 20:00. Verder is het een flink groot Digros filiaal, doorgaans hebben ze er best veel. Alleen gaan er blijkbaar vooral huismoeders heen, die overdags geen kut doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:39 schreef Ronnie_dh het volgende:
De AH hier in Den Haag, heeft tot zeker nog 20:00 nog brood liggen?
Ga opletten volgende keer als ik 21:30 een boodschapje moet doen.
Maar je moet je routine aanpassen.
Koop brood direct als je vrij bent of s'middags in je pauze of gewoon s'ochtends. Ga naar de grotere supermarkt en als dat om rijden is... tja hoe graag wil je brood?
Je kan ook je omgeving vragen om brood voor je te halen en dan pik je het daar op. Ben je nog een beetje sociaal bezig ook nog.
Ingevroren brood is niet lekker, geef je 100% gelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:18 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze dicht om 20:00. Verder is het een flink groot Digros filiaal, doorgaans hebben ze er best veel. Alleen gaan er blijkbaar vooral huismoeders heen, die overdags geen kut doen.
Maar ik vries het nu gewoon in, niet een heel groot probleem, alleen niet zo vers.
Ze moeten helemaal niks. Het is gewoon een commercieel bedrijf wat een dienst of product aanbiedt, het is niet een (semi)overheid die met belastinggeld draaiende wordt gehouden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een bs, de AH zal zich erop aan moeten passen want jij bent de klant en jij mist een product op een gegeven tijdstip wat ze gewoon op voorraad moeten hebben.
Universele waarheid? Whut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Ze moeten helemaal niks. Het is gewoon een commercieel bedrijf wat een dienst of product aanbiedt, het is niet een (semi)overheid die met belastinggeld draaiende wordt gehouden.
Het credo "klant is koning" is een verzinsel van diezelfde commerciële bedrijven om klanten te lokken, niet een universele waarheid.
Dit! mits je het na aankoop direct invriest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:07 schreef Unites het volgende:
Bij een kwaliteitsbakker is brood vaak nog wel te pruimen als het ingevroren is geweest. Daarbij is er bij ons in de supermarkten vrijwel altijd nog brood hoor.
quote:,,Mijn verloofde en ik vroegen aparte bedden toen we boekten. Maar we kregen een kamer met een kingsize bed. We achten jullie nu verantwoordelijk en eisen een tegemoetkoming voor het feit dat ik zwanger werd. Dit zou niet gebeurd zijn mochten jullie ons de kamer gegeven hebben die we hadden geboekt."
Waar heb je dat vandaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Koopsie het volgende:
,,Mijn verloofde en ik vroegen aparte bedden toen we boekten. Maar we kregen een kamer met een kingsize bed. We achten jullie nu verantwoordelijk en eisen een tegemoetkoming voor het feit dat ik zwanger werd. Dit zou niet gebeurd zijn mochten jullie ons de kamer gegeven hebben die we hadden geboekt."
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Koopsie het volgende:
Eis een schadevergoeding net als deze mensen:
[..]
Sorry late reactiequote:
quote:1. ,,Wat zijn ze lui, de winkeliers in Puerto Vallarta die in de namiddag sluiten. Ik moet vaak dingen kopen tijdens de siësta. Die zou moeten worden afgeschaft."
2. ,,Tijdens mijn vakantie in Goa in India, was ik onthutst toen bleek dat haast elk restaurant curryschotels serveerde. Ik hou niet van pikant eten."
3. ,,We boekten een excursie naar een waterpark maar niemand zei ons dat we onze eigen badpakken en handdoeken moesten meebrengen. We ginger er van uit dat die bij de prijs waren inbegrepen."
4. ,,Het strand was te zanderig. We moesten alles opruimen toen we in onze kamer terugkwamen."
5. ,,Het zand was niet zoals het zand in de brochure? Jullie brochure toont wit zand, maar het was eerder aan de gele kant."
6. ,,Ze zouden topless zonnebaden moeten verbieden op het strand. Mijn man, die gewoon wilde relaxen, vond het een vervelende afleiding."
7. ,,Niemand had ons gewaarschuwd dat er vissen in het water zouden zitten. De kinderen waren bang."
8. ,,Hoewel er volgens de brochure een volledig uitgeruste keuken was, vonden we nergens een eiersnijder."
9. ,,Ik vergeleek onze suite met één slaapkamer met die van vrienden met drie slaapkamers. De onze was aanzienlijk kleiner."
10. ,,Er waren daar te veel Spaanse mensen. De receptionist sprak Spaans, het eten was Spaans. Niemand had ons verteld dat er daar zo veel buitenlanders zouden zijn."
11. ,,We moesten buiten wachten op de boot en daar was geen airconditioning."
12. ,,Mijn verloofde en ik vroegen aparte bedden toen we boekten. Maar we kregen een kamer met een kingsize bed. We achten jullie nu verantwoordelijk en eisen een tegemoetkoming voor het feit dat ik zwanger werd. Dit zou niet gebeurd zijn mochten jullie ons de kamer gegeven hebben die we hadden geboekt."
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:18 schreef Koopsie het volgende:
Tijdens mijn vakantie in Goa in India, was ik onthutst toen bleek dat haast elk restaurant curryschotels serveerde
Yeah sure....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:18 schreef Koopsie het volgende:
Mijn man, die gewoon wilde relaxen, vond het een vervelende afleiding.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:18 schreef Koopsie het volgende:
We boekten een excursie naar een waterpark maar niemand zei ons dat we onze eigen badpakken en handdoeken moesten meebrengen. We ginger er van uit dat die bij de prijs waren inbegrepen."
Verschrikkelijk! Ik had het net ook weer. Even over half 6. Alleen nog maar gaar witbrood op de planken en geen bakker te vinden in de bakkerij bij t brood!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:26 schreef RIVDSL het volgende:
Zeer terechte klacht dit. Heb toevallig net nog mis gegrepen. Is toch belachelijk dat als je tot 20.00 open bent er om 18.00 al geen brood meer te krijgen is. Nu moet ik maandagochtend voordat ik naar me werk ga brood gaan kopen. Dat doe ik dan wel bij een andere winkel, dat zal ze leren!
vraag of je brood vooruit mag reserveren ( en ze het dus apart voor je houden) als je vooruit betaaldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Waarom is ALTIJD het brood op als ik na mijn werk om 18:00 boodschappen doe?
Ik ben bang dat ik op de lange termijn dikkig wordt van het bestellen bij de snackbar.
Klacht: Zaterdag altijd tijd vrij moeten houden omdat er brood gehaald moet worden voor in mijn vriezertje. Verder is het ontdooide brood nooit zo lekker als vers, terwijl ik nagenoeg elke dag boodschappen doe.
Maar ik weet nooit of ik dan in de avond wel thuis ben... Dus dan haal je het brood pas 2 dagen later op, wat ook weer zonde en onhandig is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
vraag of je brood vooruit mag reserveren ( en ze het dus apart voor je houden) als je vooruit betaald
fokkers zijn altijd thuis toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Maar ik weet nooit of ik dan in de avond wel thuis ben... Dus dan haal je het brood pas 2 dagen later op, wat ook weer zonde en onhandig is.
Afbakbroodjes, goedkoop en heerlijk. Koop dan niet die pauper dingen voor een euri, maar geef net ff wat meer uit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Maar ik weet nooit of ik dan in de avond wel thuis ben... Dus dan haal je het brood pas 2 dagen later op, wat ook weer zonde en onhandig is.
Alleen de echte echte zoals wijquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fokkers zijn altijd thuis toch?
Ja wanneer kom je weer brengen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ooow oke.
p.s. een broodtopic is natuurlijk wel t leukste topic voor eendjes of niet dan?
En dan staat die op 12?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:18 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Sorry late reactie![]()
Dit stond op een lijstje van een reisbureau: "Meest bizarre klachten van vakantiegangers"
Zou het echt zijn? ik heb mijn twijfels, ik heb nog stille hoop dat mensen niet zo dom kunnen zijn.
[..]
Dat vind ik weer te duur. Tevens vind ik het brood hartstikke lekker, terwijl t maar 1,50 - 2,00 kost.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:32 schreef Kadooosh het volgende:
Brood bij de supermarkt halen. Zoek een goeie bakker...
Vreet jij een half brood per dag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Brood in diepvries doen....gadver.
Dus omdat er geen brood is ga je maar naar de snackbar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:05 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Waarom is ALTIJD het brood op als ik na mijn werk om 18:00 boodschappen doe?
Ik ben bang dat ik op de lange termijn dikkig wordt van het bestellen bij de snackbar.
Nee, de snackbar en de ali zijn de enige in de buurt van mijn werk die bezorgen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus omdat er geen brood is ga je maar naar de snackbar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |