Denk het niet. Mogelijk zijn mensen er meer open over, maar dat het sneller/meer voorkomt geloof ik niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:52 schreef Copthorne het volgende:
Gaan mensen tegenwoordig sneller vreemd in onze hedendaagse consumptiemaatschappij?
Dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:10 schreef Eyip het volgende:
Briefje naar die vriend toesturen met bewijzen dat ze vreemd gaat. Dat zal iedere kerel kunnen waarderen.
Fuck die hoer.
Door de sociale contacten die je via internet op kan doen is het wel makkelijker, je kan meer en makkelijker mensen leren kennen die ook nog eens dezelfde interesses hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Denk het niet. Mogelijk zijn mensen er meer open over, maar dat het sneller/meer voorkomt geloof ik niet.
Nee hoor.quote:
Jij zou het niet willen weten als jouw vrouw/vriendin al maanden wordt geneukt door een andere man?quote:
Dat is een vraag waar ik niet zonder meer "ja" op kan antwoorden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jij zou het niet willen weten als jouw vrouw/vriendin al maanden wordt geneukt door een andere man?
Ik zou zoiets niet van een vage bekende ofzo hoeven horen. Ook niet van vrienden trouwens. Zijn mijn zaken, wie weet wat voor 'n afspraken er gemaakt zijn. Bemoei je lekker met je eigen zaken daar hebben de meeste mensen het al moeilijk genoeg mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Jij zou het niet willen weten als jouw vrouw/vriendin al maanden wordt geneukt door een andere man?
Behoorlijk ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:48 schreef fathank het volgende:
Waar bemoei je je mee. Het houdt je allemaal wel erg bezig he.
Ik ken die hele gast niet. Bovendien kun je sommige dingen beter niet weten volgens mij.quote:
Het gaat mij om de kwaadaardigheid van het bedrog.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens begrijp ik het ook niet.
Ik vind een paar weken/maanden al lang eigenlijk.
In die gevallen zijn er wel vaak gevoelens en verwarring natuurlijk. Dat is wat dat betreft heel anders dan 'gewoon' seks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:13 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het gaat mij om de kwaadaardigheid van het bedrog.
In een dronken bui vreemdgaan vind ik al not done, maar dat vind ik tot op zekere hoogte nog wel vergeeflijk. Maar maandenlang je partner, met wie je nota bene samenwoont, bedriegen is behoorlijk erg en egoïstisch.
Of het vaker gebeurt weet ik niet. Wat mij wel opvalt (o.a. op dit forum) is dat men het veel rationeler is gaan bekijken. Veel meer in termen van 'hoeveel is de relatie me waard', 'hoe groot is de kans dat je ontdekt wordt', 'is die ander niet leuker' etc. in plaats van zich bezig te houden met het principiele bezwaar van vreemdgaan en het niet bezig houden met momentopnames binnen een relatie. Ik heb hem al vaker hier gequote, maar Zygmunt Bauman heeft dit in Liquid Love uitstekend beschreven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:52 schreef Copthorne het volgende:
Gaan mensen tegenwoordig sneller vreemd in onze hedendaagse consumptiemaatschappij?
En als je dat niet vindt, zeg je dus niets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:27 schreef keste010 het volgende:
[..]
Of het vaker gebeurt weet ik niet. Wat mij wel opvalt (o.a. op dit forum) is dat men het veel rationeler is gaan bekijken. Veel meer in termen van 'hoeveel is de relatie me waard', 'hoe groot is de kans dat je ontdekt wordt', 'is die ander niet leuker' etc. in plaats van zich bezig te houden met het principiele bezwaar van vreemdgaan en het niet bezig houden met momentopnames binnen een relatie. Ik heb hem al vaker hier gequote, maar Zygmunt Bauman heeft dit in Liquid Love uitstekend beschreven.
Ik vind overigens dat je het in zo'n geval gewoon aan die jongen moet vertellen. De laffe argumenten over ' waar bemoei je je mee' en 'misschien is het wel beter als ze het niet weten' vind ik onzinnig: als jij het belangrijk zou vinden om zoiets te weten als het jou zou overkomen kan je het gewoon aan diegene vertellen. Dan is het vervolgens aan hen om te beslissen wat ze doen. Wat ik overigens wel zou doen (heb ik zelf ook een keer eerder gedaan met een meisje waarvan ik wist dat ze vreemdging) is het eerst aan haar voorleggen. Als in: als jij het niet aan je vriend vertelt dan doe ik het. Krijg je waarschijnlijk op kantoor geen leuke sfeer van, maar daar heeft ze het toch echt zelf naar gemaakt.
Precies. Maar ik maak uit de OP op dat TS het wel belangrijk vindt, dus daarom zeker doen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En als je dat niet vindt, zeg je dus niets.
Zou kunnen, maar als ts het aan die jongen wil melden, dan moet ie dat maar gewoon doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:13 schreef agter het volgende:
Miss weet haar partner het? Open relatie?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En als je dat niet vindt, zeg je dus niets.
Met het eerste wat je schrijft ben ik het volledig eens, ik heb er eigenlijk geen woord aan toe te voegen. Het lijkt mij bovendien belangrijk dat je een team bent als partners en dat je elkaar 100% kunt vertrouwen. Als ik om mij heen kijk, dan begin ik me af te vragen of dit anno 2014 nog realistisch is. Iedere relatie lijkt kwetsbaar, omdat mensen meer met zichzelf bezig zijn dan met elkaar. Het lijkt wel alsof een partner tegenwoordig zo ingeruild kan worden voor een ander.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:27 schreef keste010 het volgende:
[..]
Of het vaker gebeurt weet ik niet. Wat mij wel opvalt (o.a. op dit forum) is dat men het veel rationeler is gaan bekijken. Veel meer in termen van 'hoeveel is de relatie me waard', 'hoe groot is de kans dat je ontdekt wordt', 'is die ander niet leuker' etc. in plaats van zich bezig te houden met het principiele bezwaar van vreemdgaan en het niet bezig houden met momentopnames binnen een relatie. Ik heb hem al vaker hier gequote, maar Zygmunt Bauman heeft dit in Liquid Love uitstekend beschreven.
Ik vind overigens dat je het in zo'n geval gewoon aan die jongen moet vertellen. De laffe argumenten over ' waar bemoei je je mee' en 'misschien is het wel beter als ze het niet weten' vind ik onzinnig: als jij het belangrijk zou vinden om zoiets te weten als het jou zou overkomen kan je het gewoon aan diegene vertellen. Dan is het vervolgens aan hen om te beslissen wat ze doen. Wat ik overigens wel zou doen (heb ik zelf ook een keer eerder gedaan met een meisje waarvan ik wist dat ze vreemdging) is het eerst aan haar voorleggen. Als in: als jij het niet aan je vriend vertelt dan doe ik het. Krijg je waarschijnlijk op kantoor geen leuke sfeer van, maar daar heeft ze het toch echt zelf naar gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |