Voetbal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:54 schreef richolio het volgende:
Zei er iemand voetbal?
Ah, dan ga ik dus slapen. Truste.
Mortaxx is toch homo? No offense, beste mod ooit bby xoxoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:54 schreef JanCees het volgende:
Net mijn zusje geneukt
Groeten uit Volendam
volgens mortax
Volgens mij had niemand het nog gezegd maar voetbalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:54 schreef richolio het volgende:
Zei er iemand voetbal?
Lijken allemaal op elkaar daarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:54 schreef JanCees het volgende:
Net mijn zusje geneukt
Groeten uit Volendam
volgens mortax
Lowlandsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:54 schreef richolio het volgende:
Zei er iemand voetbal?
Nou, Nou, Nou enquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij had niemand het nog gezegd maar voetbal
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:54 schreef JanCees het volgende:
Net mijn zusje geneukt
Groeten uit Volendam
volgens mortax
Oh dat zal jij vast wetenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijken allemaal op elkaar daar
Misschien moet je een discussie beginnen met Inso over lowlands. Topshow wordt dat.quote:
Gezellig op Urk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tuurlijk ze zijn hier net zo
wat vindt Inso dan van festivals? voor debielen zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een discussie beginnen met Inso over lowlands. Topshow wordt dat.
morgen ook reading hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een discussie beginnen met Inso over lowlands. Topshow wordt dat.
ik ben een keer op reading geweest.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat vindt Inso dan van festivals? voor debielen zeker?
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef JanCees het volgende:
Polen zijn altijd dronken
Marokkanen stelen
Negers houden van kip en werken niet
Volendam inteeltvolk
Duitsers zijn nazi's
want?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben een keer op reading geweest.
flopshow.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef JanCees het volgende:
Marokkanen stelen
Volendam inteeltvolk
Duitsers zijn nazi's
Bedankt Janquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef JanCees het volgende:
Marokkanen stelen
Volendam inteeltvolk
Duitsers zijn nazi's
Fokkers zijn autistenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef JanCees het volgende:
Marokkanen stelen
Volendam inteeltvolk
Duitsers zijn nazi's
verkapte ik-drink-bier post.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oh kanjer ik heb bier over mijn gloednieuwe laptop gemorst
Gelukkig doet ie het nog
want festivalsquote:
gelukkig zijn voetbalsupporters wel normaal.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
want festivals
festivalvolk
in een tent slapen
popiejopiegedrag
is meer mijn slag volk ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig zijn voetbalsupporters wel normaal.
Ga weg Sociosquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
want festivals
festivalvolk
in een tent slapen
popiejopiegedrag
ik met kermisquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
was gelijk laatste keer dat ik in een tent sliep he.
lekker de hooligan spelen met rensie, niets mis meequote:
Je bent zelf een Jappanerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jappaners poepen iedereen onder met Streetfighter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |