Nancy gaat doodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zie je dat flip??? Nu vraag ik er naar![]()
En zegt hij het niet zomaar![]()
terwijl ik nog kijk
![]()
oh jij wil wel gewoon een pleziertje hebben hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ama alleen laten gaan met Inso? Hmmmm
Hmmmmm?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ama alleen laten gaan met Inso? Hmmmm
wat ga je doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer vroeg op. Laaaaange dag.
FOK!dood tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu praat je alsof hij dood is
Niks mis met een beetje ruzie op FOK! zeg jij altijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel maar denk dat jij ruzie met hem zou krijgen
Hoezo lijkt mijn UI erop dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
meh niet echt beetje gewoontjes
Ik zie dat je er naar vraagtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zie je dat flip??? Nu vraag ik er naar![]()
En zegt hij het niet zomaar![]()
terwijl ik nog kijk
![]()
Terecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Corriere dello Sport heeft Antonio Conte ook Graziano PELLÈ een uitnodiging gestuurd voor oefeninterland met Oranje.
wow
Trustenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
Klussen in het huis, onder andere.quote:
Succes schatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
super leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Klussen in het huis, onder andere.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Klussen in het huis, onder andere.
Klopt HMF post wat en de topics vliegen er als vanouds doorheen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK!dood toch
[..]
Niks mis met een beetje ruzie op FOK! zeg jij altijd
[..]
Hoezo lijkt mijn UI erop dan?
Al zie ik het niet perse als iets goeds als de topics erdoorheen vliegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt HMF post wat en de topics vliegen er als vanouds doorheen.
En dan niet eens met
1
2
3
4
5
vol
Zeker niet als mensen hypocriet gaan doen, daar hou ik niet van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zie ik het niet perse als iets goeds als de topics erdoorheen vliegen.
Elk mens is wel eens hypocriet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker niet als mensen hypocriet gaan doen, daar hou ik niet van.
volgende week zondag ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is Etsu terug in Groningen?
Dat Nancy doodgaat was al duidelijk tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nancy gaat dood![]()
Silas komt uit de kast, Shane pleegt zelfmoord en Doug een overdosis
Zo
11 augustus zei hij: tot over twee wekenquote:
Dat is ook wel weer zo maar dat dacht hij 2 weken ging ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat geen weekendje naar Japan.
Nee joh Nancy gaat niet doodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat Nancy doodgaat was al duidelijk toch
Alsof je dat zelf niet weetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
elan antwoord nou eens op mijn dm ik ben nieuwsgierig
O kut ik dacht dat je die blonde bedoeldequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh Nancy gaat niet dood
Maar geen idee joh, misschien vind jij het wel een geweldige serie. Ik was het na 2 seizoenen wel zat in ieder geval
Scheelt wel dat het korte afleveringen zijn
Die kanker heeft?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
O kut ik dacht dat je die blonde bedoelde
Heb niet bijgehouden wanneer hij precies wegging. Is ook niet dat je hem hoeft te missen want hij blijft hier posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo maar dat dacht hij 2 weken ging ofzo
Etsu leest nu gewoon mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb niet bijgehouden wanneer hij precies wegging. Is ook niet dat je hem hoeft te missen want hij blijft hier posten.
oh ik dacht nu komt hij met een leuk voorbeeld ofzoquote:
Niemand kijkt toch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij staan er allemaal spoilers in dit topic
Lees er toch al overheen eigenlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand kijkt toch.
We hebben het jou net afgeraden en Sof kijkt geen series dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger speelde ik altijd #wieishet.
Nu mogen jullie 'm raden.
Al zijn spoilers wel echt fucked up irritant.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees er toch al overheen eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
GazzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger speelde ik altijd #wieishet.
Nu mogen jullie 'm raden.Oh.
ik ookquote:
Is het een acteur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroeger speelde ik altijd #wieishet.
Nu mogen jullie 'm raden.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Jij krijgt drie bonuspunten bij de Eredivisietoto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het Game of Thrones topic is nog irritanter als het over spoilers gaat. Wat mij betreft mag je dan zelfs HMF daar wel een keer loslaten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al zijn spoilers wel echt fucked up irritant.
vooral toen ik nog geen Game of Thrones had gekeken
[..]
Jij krijgt drie bonuspunten bij de Eredivisietoto.Ik spiekte bij TwitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |