SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
6. Gij zult Rijst disrespecteren
7. Gij zult de 10 geboden respecteren
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult Wefut.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult de naam van DarkSonic2 niet ijdel gebruiken
Vergeet daarnaast niet om ThadCastle te adorerenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
haha @ TT
nog wat gemist vanavond? Was Turtles checken, wel leuk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
dunquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, ik twijfel er een beetje over. Als ik ga moet ik deze week nog gaan anders draait ie in Imaxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef poker4lifee het volgende:
haha @ TT
nog wat gemist vanavond? Was Turtles checken, wel leuk
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
bohh Fabian Johnson 5* WFquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Relax ouwe reus, pak even een kibbelingetje met appeltaart ofzo.
HIer heb je wat vermaak:
Lallana, Johnson (die RB), Mkhitaryan (met pace) en DS2 homeboy Amerikaanse Johnson met 5* wf
En misschien RB.
Die UI van mij staat trouwens ook in de spoiler.![]()
ah nep, nja was geen topfilm maar wel grappig. en megan fox natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel er een beetje over. Als ik ga moet ik deze week nog gaan anders draait ie in Imax
feyenoord gelijk zo te zienPEC
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:36 schreef Maver24 het volgende:
die TT klopt ook niet want het is I'm
Beetje domme fout
Helemaal zelf verzonnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bakkert heeft een team voor je gemaakt?![]()
![]()
Ik ga er nog even over denkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah nep, nja was geen topfilm maar wel grappig. en megan fox natuurlijk.
feyenoord gelijk zo te zienPEC
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
I'm a is het zelfs, idiootquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:36 schreef Maver24 het volgende:
die TT klopt ook niet want het is I'm
Beetje domme foutDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hoezo niet goed danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu door heb waarom wij je teams altijd moeten maken![]()
![]()
anquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
I'm a is het zelfs, idioot![]()
![]()
I'm idiotquote:
Elke dag![]()
faalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die fout maak je zelf tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 TIF Depays voor 250k per stuk. Daar is wel winst op te maken.
1 is al verkocht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
![]()
Nou ben ik de nieuwe Maver
Elke dag![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nintendo Wii Marines Modern Urban Combat + Rifle Meer informatie over: Nintendo Wii Marines Modern Urban Combat + Rifle » Bespreek deze hunt »
¤ 33,95
boh Trapz/Litmanen gaan we het doen? Klaar maken om ISIS aan te pakken'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Elke dag![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.easports.com/media/play/video/194963218
Check deze aids dan
Die gast doet zo'n custom set piece, maar in de tussentijd dat hij die aanloop neemt, zie je dat zijn poppetjes opeens naar de lijn schieten. Bij mij ingame was toen het scherm zwart, dus toen het weer terug kwam zag ik de bal al de 16 in geschoten worden, waardoor ik 0 kans had om te reageren. En daarna een hoop scrappy bullshit, maar dat maakt nu even niet uit.
4-1 gewonnen trouwens, dus was ook niet erg. Maar heel raar was dit. Soort corner-glitch
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nicequote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd lekker als dit je laatste mails zijn
Ik ben gestopt met cashgames en dat is nogal goed voor mijn bankrollquote:
Elke dag![]()
hahahquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met cashgames en dat is nogal goed voor mijn bankrollwat speel je nu dan?
Sit en go's tussen 50 cent en 4.50 en Big 5.50 hot 2.20 dat soort toernooitjes. Gaat wel lekker maar aan de FT's nog net niet de klapper kunnen maken. Wel in een 50 cent maar dan win je maar 33 dollarquote:
Elke dag![]()
quote:
Elke dag![]()
chill. klinkt goed iigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sit en go's tussen 50 cent en 4.50 en Big 5.50 hot 2.20 dat soort toernooitjes. Gaat wel lekker maar aan de FT's nog net niet de klapper kunnen maken. Wel in een 50 cent maar dan win je maar 33 dollar'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Speel jij ooit nog?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hee Mavertje KSI heeft de beta ook
Elke dag![]()
nope, moet er nog steeds weer mee beginnenquote:
Goede stats ook jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Messi ziet er goed uit![]()
Waarom staat er bij de ene speler heading en bij de andere physical?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
link van stream of zijn t alleen plaatjes?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Behalve dat loan dus echt 0 verandering
Elke dag![]()
zijn alleen plaatjes. ben bang als je gaat streamen dat je van EA wordt gebannedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef poker4lifee het volgende:
link van stream of zijn t alleen plaatjes?![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Behalve dat loan dus echt 0 verandering
ahh is goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zijn alleen plaatjes. ben bang als je gaat streamen dat je van EA wordt gebanned'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Das de chemstyle i guessquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn team zou meer aids-spelertjes bevatten die ik lekker vind spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bakkert heeft een team voor je gemaakt?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
https://twitter.com/FUTBetaPics
Check deze twitter dan maar even, hoe ik niet al die plaatjes hier te dumpen![]()
Ik vind het ook maar kut, die loan players. Lijkt me ook niet echt tof om even 3 wedstrijden met Messi te spelen en dat ie dan verdwenen is.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het zijn IF's he...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
boh Draxler, alleen jammer van zijn LM positieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kut, dan moeten er weer nieiwe kaartjes komen voor WeFut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
boh Draxler, alleen jammer van zijn LM positie
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ja dat maakt niet uit :p maar je hebt wel gelijkquote:twitter:FKRotterdam twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 00:06:36RT @JanDirkStouten: Italiaanse media melden dat Graziano Pellè in de voorselectie van Italië zit voor oefenduel met Oranje! reageer retweet
![]()
twitter:FKRotterdam twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 00:08:20Van Geel polst El Ahmadi voor terugkeer bij Feyenoord. Er zou een meerjarig contract klaarliggen. (AD Sportwereld) reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel aardig om een speler te testen toch..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het ook maar kut, die loan players. Lijkt me ook niet echt tof om even 3 wedstrijden met Messi te spelen en dat ie dan verdwenen is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En terecht.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ja maar verandert dat zoveel met gewoon kopen? En er zijn er maar een paar die je kan lenen volgens mijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel aardig om een speler te testen toch..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
oh dat weet ik verder niet. Dacht dat het dan bij veel spelers zou kunnen ofzo. Dan weet je dat je evt de coins op zak kan houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar verandert dat zoveel met gewoon kopen? En er zijn er maar een paar die je kan lenen volgens mijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Bale is nie zo duur
Elke dag![]()
Ik heb genoeg gezien. Als Di Maria RM is en Bale CF dan wordt er dus nog heel veel aangepast lijkt mequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Bale is nie zo duur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aan het werk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kut, dan moeten er weer nieiwe kaartjes komen voor WeFut.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel CF en dat wordt nog veranderd naar RW denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Bale is nie zo duur![]()
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien. Als Di Maria RM is en Bale CF dan wordt er dus nog heel veel aangepast lijkt meDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Posities kloppen nog niet, maar sommige zijn wel al doorgevoerd zoals die Draxler dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gezien. Als Di Maria RM is en Bale CF dan wordt er dus nog heel veel aangepast lijkt me![]()
Das een IFFFFFF. Dat zegt nietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Posities kloppen nog niet, maar sommige zijn wel al doorgevoerd zoals die Draxler dus
Elke dag![]()
Diekaartjes hoeven al nauwelijks aangepast te wordenquote:
T ziet er allemaal ietsje strakker uit dan dit jaar, that's itDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
alle goede veranderingen zitten in clubs
nee ook niet natuurlijk![]()
Ook players on loan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef poker4lifee het volgende:
nee ook niet natuurlijk![]()
Elke dag![]()
Zelfs dat jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Diekaartjes hoeven al nauwelijks aangepast te worden
T ziet er allemaal ietsje strakker uit dan dit jaar, that's it
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
zou het niet wetenquote:
Bedoel qua featuresquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij hebt het al gespeeld?de looks boeien mij vrij weinig, gameplay staat voorop
Lijkt erop dat er niet erg veel nieuws aan wefut hoeft worden toegevoegd..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Ligt het aan mij of lijkt het meer op Fifa street 4 met die dunne lange poppetjes
Elke dag![]()
FF messi lenen bij pro clubsquote:
Elke dag![]()
wtf is dat voor fifa 200x plaatje jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of lijkt het meer op Fifa street 4 met die dunne lange poppetjes
Zijn wel wat verbeteringen, maar alleen next gen natuurlijk..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:15 schreef poker4lifee het volgende:
nee ook niet natuurlijk
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ben benieuwd wat allemaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn wel wat verbeteringen, maar alleen next gen natuurlijk..
Ik zal die kaartjes binnenkort eens goed bekijken.quote:
Die cirkel doet me denken aan PES6.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker nutteloos die cirkel met die kwaliteiten erin![]()
Doe het bij een keeper dan tenminste nog met keepersstatsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die cirkel doet me denken aan PES6.
Al is het sowieso nutteloosDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voor de mensen die het uberhaubt nog wilde gaan proberentwitter:jpflathead twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 00:05:03It seems #UTT14 is no longer able to access the EA servers. You'll have to use EAs official app now. reageer retweet
![]()
http://www.twitch.tv/ukyoungy1
Hij gaat waarschijnlijk zo de beta spelen, eens even kijken hoelang de stream in de lucht blijft
Hij gaat beginnen aan Fifa15![]()
![]()
oh hij doet het weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:29 schreef Maver24 het volgende:
http://www.twitch.tv/ukyoungy1
Hij gaat waarschijnlijk zo de beta spelen, eens even kijken hoelang de stream in de lucht blijft
Hij gaat beginnen aan Fifa15![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
ik dacht dat hij FUT had maar hij heeft dat andere
Elke dag![]()
seasons heet dat ;pquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:34 schreef Maver24 het volgende:
ik dacht dat hij FUT had maar hij heeft dat andere'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Elke dag![]()
nou maar liefst 10 ingame minuten geduurd mvoor de eerste aids goal'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vind het er lelijker uitzien dan 14quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:37 schreef Maver24 het volgende:
http://gyazo.com/8292786f75d71056b28e1904f6a9297b
dit is UT, ziet er wel mooi uit met die regen, maar dat zal wel door de gif komen
Elke dag![]()
je kan ook MP4 kiezen boveninquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het er lelijker uitzien dan 14, maar dat zal wel door de gif komen
![]()
Ohjaquote:
Fischer loopt een beetje gay
Elke dag![]()
elke keer die bal klaarleggen bij een uittrapwat is/wordt dat irritant
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bohh Guardians of the Galaxy gekeken in de IMAX
Grootste voordeel aan Imax vind ik het geluidquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bohh Guardians of the Galaxy gekeken in de IMAXBij de meeste films wacht ik af tot ie uit Imax is, maar bij deze was het wel tof
Elke dag![]()
Geluid is echt veel beter inderdaad daar betaal ik graag wat meer voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Grootste voordeel aan Imax vind ik het geluidBij de meeste films wacht ik af tot ie uit Imax is, maar bij deze was het wel tof
![]()
Moet ik dat zien als iets goeds of als iets slechtstwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 00:41:16Only thing I'm tweeting about the beta, passing is very different reageer retweet
![]()
Vraag het hemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef Maver24 het volgende:
Moet ik dat zien als iets goeds of als iets slechtstwitter:GCIIMessi twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 00:41:16Only thing I'm tweeting about the beta, passing is very different reageer retweet
![]()
dat ze die fifa 14 troep veranderd hebben als iets goeds. maar of de uitkomst goed of slecht is weten we nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik bij goede films ook, maar omdat ik normaal gratis ga, wacht ik bij films die ik niet perse hoef te zien tot na de Imax periodequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geluid is echt veel beter inderdaad daar betaal ik graag wat meer voorScheelt toch weer 4 ekkies
Elke dag![]()
Dat kutteam met Tymoshchuk nog iets aangepast en m'n eerste wedstrijd in Divisie 1 ermee gewonnen.
Regel mij je connectie dan gaan we samen gratis naar de filmquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
omdat ik normaal gratis ga, wacht ik bij films die ik niet per![]()
Had je die van mijn nog gezien gekkie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:49 schreef TBakkert het volgende:
Dat kutteam met Tymoshchuk nog iets aangepast en m'n eerste wedstrijd in Divisie 1 ermee gewonnen.![]()
Waar maakt EA zich toch druk omquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef Maver24 het volgende:
en toen was die gozer gebanned. dat kan EA wel hoor. Snel mensen bannenNiet echt gratis, abboquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Regel mij je connectie dan gaan we samen gratis naar de film
Elke dag![]()
Ik moet dat pathe unlimited ook maar eens nemen scheelt me veel geld gok ik zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar maakt EA zich toch druk om
[..]
Niet echt gratis, abbo![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had je die van mijn nog gezien gekkie?
Krijg geen quote-meldingen op telefoon.
Nu tegen iemand met Mertens op CVM.
twitter:DailyRender twitterde op vrijdag 22-08-2014 om 00:50:55EA SWAT team is ready to strike lol http://t.co/auqnoFGhsN reageer retweet
![]()
![]()
Maat ik zal zoeken voor jouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee
Krijg geen quote-meldingen op telefoon.
http://www.futhead.com/14/squads/16247806/![]()
Godverdomme een Final table die gewoon al 40 minuten duurt met pas die busted is
Elke dag![]()
Suits, Luis
Ook nog inspelen op mijn AZ-sentiment met Romero.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maat ik zal zoeken voor jou
http://www.futhead.com/14/squads/16247806/
Als je de IF's eruit laat is hij cheapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook nog inspelen op mijn AZ-sentiment met Romero.![]()
quote:weer de laatste ep voorlopig
Paar van die IF's wil ik er best in hebben, dus als op de PS-markt ook de prijzen instorten, grijp ik m'n kans.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je de IF's eruit laat is hij cheap
Je kan ook SIF Mertens doen ipv Natalequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Paar van die IF's wil ik er best in hebben, dus als op de PS-markt ook de prijzen instorten, grijp ik m'n kans.![]()
Ga ik daarvoor, Di Natale is me nooit echt bevallen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan ook SIF Mertens doen ipv Natale"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Dat nummer Brendan's Death Song is best mooi. Daar dacht ik de eerste keer dat ik het hoorde anders over.
Lijkt me op die positie wel chill ik heb hem als spits en als centrale CAM gehad en daar vond ik hem niet bijzonderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ga ik daarvoor, Di Natale is me nooit echt bevallen...![]()
In 352 op CAM was ie bij mij wel goed, maar het is eigenlijk gewoon een winger jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me op die positie wel chill ik heb hem als spits en als centrale CAM gehad en daar vond ik hem niet bijzonder"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Sinds je z'n vrouw en kids hebt vermoord speelt ie een stuk beter?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:12 schreef ThadCastle het volgende:
Kluivert is wel duidelijk een stuk beter als eenzame spits.![]()
![]()
Dit maken, misschien Falcao en TOTS James eruit voor een andere ST en CAM met sterke link. Tevez + Higuain misschien.
Iemand nog andere ideeën?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Cerci -Immobilequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maken, misschien Falcao en TOTS James eruit voor een andere ST en CAM met sterke link. Tevez + Higuain misschien.
Iemand nog andere ideeën?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |