In België hebben ze vast ook wel Facebook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik geen contactgegevens meer van hem heb. Het is tien jaar geleden of zo.
Lees terug dan.quote:
Ben jij geen fan van HMF?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ga eens langs het pieter baan centrum, daar zie je vele mislukte klonen lopen
hoi hmf
Godver die omschrijvingen. Is het zo erg?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ga eens langs het pieter baan centrum, daar zie je vele mislukte klonen lopen
hoi hmf
Werk in de marketing in rotterdamquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh heb je weer werk, waar?
ja ben aan het verhuizendus gaat goed
Weer ban?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees terug dan.
Hij is één dag terug van ban dan heb je wel ballen, of je bent heel dom
Als je echt een baas bent weet je wel welke van de 2quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees terug dan.
Ga maar gewoon voor dat laatste.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees terug dan.
Schelden is gewoon normaal in grote steden, in Volendam trouwens ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker houden zo.
[..]
Als mensen alleen maar "baas" zijn als ze lekker veel schelden ben ik blij dat ik geen "baas" ben.
oh chill tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Werk in de marketing in rotterdam
Waar ga je heen verhuizen? je gaat op kamers op iets ?
Tijd om helemaal los te gaan dus
Ben ook niet objectief hoor . Maar volgens mij waren die ouders verrekte blij toen ze van die Ollander af waren .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan ook gewoon karakter zijn toch.
Ken ook Amsterdamse meisjes die dat doen, kijk alleen al naar zo'n Anne Frank.
Zeg steek jij je neus eens niet zo in ander mans zakenquote:
Ik weet z'n achternaam niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In België hebben ze vast ook wel Facebook.
Ontken maar eens dat ie ongelijk heeftquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Lees terug dan.
Alleen bij de "stoere" jongeren misschien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Schelden is gewoon normaal in grote steden, in Volendam trouwens ook
Ja is extra stukje script voor de spanningquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef supersof het volgende:
elan vannacht zei je nog dat ik jou moest redden van de drank als in een film en nu ga je er met een belg vandoor
En hij is in het echt ook zo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeg steek jij je neus eens niet zo in ander mans zaken
Maar nee, HMF is een PERSOONLIJKE kennis van mij, ik mag die gozer wel
Het is een rotterdammer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Godver die omschrijvingen. Is het zo erg?
ik twijfel nu wel heel erg hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja is extra stukje script voor de spanning
Maar ik kies uiteindelijk voor jou toch dat weet je
Sterkte.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeg steek jij je neus eens niet zo in ander mans zaken
Maar nee, HMF is een PERSOONLIJKE kennis van mij, ik mag die gozer wel
Vertonghen?quote:
Soms hebben ze zin om de boel op scherp te stellen ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Snap trouwens echt niet dat dat figuur altijd gepamperd wordt hier op fok
Geef hem gewoon een permban
ik zie de .rar wel in mn dm verschijnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oh chill toch
Naar Arnhem en kamers ja.
sof going wild je weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |