De grootste debiel op fok ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
IMMERS IN EEN MASSAGRAF
wat een baas
JA!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef supersof het volgende:
ik zal eens wat foto's van mn kamer uploaden
door hem begrijpt feyenoord toppa eindelijk dat immers een debiel isquote:
Ik wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zulke vrienden heb ik gelukkig niet op FB
hmfgodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
IMMERS IN EEN MASSAGRAF
wat een baas
Lekker zo houwequote:
Meer om wat misschien de volksaard van ze is . Als er iets is dan zeggen ze dat heel vaak nooit .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
En?
Waarom was het niks, of was dat niet cultureel gebonden
Schultenbrauquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat voor bier drink je op dit moment?
Jij kunt gewoon niet met bazige mensen omgaan. Daarom hebben wij ook altijd ruziequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je aids en kanker samen voor en dat verpakt in een Rotterdams jasje.
veel werken weinig tijd om te levenquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon niet met bazige mensen omgaan. Daarom hebben wij ook altijd ruzie
Ik bedoel dat ik geen contactgegevens meer van hem heb. Het is tien jaar geleden of zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begin met alaaf Sjefke. Dat werkt prima.
welke massagravenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter gewoon net als HMF gelijk over massagraven beginnen toch
Kan ook gewoon karakter zijn toch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer om wat misschien de volksaard van ze is . Als er iets is dan zeggen ze dat heel vaak nooit .
Er zat haar wat dwars en dat liet ze heel lang voorzichzelf
Lekker houden zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren wou niemand mij voorbeelden geven
Als mensen alleen maar "baas" zijn als ze lekker veel schelden ben ik blij dat ik geen "baas" ben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kunt gewoon niet met bazige mensen omgaan. Daarom hebben wij ook altijd ruzie
oh heb je weer werk, waar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veel werken weinig tijd om te leven
daardan?
quote:
ga eens langs het pieter baan centrum, daar zie je vele mislukte klonen lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |