ja net als die nieuwe ui van kaneel moet gewoon huilen hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vervelend he, autisme :s
Heb er ook regelmatig last van
Dan doe je toch net of je neus bloed en ren je snel wegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij bent een rasechte teringmongool.
Aldus jij, hou toch op manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HMF is een god volgens iedereen, maar eigenlijk gewoon een ontzettend triest figuur.
Welke vragen wil je dan ? Of je in 1945 aan desertie deed?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal kutvragen. Kan ik daar wat aan doen
laat je troosten door je huisgenootdanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja net als die nieuwe ui van kaneel moet gewoon huilen hier
nee die heeft al een vriendin helaasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
laat je troosten door je huisgenootdan
dat was een bitch toch ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij, hou toch op man![]()
Mijn buurman heeft een gehandicapte labradoodle die meer alfa is dan jij.
Neem het anders even op voor dat onderontwikkelde gezwel wat nu mee aan het posten isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet vast komen te zitten in de aars van HMF hčquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
SOf, ik zag de foto's van je kamer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja net als die nieuwe ui van kaneel moet gewoon huilen hier
Of ik in 1920 door Stalin neer ben geknuppeldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Welke vragen wil je dan ? Of je in 1945 aan desertie deed?
IJij hebt echt geluk dat je identiteit niet bekend is hiero.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet vast komen te zitten in de aars van HMF hč
Wel ff wennen in het begin maar het went wel snel. Ga nog wel 1-2 x per week bij mijn ouders langs om ff te eten en te slapen, Huisgenoten zijn ook best chillquote:
So so bčtaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zal wel effe een goede lijst maken:
Ben je vrouw? Nee? Niet voor de rest invullen dan.
Cupmaat?
Volle kont?
Ben je voor de rest lekker?
Doe je anaal?
Trio's met twee wijven?
Wanneer bellen we?.
Nee ik ben nu gewoon bij mn ouders. is nog niet klaar daarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SOf, ik zag de foto's van je kamer.
Ben je daar helemaal voor het eerst alleen nu?
Kunnen Elan en HMF geen eigen subforum krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Neem het anders even op voor dat onderontwikkelde gezwel wat nu mee aan het posten is
Of dat je in 1941 een ijsbijl in je nek kreeg van Mercaderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of ik in 1920 door Stalin neer ben geknuppeld
Ah ga je weer op de bedreigingstour...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
IJij hebt echt geluk dat je identiteit niet bekend is hiero..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |