Ja, wordt die gehouden op je sociale werkplaats?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom gewoon even 29 augustus naar Rotterdam. Kan je bij mijn masterverdediging GNSK zijn.
Katholiekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Jimbo het volgende:
oh die moet ik ook nog doen
Naam: Jimbo
Leeftijd: Honderd
Religie = Katholiek
Burgerlijke staat: Jong Partnerschap
Hoogst genoten opleiding: HBO
Woonplaats/province: Kapelle
Voetbalclub: Feyenoord
Favoriete drankje: Juice
Favoriete film: How its made
Voorkeur muziekgenre: Klassiek
Lievelingskleur: Jimbo-groen
Lievelingsdier:Hond
Politieke voorkeur: KNJB
Geef me één goede reden waarom ik daar aanwezig zou willen zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom gewoon even 29 augustus naar Rotterdam. Kan je bij mijn masterverdediging GNSK zijn.
Fera, jij, ik, Flips, Sof enz zijn er nogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef Snowbells het volgende:
Waarom neemt vbl dit eigenlijk over?
Alsof ik dit serieus invul.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jonge dat had ik nooit achter je gezocht
vind dit beetje onprettigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef Snowbells het volgende:
hij heeft de reden al gegevenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef me één goede reden waarom ik daar aanwezig zou willen zijn.
Je hebt toch zo'n grote teringmuilquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef me één goede reden waarom ik daar aanwezig zou willen zijn.
ik zal jou eens met de neus op de feiten drukkenquote:
Watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft de reden al gegeven
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fera, jij, ik, Flips, Sof enz zijn er nog
Gelukkigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ROT TER DAMquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef Snowbells het volgende:
Zal niet lang meer duren voor jij weer een permban hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n grote teringmuil
Terwijl je de mislukstste persoon ter wereld ben
Pleur lekker dood joh gek
Doe even normaal. Dankjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n grote teringmuil
Terwijl je de mislukstste persoon ter wereld ben
Pleur lekker dood joh gek
Ik kom hier uit als een mooie vlinder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar is je liefdevolle PI heen?
Je bent toch geen metamorfose aan het ondergaan he?
En jij bent een rasechte teringmongool.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal jou eens met de neus op de feiten drukken
je bent een vervelend kut ventje
Ik dacht even FOkkie in dit lijstje te zien maarhelaasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |