SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
P.S Je bent ook een beetje achterbaks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan toch best zeggen dat je het godsgruwelijk irritant vind.
Begin met alaaf Sjefke. Dat werkt prima.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zou trouwens niet eens weten hoe.
Wel beetje. Als het je vriendin is zou ik dat toch niet snel doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is niet dat je daar iets of iemand mee kwetst of beledigd.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, beter zeg je niets en klaag je er over op FOK! Dat schiet lekker op allemaal.
[ afbeelding ]
hoezo half?quote:
Beter gewoon net als HMF gelijk over massagraven beginnen tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, beter zeg je niets en klaag je er over op FOK! Dat schiet lekker op allemaal.
[ afbeelding ]
Voor 3 jaar . Weggegooidquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had ook een Belgisch meisje?
Vriendin is wel een héél groot woord hoor..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel beetje. Als het je vriendin is zou ik dat toch niet snel doen
Ik heb gelukkig mensen die tegen een beetje kritiek kunnen in mijn vriendenkring danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel beetje. Als het je vriendin is zou ik dat toch niet snel doen
Die ging weer lekker ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter gewoon net als HMF gelijk over massagraven beginnen toch
Oh hey dat kan ook iddquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
ama, stel dan in dat je geen posts meer wil zien van haar op je timeline
Gaan ze vragen waarom je haar vakantiefoto's nog niet hebt geliked ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
Trouwens
als je dat kind blokkeert op FB merkt ze het niet toch?
Zulke vrienden heb ik gelukkig niet op FBquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze vragen waarom je haar vakantiefoto's nog niet hebt geliked ofzo
Heeft die zuiglap alweer een ban ondertussen of duurt dat nog een paar dagen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter gewoon net als HMF gelijk over massagraven beginnen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |