Dit is de liefste reactie die ik ooit heb gezien in klaagbaak.quote:
Nee beter computeren buiten zijn de chemtrails daar word je ziek van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet zo veel computeren maar gewoon rust houden.
Kijk deze rijke olie sjeik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:24 schreef Eyip het volgende:
Met wat saffraan in je thee ben je er zo weer boven op. Beterschap TS
Als je een stuk zilverfolie om je knar wikkelt heb je daar allemaal geen last van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee beter computeren buiten zijn de chemtrails daar word je ziek van.
Noord-Holland saffraan is slecht en duur. Zuid-Hollandse safraan is beter van kwaliteit en van andere leverancier. En goedkoper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef quirina het volgende:
In Nederland heb je geen goede saffraan.
Probeer deze thee
http://www.yogiproducts.com/products/details/cold-season/
Duidijk geen kenner zilverfolie beschermd niet tegen chemtrails hiervoor heb je crystal water.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je een stuk zilverfolie om je knar wikkelt heb je daar allemaal geen last van.
Ik ben tien keer per jaar verkouden mijn immuun systeem is kut doordat ik wat in mijn bloed mis. En hoewel keelpijn kut is stel jij je achterlijk hard aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:32 schreef Aberella het volgende:
Hallo waarom is mijn topic nu zo verwarrend![]()
Ik heb ook kriebelhoestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben tien keer per jaar verkouden mijn immuun systeem is kut doordat ik wat in mijn bloed mis. En hoewel keelpijn kut is stel jij je achterlijk hard aan.
Je moet er ook niet meer dan 3 of 4 per week lezen, anders houd je er een alcoholverslaving aan over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
Ik krijg bij het lezen van topics van TS altijd het gevoel alsof ik al een jaar of vijf in een verschrikkelijke relatie met d'r zit.
beter neemt ze een snuifie XTC.quote:
Wauw ik word hier heel emotioneel vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef hottentot het volgende:
Lieve TS.
Graag zou ik je verzorgen en vertroetelen.
Je troostende woorden influisteren.
Elke dag je favoriete maaltijd op bed brengen.
Opdat je heerlijk rusten mag.
Je aspirientje zal ik voor je breken.
Je favoriete film voor je downloaden.
En wil je chocolade dan fiets ik door de regen naar de winkel.
Geen moment zul je je vervelen.
De poes op het voeteneinde zal een extra snoepje krijgen.
Je vissen zal ik voeren.
En de hond laat ik voor je uit.
Elke dag stofzuigen.
Maar eerst breng ik je oordopjes.
Elke dag een verschoond bed.
En je kussen lekker opgeschud.
Niets te goed voor mijn prinsesje.
Maar helaas...
Ik ken je niet.
Weet niet waar je woont.
De pijn die jij lijd kan ik niet verzachten.
Het stemt mij droevig, en een traan verlaat mijn oog.
Mij rest slechts dit.
bier en xbox want 2e dag vakantie en eerste dagen zijn gepland om echt helaas niets nuttigs te doen.
Niet huilen lieverdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:05 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wauw ik word hier heel emotioneel van
Je mist ook wat in je hoofd...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ben tien keer per jaar verkouden mijn immuun systeem is kut doordat ik wat in mijn bloed mis. En hoewel keelpijn kut is stel jij je achterlijk hard aan.
Okquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klinkt als beginstadium van kinkhoest, dat heerst.quote:
Niet te veel bacillen ophoesten graag, ik wil graag fit blijven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef Aberella het volgende:
Hi FOK!buddies,
ik ben al bijna een week verkouden en het is zo vermoeiend. Om het half uur heb ik een niesbui. Ik heb keelpijn, hoofdpijn, oorpijn, nou ja eigenlijk doet alles pijn en overmatige slijmproductie.
Had ik maar wat gezonder geleefd in mijn vakantie dan had ik nu niet zo'n vertiefde flutweerstand.
Op mijn werk moet ik steeds even naar achter lopen om vervolgens een kwartier te niezen en hoesten en 's avonds ben ik zo vermoeid dat ik bijna meteen mijn bed in duik. Dit trek ik niet veel langer.![]()
Klacht: stomme stomme verkoudheid
Anti-klacht: lekker theetjes drinken in bed
Gewoon een paar keer goed rochelen, een pakje Strepsils en de kinkhoest is zo weer verdwenen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Klinkt als beginstadium van kinkhoest, dat heerst.
Hoop niet voor je dat je dat hebt want dan ben je de komende drie maanden onder de pannen.
Dat weet Aber wel ze is dokterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef Ruif het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer goed rochelen, een pakje Strepsils en de kinkhoest is zo weer verdwenen.
Zout is zout hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:57 schreef quirina het volgende:
Nee snuif wat zuiver bronwater met himalayazout. Goed voor de sinussen.
Er zijn juist heel veel verschillende zouten.quote:
Het is allemaal NaCl.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er zijn juist heel veel verschillende zouten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zoutenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is allemaal NaCl.
http://www.c2w.nl/zout-is-zout.173646.lynkx
Wil je in mijn clubje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:43 schreef Jiang153 het volgende:
Ik ben ook verkouden en heb ook keelpijn
http://superfoodstore.nl/himalaya-zout/15-himalaya-zout-fijn.htmlquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is allemaal NaCl.
http://www.c2w.nl/zout-is-zout.173646.lynkx
Ben je alweer helemaal fit en frisquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |