abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2014 @ 08:00:42 #211
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144576731
DAVE’s carrière alweer voorbij? :D

Zijn illegale videofilmpjes zijn vaker bekeken dan zijn debuut in een speelfilm! De carrière van DAVE ROELVINK (19) kende een tumultueuze start! ’Na woensdag’ komt de politie met nieuwe ontwikkelingen in ’DAVEGATE’, die voor zijn verdere carrière allesbepalend kunnen zijn…

http://www.telegraaf.nl/p(...)weer_voorbij___.html

Als dat toch eens waar zou kunnen zijn _O_ *O*
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:39:31 #212
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144578099
GERARD JOLING GAAT DAVE ROELVINK SLOPEN

Ja Dave Roelvink, lang niets over gehoord eigenlijk. Het laatste nieuwsige feitje was dat vader Dries keihard achter zijn zoon bleef staan ondanks dit, dit en dit. Sterker nog: Dries ging in de aanval en Sierd de Vos en Waylon moesten het ontgelden doordat ze het gewaagd hadden kritiek op zijn zoontje te hebben. Maar dat is al weer een tijdje geleden en dus vond onze grootste fan Eefje Santegoeds het maar eens tijd om weer een stukje aan Dave en zijn toekomst in artiestenland te wijden.

Daar staat hoegenaamd niets (nieuws) in, maar volgens Eef kan Dave wel inpakken. Want Richard en Inge Pach, de ouders van het naïeve 'Dave-in-een-bubbelbad-pijpmeisje' Melissa zijn goed bevriend met Patricia Paay en buurman Gerard Joling! En dat is nog niet alles, want de Pachjes waren zoals Evert het zo mooi kan zeggen, ook te gast 'toen in het RTL 4-programma Life4You Patricia’s verjaardag werd gevierd, bij CARLO BOSZHARD en IRENE MOORS!'

Hoppekeetje, de machtige showbizvrienden van Richard en Inge gaan een Hillywood-carrière van Dave in de kiem smoren! Hoe dat precies in zijn werk gaat weten we niet, maar Evert gelukkig ook niet. 'Wat de hele kwestie voor gevolgen heeft voor de carrière van de pas 19 jaar jonge Dave, is op dit moment moeilijk in te schatten', typt hij. Is ook zo natuurlijk.

Alleen moeten we één ding niet vergeten. Voordat Dave een juwelen rovende, pijpmeisjes filmende kruisgrijper bleek te zijn was hij vooral een dommige jongen zonder een duidelijk aantoonbaar talent. Dat is hij hoogstwaarschijnlijk nu nog steeds. Al hoeft dat niet in de weg staan van een glansrijke tv-carrière uiteraard.

http://glamora.ma/2014/09/gerard_joling_gaat_dave_roelvi.html

Wordt het toch nog gezellig :+
pi_144600153
Ik denk dat Joling en Paay zich niet voor t karretje laten spannen van de Pachjes. Daar kan Eefje zich wel eens in vergissen.
pi_144793672
Dave weet z'n vrienden wel te kiezen zeg.....
quote:
Dave Roelvink feest met motorclub No Surrender

Dave Roelvink is op vakantie in Spanje om bij te komen van alle controverse rondom hem. Al gauw is hij gezien met de motorclub No Surrender.

Roelvink plaatste maandag zelf de desbetreffende foto op zijn Instagram.

Op de foto zie je Roelvink met een aantal leden van de motorclub staan. De zoon van zanger Dries Roelvink lijkt erg gelukkig te zijn. "Na alles wat er gebeurd is heb ik mijn rust al na een dag gevonden in Spanje met mijn vrienden van No Surrender."

Vorige maand zat Roelvink een paar dagen opgesloten vanwege vermeende betrokkenheid bij diefstal van spullen ter waarde van zo'n 60.000 euro. Na een uit de hand gelopen feestje in een villa waren onder meer sieraden en elektronica buitgemaakt.

Roelvink zegt dat hij hier niets mee te maken heeft. Er dook ook een filmpje op waarin hij oraal wordt bevredigd door het 21-jarige meisje dat in het huis woont. Haar ouders zouden met de beelden zijn gechanteerd.

Door: NU.nl/Eke Bosman
  maandag 22 september 2014 @ 17:06:54 #215
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144793871
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Alsof die lui ook maar een beetje respect voor dat broekie hebben. :')
Binnenkort bericht dat hij is afgerost door dezelfde MC omdat hij aan de 'old lady' van een van hen durfde te komen?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 22 september 2014 @ 17:10:11 #216
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144793986
Nu eens kijken of hij het lef heeft hun ook te beroven :P _O-
Die gasten doen geen aangifte maar regelen het gewoon zelf *O* *O*
pi_144794613
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:

Dit had je kunnen verwachten. Dave die natuurlijk "the heat"niet kan hebben die nu in medialand over hem heen komt en dan zoekt hij dus zijn heil maar hier bij No Surrender. ( let op het excuus: ik heb altijd al van motoren gehouden en vond dit de beste optie)

Denkt hij nou echt dat mensen onder de indruk geraken als hij zich ophoudt met deze motorjongens?
Denkt hij nou echt dat mensen hem dan niet meer iets durven aan te doen zowel fysiek als op schrift in de media? :')

Want dat is namelijk de enige reden dat hij hier zijn heil zoekt: Angst en respect kweken/inboezemen dat er met hem vanaf nu niet meer gesold kan worden. _O-

Of komt hij straks jankend in de media dat hij 'gebruikt' is door de motorjongens!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2014 17:30:32 ]
pi_144795880
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 17:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dit had je kunnen verwachten. Dave die natuurlijk "the heat"niet kan hebben die nu in medialand over hem heen komt en dan zoekt hij dus zijn heil maar hier bij No Surrender. ( let op het excuus: ik heb altijd al van motoren gehouden en vond dit de beste optie)

Denkt hij nou echt dat mensen onder de indruk geraken als hij zich ophoudt met deze motorjongens?
Denkt hij nou echt dat mensen hem dan niet meer iets durven aan te doen zowel fysiek als op schrift in de media? :')

Want dat is namelijk de enige reden dat hij hier zijn heil zoekt: Angst en respect kweken/inboezemen dat er met hem vanaf nu niet meer gesold kan worden. _O-

Of komt hij straks jankend in de media dat hij 'gebruikt' is door de motorjongens!
Ok dit kan alleen maar meer problemen voor dave opleveren dus ondertussen c_/ en zien hoe de ramp zich gaat ontwikkelen.
  maandag 22 september 2014 @ 18:16:28 #219
3185 Adelante
To let it go now
pi_144795964
Dave straks in Boulevard :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_144796168
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:16 schreef Adelante het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee??? :')

(Zet koffie)
  maandag 22 september 2014 @ 19:01:07 #221
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144797419
Pakt popcorn :) _O-

http://instagram.com/p/tQBTjEEwHY/

linkje naar zijn instagram :P

[ Bericht 37% gewijzigd door ikweethetookniet op 22-09-2014 19:41:45 ]
  maandag 22 september 2014 @ 19:42:38 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144799302
De tekenen waren al daar, maar het mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn nu.

Dave Roelvink is een boefje en Dave Roelvink blijft een boefje. :D

Een recidivist bovendien, die maar niet wil leren van zijn fouten. Want wat denkt u dat er gebeurt als Dries Roelvink zijn zoontje meeneemt naar Torremolinos om de zinnen te verzetten? Foto's van vader en zoon die aan het snorkelen zijn en schilderachtige dorpjes in de buurt bezoeken en verder zich gedeisd houden?

Nee natuurlijk niet. Dan verschijnt er binnen de kortste keren een foto van een feestende Dave met zijn gabbers van motorclub No Surrender. U weet wel, die motorclub waarvan wel eens een lid het nieuws haalt wegens verboden wapenbezit en zo. Maar belangrijker is dat Dave het naar zijn zin heeft. Fotootje van Dave zijn Instagram-post hieronder.

maandag 22 september 2014 @ 19:45:12 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144799420
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:16 schreef Adelante het volgende:
:Y http://www.rtlnieuws.nl/b(...)est-met-no-surrender :7
  † In Memoriam † maandag 22 september 2014 @ 19:45:15 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144799610
Wat voor interessants had hij te melden??
  maandag 22 september 2014 @ 19:51:09 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144799646
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:45 schreef lady-wrb het volgende:
me vrienden :')

faalhaas
Gebeurt is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † maandag 22 september 2014 @ 19:51:31 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_144799658
quote:
9s.gif Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gebeurt is.
ik was al gestopt met lezen :')
  maandag 22 september 2014 @ 21:06:37 #228
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144802865
Dave had 'gezellige avond' met No Surrender :D

'Ik mag toch gewoon een feestje vieren jongens?', vroeg Dave Roelvink in RTL Boulevard. Hij reageerde daarmee op de verbaasde reacties die hij kreeg op een foto waarop hij feestend in Spanje te zien is met leden van motorclub No Surrender. Dave plaatste de foto op Instagram.

Dave, die juist op vakantie is om even bij te komen van alle ophef rond hem, snapt niet zo goed waar mensen zich druk om maken. 'Ik heb een gezellige avond gehad met die jongens. Ik was aan het mc'en en zij waren er ook.'

'Dat ze bij een motorclub zitten, is dat nou zo erg? Die jongens hebben een bepaald beeld in Nederland, maar ik ben niet zo van het oordelen', aldus Roelvink.

Motorclub No Surrender is niet onomstreden en wordt regelmatig in verband gebracht met criminaliteit. Afgelopen jaar zijn er clubleden opgepakt, onder meer voor afpersing en drugs- en wapenbezit.Dave had 'gezellige avond' met No Surrender

'Ik mag toch gewoon een feestje vieren jongens?', vroeg Dave Roelvink in RTL Boulevard. Hij reageerde daarmee op de verbaasde reacties die hij kreeg op een foto waarop hij feestend in Spanje te zien is met leden van motorclub No Surrender. Dave plaatste de foto op Instagram.

Dave, die juist op vakantie is om even bij te komen van alle ophef rond hem, snapt niet zo goed waar mensen zich druk om maken. 'Ik heb een gezellige avond gehad met die jongens. Ik was aan het mc'en en zij waren er ook.'

'Dat ze bij een motorclub zitten, is dat nou zo erg? Die jongens hebben een bepaald beeld in Nederland, maar ik ben niet zo van het oordelen', aldus Roelvink.

Motorclub No Surrender is niet onomstreden en wordt regelmatig in verband gebracht met criminaliteit. Afgelopen jaar zijn er clubleden opgepakt, onder meer voor afpersing en drugs- en wapenbezit. _O- _O- :D

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-No-Surrender.dhtml

Tering wat is die gozert hardleers en dom zeg :|W :|W
  maandag 22 september 2014 @ 21:13:11 #229
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144803141
Dave heeft werkelijk géén idee waarom er weer ophef onstaan is rond zijn persoontje, zegt hij tegen RTL... "Ik mag toch ook een feestje vieren?", vraagt hij zich hardop af. "Ik sta daar, de jongens zijn daar ook en het was een gezellige avond. Ik was daar om te MC-en, want dat is ook mijn werk, en ik heb een gezellige avond gehad. Ik heb zoiets van: ik doe er toch niemand kwaad mee?"

Dat de heren geen smetteloze reputatie hebben, kan Dave niets schelen. Hij zou nooit iemand veroordelen wegens een slechte reputatie, want zo ís hij nu eenmaal... "Er heerst een beeld van die jongens in Nederland. Als er mensen tussen zitten die iets fout hebben gedaan ga ik er vanuit dat ze daar wel voor veroordeeld zullen zijn en iedereen verdient een tweede kans, ik ben niet zo oordelend", besluit hij.

Www.telegraaf.nl

Nog dommer dan dom die gozert :|W
pi_144822110
Zou het niet gewoon zijn bedoeling zijn om een beetje stoer over te komen: 'kijk mij nou met coole gasten rondhangen'
Of misschien zelfs intimiderend naar de familie waar werd ingebroken: "pas op met wie je nu te maken hebt, het kan allemaal nog veel erger'
Ofzo.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:16:04 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144822196
Het zou me niets verbazen als het intimiderend bedoeld is....
Nu hij zulke "vrienden" blijkt te hebben denkt de familie Pach wellicht "Oh shoot..." als Dave volgende week "Zo effe met me vriende naar de Mek" op FB zet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:17:54 #232
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_144840370
DAVE ROELVINK NEEMT KALMERINGSPIL OP VAKANTIE IN SPANJE

Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.

“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”

http://www.show.nl/showfl(...)-op-vakantie-spanje/

Hij is weer goed bezig :|W _O-
pi_144840603
Tjongejonge :{
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:27:53 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144840753
Je vraagt je ten eerste af waarom hij een slaappill nodig heeft na een stapavondje ...

B-)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 24 september 2014 @ 00:36:02 #235
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144842674
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:27 schreef Copycat het volgende:
Je vraagt je ten eerste af waarom hij een slaappill nodig heeft na een stapavondje ...

B-)
Jah. ):O
  woensdag 24 september 2014 @ 00:57:15 #236
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_144843029
*vreemd volk alert
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 24 september 2014 @ 02:23:37 #237
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_144844054
Volgende week neemt hij per ongeluk een chemokuur.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_144844285
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 02:23 schreef Klaploper het volgende:
Volgende week neemt hij per ongeluk een chemokuur.
Per ongeluk de anabolen van papa
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_144850135
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.

“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”

Ook erg triest om dit weer wereldkundig te maken. Carrière van Dave gaat dezelfde kant op als zijn vader, meer in het nieuws door wat hij zegt of doet dan waar hij zijn brood mee probeert te verdienen.
pi_144851040
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:

Klinkt alsof de journalist er bij was. Wat een kennis.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')