quote:Op zondag 7 september 2014 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja oke, dat dan, maar wie is het?
quote:Op zondag 7 september 2014 11:16 schreef Jane het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 07-09-2014 om 10:00:21Ondanks huisarrest van pa Dries gaat zoon Dave toch gewoon de stad in. Is er dan helemaal niemand die naar Dries Roelvink luistert? reageer retweet
quote:Op zondag 7 september 2014 11:16 schreef Jane het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 07-09-2014 om 10:00:21Ondanks huisarrest van pa Dries gaat zoon Dave toch gewoon de stad in. Is er dan helemaal niemand die naar Dries Roelvink luistert? reageer retweet
ik ben volgens mij van zijn leeftijd.. althans als hij eind tiener/begin twintig is en ik vind het echt abnormaal. Oke, ik denk dat het iets voor zwakbegaafde en asociale mannen is en voor autistische mannen die denken dat vrouwen het leuk vinden (het bestaat, zulke mannen)quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
van de vorige denk ik zo. ik had zn moeder kunnen zijn (als zijn vader gewild had)
en ik vind slaan op billen ook niet direct iets voor autisten. eerder tegenovergesteld.
Zal ik je een geheimpje vertellen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
ik ben volgens mij van zijn leeftijd.. althans als hij eind tiener/begin twintig is en ik vind het echt abnormaal. Oke, ik denk dat het iets voor zwakbegaafde en asociale mannen is en voor autistische mannen die denken dat vrouwen het leuk vinden (het bestaat, zulke mannen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?Ja, die vinden het vleiend toch ofzo. Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen?Ja? Dat een wildvreemde vent ze tussen de benen of bij de kont grijpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je je daar in vergist, die flippen waarschijnlijk ook de pan uit als een tandenloze zwerver degene is die het doet.
Bij mij 2x gebeurd. De ene heb ik na herhaalde waarschuwingen zo hard voor zijn bek geslagen dat hij langs de muur zo naar beneden zaktequote:Op woensdag 10 september 2014 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Dat een wildvreemde vent ze tussen de benen of bij de kont grijpt?
Ik denk dat je je daar in vergist, die flippen waarschijnlijk ook de pan uit als een tandenloze zwerver degene is die het doet.
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Dat een wildvreemde vent ze tussen de benen of bij de kont grijpt?
Link?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef BVO het volgende:
Gisteren eindelijk eens het tweede filmpje gezien, indrukwekkender dan de eersteWel net zo lang/kort overigens, zonde
Even delen graag! Wij willen dat filmpje ook kunnen beoordelen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef BVO het volgende:
Gisteren eindelijk eens het tweede filmpje gezien, indrukwekkender dan de eersteWel net zo lang/kort overigens, zonde
En ook echt geen link posten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef BVO het volgende:
Ooit ergens gelezen dat de advocaat van familie Pach werk van gaat maken als iemand het 2e video publiceert of verspreidtquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ook echt geen link posten.
Knakworst.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn er dan vrouwen die dat niet fijn vinden?
Maar het is nogal hypocriet als je dat beweert als (ex-)cokesnuiver die het ene jonge mokkel voor het andere jonge mokkel inruilt. Het is niet dat meneer Waylon nou zo'n hoogstaande intellectueel is.quote:Op maandag 15 september 2014 15:33 schreef Iwanius het volgende:
Wat je verder ook van Waylon vindt: Hij heeft wel gelijk want tegenwoordig bombarderen ze elke mongool tot BNér terwijl ze helemaal niets speciaals kunnen of betekend hebben dat het enigzins zou rechtvaardigen. Als die Dave mijn zoon was dan was ik i.i.g niet zo een slapjanus als zijn vader die hem op vakantie stuurt of met zachte hand probeert te helpen.
Maar goed Dries is ook bekend om......niets ( nou ja,gladde smoel,gele zwembroek en dat gefaalde Ahoy concert) zoals zoveel BNérs.
Beiden zielige ventjes. Bij die Waylon heb ik altijd he gevoel dat hij spontaan kan beginnen te janken.quote:Op maandag 15 september 2014 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het is nogal hypocriet als je dat beweert als (ex-)cokesnuiver die het ene jonge mokkel voor het andere jonge mokkel inruilt. Het is niet dat meneer Waylon nou zo'n hoogstaande intellectueel is.
Kweel-onquote:Op maandag 15 september 2014 15:49 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Beiden zielige ventjes. Bij die Waylon heb ik altijd he gevoel dat hij spontaan kan beginnen te janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |