Gebeurt is.quote:
Jah.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:27 schreef Copycat het volgende:
Je vraagt je ten eerste af waarom hij een slaappill nodig heeft na een stapavondje ...
Per ongeluk de anabolen van papaquote:Op woensdag 24 september 2014 02:23 schreef Klaploper het volgende:
Volgende week neemt hij per ongeluk een chemokuur.
Ook erg triest om dit weer wereldkundig te maken. Carrière van Dave gaat dezelfde kant op als zijn vader, meer in het nieuws door wat hij zegt of doet dan waar hij zijn brood mee probeert te verdienen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
DAVE ROELVINK NEEMT KALMERINGSPIL OP VAKANTIE IN SPANJE
Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.
“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”
http://www.show.nl/showfl(...)-op-vakantie-spanje/
Hij is weer goed bezig![]()
Klinkt alsof de journalist er bij was. Wat een kennis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
DAVE ROELVINK NEEMT KALMERINGSPIL OP VAKANTIE IN SPANJE
Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.
“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”
http://www.show.nl/showfl(...)-op-vakantie-spanje/
Hij is weer goed bezig![]()
Wat ik me afvraag, is waarom die Dave gewoon niet naar school gaat. Hij is nog zo jong, thuis lijkt hij zat geld te hebben. Hij kan dus makkelijk naar het buitenland gaan, als hij vreest herkend te worden in NL. Er zijn zoveel interessante zaken op de wereld om kennis mee te maken en in te verdiepen. Er zijn ook veel mensen die niet gaan studeren of beperkt hebben gestudeerd wegens geldtekort. En hij kiest ervoor om te fungeren als een kledingpop, of teksten uit hoofd te leren bij acteren. Scène klaar en hij heeft er nooit meer wat aan. Klinkt echt raar.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ook erg triest om dit weer wereldkundig te maken. Carrière van Dave gaat dezelfde kant op als zijn vader, meer in het nieuws door wat hij zegt of doet dan waar hij zijn brood mee probeert te verdienen.
In het buitenland is hij een nobody, hier is hij nog de zoon van..........quote:Op woensdag 24 september 2014 13:25 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, is waarom die Dave gewoon niet naar school gaat. Hij is nog zo jong, thuis lijkt hij zat geld te hebben. Hij kan dus makkelijk naar het buitenland gaan, als hij vreest herkend te worden in NL. Er zijn zoveel interessante zaken op de wereld om kennis mee te maken en in te verdiepen. Er zijn ook veel mensen die niet gaan studeren of beperkt hebben gestudeerd wegens geldtekort. En hij kiest ervoor om te fungeren als een kledingpop, of teksten uit hoofd te leren bij acteren. Scène klaar en hij heeft er nooit meer wat aan. Klinkt echt raar.
Eigenwaarde en fatsoenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet ook wel een beetje verstand hebben om te studeren. Ik begin het idee te krijgen dat dat nou juist is wat ontbreekt bij die jongen
En dan die afknapper van dat accent opeens erbij... Haha!quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' () in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
En zo mannelijk ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' () in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |