quote:wauter
Fri 01 Aug 2014 om 11:08
Groot gelijk, veel success.
quote:muisje
Fri 01 Aug 2014 om 11:14
Jammer, ik denk dat hij er spijt van krijgt.
quote:richvanfok
Thu 21 Aug 2014 om 19:50
Dit is echt zooo jammer ik vind het echt zo ergg! ): ):
quote:Patty
Fri 01 Aug 2014 om 11:12
Jeetje, maar wel een mooie stap na 15 jaar. Martine van Os is een kanjer. Wat leuk dat Jeroen nu aan haar gaat snuffelen.
Is dat echt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Enige goede wat hij heeft gedaan daar.
Was dit nou echt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Enige goede wat hij heeft gedaan daar.
quote:
Het was echt op TV alleen het was gepland. Editie NL is niet het meest serieuze programma dus ze besloten mee te werken met die hele gedoequote:
Geen riooljournalistiek naar mijn mening maar gewoon onbelangrijke feitjes. En internet viral dingen. Ik kan er wel naar kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:34 schreef MissionPhailed het volgende:
Editie NL is zo'n beetje het gemiddelde tussen het serieuze nieuws 'vooraf' en de tenenkrommende riooljournalistiek genaamd RTL Boulevard met o.a hondekop Albert Verlinden dat daarna komt.
Nee, ik doelde op RTL Boulevard. Editie NL is zowaar nog te pruimen met wat luchtige toonzetting maar soms ook interessante onderwerpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen riooljournalistiek naar mijn mening maar gewoon onbelangrijke feitjes. En internet viral dingen. Ik kan er wel naar kijken
Ik doelde op het feit dat je het 'tussen' riool en serieuze journalistiek vond passenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op RTL Boulevard. Editie NL is zowaar nog te pruimen met wat luchtige toonzetting maar soms ook interessante onderwerpen.
Samen met Fredje Emmer een ware nieuwsbaasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef .sfinx het volgende:
RTL 4 loopt leegGelukkig is de opperbaas der nieuwslezerbazen er nog;
[ afbeelding ]![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |