Één, twee, drie, vier, vijf, zes, ploing! Check!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de kans is klein natuurlijk maar toch. Ik denk niet dat ik er heel makkelijk één voorbij zou lopen nu. Al is het alleen al om andere gitaren te voelen. En ik weet tenslotte toch al waar ik op moet letten.
Ja, dat wel natuurlijk .........quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de kans is klein natuurlijk maar toch. Ik denk niet dat ik er heel makkelijk één voorbij zou lopen nu. Al is het alleen al om andere gitaren te voelen. En ik weet tenslotte toch al waar ik op moet letten.
Ik wilde eerst een tweedehands kopen, maar kreeg zo'n lijst instructies mee waar ik op moest letten dat ik de koop maar af heb gezegd en een nieuwe heb gehaald.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Één, twee, drie, vier, vijf, zes, ploing! Check!
In deze prijsklasse had jij het echt niet beter kunnen doen, echt niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een tweedehands kopen, maar kreeg zo'n lijst instructies mee waar ik op moest letten dat ik de koop maar af heb gezegd en een nieuwe heb gehaald.
geen spijt van trouwens.
Weet ik toch, ik had een goede zoekhulp he? En ik ben dolgelukkig ermee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
In deze prijsklasse had jij het echt niet beter kunnen doen, echt niet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik toch, ik had een goede zoekhulp he? En ik ben dolgelukkig ermee.
nav jou linkje naar cavia op MP ging ik kittens kijken..quote:
2 en een mini dwerg konijn die dat hij n cavia isquote:
Zitten ze bij elkaar in het hok?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 en een mini dwerg konijn die dat hij n cavia is
jups konijntje en cavia slapen altijd tegen elkaar zo helemaal cudly wudly in elkaar gekropen zo aaahwwwwquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zitten ze bij elkaar in het hok?
aaaaahhhhh, schattig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups konijntje en cavia slapen altijd tegen elkaar zo helemaal cudly wudly in elkaar gekropen zo aaahwwww
maar nu zag ik gister dus een super cute mooie zilver agouti en nu baal ik van mijn zwak voor cutenessquote:
Wow, mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
Dit, dames en heren, is een vulpen van 3500 euro.
[ afbeelding ]
Ik zag hem vanmiddag in een vitrine in een vulpennenwinkel in Den Haag
http://www.vulpennen.nl/nl/merken/st-dupont/p-1/ST-C41003N.html
wat een lelijkheid voor dat geldquote:
Weersta het, je kan het.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar nu zag ik gister dus een super cute mooie zilver agouti en nu baal ik van mijn zwak voor cuteness
prutserquote:
Moest laatst een formulier met een ouderwetse schrijfpen invullen, 3 dagen kramp in de vingers gehadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Patsen. En een beetje schrijven, alhoewel je zo'n ding niet koopt om te schrijven vrees ik
fok snatches g, fok zequote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moest laatst een formulier met een ouderwetse schrijfpen invullen, 3 dagen kramp in de vingers gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik echt iets duurs in huis zou halen zou ik voor zoiets gaan:
http://www.vulpennen.nl/nl/merken/parker/p-1/S0930500F.html
Gewoon netjes, mooie materialen, understated.🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |