Beiden ken ik, alhoewel ik bij Alphenaar nog niet binnen ben geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik jou wel eens over Haarlem had gehoord, is natuurlijk ook een beetje een echte bandjesstad, dus wellicht in die context. Ik vroeg het omdat bij het station sowieso Alphenaar en Music Maniacs zitten en die barsten over het algemeen van de straps, ook echt gewoon mooie, maar goed ik dacht dus dat je daar in de buurt zat, vandaar,.
Ik heb twee D&D draken op mijn boekenkast staan en her en der wat uiltjes. Maar daar blijft het wel bij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat een humor!![]()
(zie het mezelf alleen niet op de kast zetten. Laatste wat ik verzameld heb waren flippo's en knijpbeertjes)
ik heb oa dezequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die gezichten van Hot Toys zijn altijd wel spot on.
[ afbeelding ]
ja die moet ikquote:
Welke winkel was dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
Dus, vandaag even in het Escher museum in Den Haag wezen gluren. Meteen maar even langs de gitaarwinkel geweest om een strap te halen voor m'n zevensnaar. Geen zin om de straps die ik nu heb steeds te wisselen.
Dus los van de werknemers die door de hele zaak onzin (en niet werkgerelateerd) naar elkaar liepen te roepen terwijl het gewoon stil was. Een van de gasten gaf luid een ander op z'n kop omdat hij liep te schreeuwen. Erg professioneel allemaal. Ik snap dat je het leuk wilt houden, maar er is een lijn tussen "ludiek en informeel" en "medicatie vergeten".
Los van dat, een simpele zwarte leren strap, nope, alleen van die veiligheidsgordels, en met kitscherige print. Ik zit niet te wachten met 90s Bon Jovi fotoprints op een plastic strap of een panterprint
Ik maak er zelf wel een
Alphenaar is erg veranderd sinds Music Maniacs er tegenover zit. MM dacht toen wel even de strijd daar om de gitaren te gaan winnen, maar bij Alphenaar schakelden ze toen over tot de inkoop van heel veel relatief goedkope tot en met middle priced gitaren o.a. een dik contract met Ibanez. MM heeft het niet makkelijk gehad daarmee. Ik geloof dat het zich nu wel een beetje gestabiliseerd heeft. Maar die 2 zitten tegenover elkaar, dus de concurrentie zorgt wel voor lekkere prijzen, vooral bij Alphenaar kun je af en toe best je slag slaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beiden ken ik, alhoewel ik bij Alphenaar nog niet binnen ben geweest.
Toch nog eens een keertje langsgaan dan. Heb sowieso een aantal redenen om weer eens naar Haarlem te treinen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Alphenaar is erg veranderd sinds Music Maniacs er tegenover zit. MM dacht toen wel even de strijd daar om de gitaren te gaan winnen, maar bij Alphenaar schakelden ze toen over tot de inkoop van heel veel relatief goedkope tot en met middle priced gitaren o.a. een dik contract met Ibanez. MM heeft het niet makkelijk gehad daarmee. Ik geloof dat het zich nu wel een beetje gestabiliseerd heeft. Maar die 2 zitten tegenover elkaar, dus de concurrentie zorgt wel voor lekkere prijzen, vooral bij Alphenaar kun je af en toe best je slag slaan.
Ik voelde me daar stok ongelukkig en heel onzeker.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rockpalace / Keymusic. Op de Torenstraat.
Als je met "in de buurt" de Laan van Meerdervoort bedoelt, de Max Guitarstore? Die is iets meer dan een kilometer denk ik?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik voelde me daar stok ongelukkig en heel onzeker.
Desnoods reis ik volgende keer wel naar Rotterdam, dat was leuk. Maar er zit hier nog een gitaarwinkel in de buurt, een kleintje. Ik hoop dat die wel ok is.
Kocht daar ooit een Blade T2 classic, actieve electronica, inclusief hardcase en de hele mikmak. "Sjon, wat kost die T2" "Dat staat er toch" (stonden ook gewone). ""Ja, maar dit is een suburst"" "Ja, weet ik veel en ik kan Sjaak nu niet bereiken" Nou, dan doe je er ¤ 15-- bovenop voor die subburst. "Nou je hoort het, komt 15 euro bij dan." Ik heb m maar genomen, het was een special edition classic, 2 x zo duur als een standaard T2. Het is wel eens wat chaotisch daarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch nog eens een keertje langsgaan dan. Heb sowieso een aantal redenen om weer eens naar Haarlem te treinen.
een zaak van een kilometerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je met "in de buurt" de Laan van Meerdervoort bedoelt, de Max Guitarstore? Die is iets meer dan een kilometer denk ik?
Die bedoel ik inderdaad. Vlakbij mijn werk ook. Ken je die? Is die fijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je met "in de buurt" de Laan van Meerdervoort bedoelt, de Max Guitarstore? Die is iets meer dan een kilometer denk ik?
wat is subburst? Ken sunburst welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Kocht daar ooit een Blade T2 classic, actieve electronica, inclusief hardcase en de hele mikmak. "Sjon, wat kost die T2" "Dat staat er toch" (stonden ook gewone). ""Ja, maar dit is een suburst"" "Ja, weet ik veel en ik kan Sjaak nu niet bereiken" Nou, dan doe je er ¤ 15-- bovenop voor die subburst. "Nou je hoort het, komt 15 euro bij dan." Ik heb m maar genomen, het was een special edition classic, 2 x zo duur als een standaard T2. Het is wel eens wat chaotisch daar
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Kocht daar ooit een Blade T2 classic, actieve electronica, inclusief hardcase en de hele mikmak. "Sjon, wat kost die T2" "Dat staat er toch" (stonden ook gewone). ""Ja, maar dit is een suburst"" "Ja, weet ik veel en ik kan Sjaak nu niet bereiken" Nou, dan doe je er ¤ 15-- bovenop voor die subburst. "Nou je hoort het, komt 15 euro bij dan." Ik heb m maar genomen, het was een special edition classic, 2 x zo duur als een standaard T2. Het is wel eens wat chaotisch daar
Jezusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Nope, ik ken de zaak van naam, maar ben er niet geweest. Zijn de enige twee zaken in Den Haag die ik ken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad. Vlakbij mijn werk ook. Ken je die? Is die fijn?
Goedzo en dat 2 x verschillend in één post. Ik tik met 10 vingers blind hè, liggend achter een laptop, is niet ideaalquote:
Lol! Zo kan ik ook gitaren gaan sparen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:56 schreef Jian het volgende:
[..]
nice heb zelf dag en nacht en die met krokodillen die op een buro een teken in en uitlopen hangenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb bij het Escher museum (in het Paleis Lange Voorhout) wel een 4 meter lange posterrol gescoord van Metamorphosis:
[ afbeelding ]
(Oké, hij is in vier delen van een meter, maar ze moeten wel aan elkaar)
Gezien zo'n ding net iets meer dan 1500 euro nieuw is of zo, zou ik geen haast maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol! Zo kan ik ook gitaren gaan sparen.
Het was een grapje, ik kan sowieso geen gitaren sparen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien zo'n ding net iets meer dan 1500 euro nieuw is of zo, zou ik geen haast maken.
Typen met je vingers, niet je vuisten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef PeZu het volgende:
Ik was seriues![]()
Jian zei suburst subburst en ij dacht dat een finnisch was
mijn vingers zijn vuisten zelfs op mn note 3quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Typen met je vingers, niet je vuisten.
Gitaarspaarders starterskit: ¤25,-quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik kan sowieso geen gitaren sparen.
Ik heb me wel voorgenomen elke gitaar die ik bij een rommelmarkt of kringloopwinkel tegenkom even te checken. Je zal maar tegen iets leuks aan lopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gitaarspaarders starterskit: ¤25,-
Inhoud:
• één bivakmuts
• één glassnijder
• één paar handschoenen.
katten wat een domme toffe beestenquote:
Doe ik ook altijd, maar weet je, tegenwoordig met internet en marktplaats etc., iedereen kan wel even zoeken dus weinig kans, ja wellicht een aardig Spaans gitaartje .... maar verwacht geen wonderen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb me wel voorgenomen elke gitaar die ik bij een rommelmarkt of kringloopwinkel tegenkom even te checken. Je zal maar tegen iets leuks aan lopen.
Iedereen is er tegenwoordig ook van overtuigd dat z'n oude meuk een fortuin waard isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, maar weet je, tegenwoordig met internet en marktplaats etc., iedereen kan wel even zoeken dus weinig kans, ja wellicht een aardig Spaans gitaartje .... maar verwacht geen wonderen.
Lol, die link had ik al onder ctrl+v staanquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, die link had ik al onder ctrl+v staan
Ja de kans is klein natuurlijk maar toch. Ik denk niet dat ik er heel makkelijk één voorbij zou lopen nu. Al is het alleen al om andere gitaren te voelen. En ik weet tenslotte toch al waar ik op moet letten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, maar weet je, tegenwoordig met internet en marktplaats etc., iedereen kan wel even zoeken dus weinig kans, ja wellicht een aardig Spaans gitaartje .... maar verwacht geen wonderen.
Één, twee, drie, vier, vijf, zes, ploing! Check!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de kans is klein natuurlijk maar toch. Ik denk niet dat ik er heel makkelijk één voorbij zou lopen nu. Al is het alleen al om andere gitaren te voelen. En ik weet tenslotte toch al waar ik op moet letten.
Ja, dat wel natuurlijk .........quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de kans is klein natuurlijk maar toch. Ik denk niet dat ik er heel makkelijk één voorbij zou lopen nu. Al is het alleen al om andere gitaren te voelen. En ik weet tenslotte toch al waar ik op moet letten.
Ik wilde eerst een tweedehands kopen, maar kreeg zo'n lijst instructies mee waar ik op moest letten dat ik de koop maar af heb gezegd en een nieuwe heb gehaald.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Één, twee, drie, vier, vijf, zes, ploing! Check!
In deze prijsklasse had jij het echt niet beter kunnen doen, echt niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een tweedehands kopen, maar kreeg zo'n lijst instructies mee waar ik op moest letten dat ik de koop maar af heb gezegd en een nieuwe heb gehaald.
geen spijt van trouwens.
Weet ik toch, ik had een goede zoekhulp he? En ik ben dolgelukkig ermee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
In deze prijsklasse had jij het echt niet beter kunnen doen, echt niet.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik toch, ik had een goede zoekhulp he? En ik ben dolgelukkig ermee.
nav jou linkje naar cavia op MP ging ik kittens kijken..quote:
2 en een mini dwerg konijn die dat hij n cavia isquote:
Zitten ze bij elkaar in het hok?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
2 en een mini dwerg konijn die dat hij n cavia is
jups konijntje en cavia slapen altijd tegen elkaar zo helemaal cudly wudly in elkaar gekropen zo aaahwwwwquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zitten ze bij elkaar in het hok?
aaaaahhhhh, schattig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups konijntje en cavia slapen altijd tegen elkaar zo helemaal cudly wudly in elkaar gekropen zo aaahwwww
maar nu zag ik gister dus een super cute mooie zilver agouti en nu baal ik van mijn zwak voor cutenessquote:
Wow, mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
Dit, dames en heren, is een vulpen van 3500 euro.
[ afbeelding ]
Ik zag hem vanmiddag in een vitrine in een vulpennenwinkel in Den Haag
http://www.vulpennen.nl/nl/merken/st-dupont/p-1/ST-C41003N.html
wat een lelijkheid voor dat geldquote:
Weersta het, je kan het.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar nu zag ik gister dus een super cute mooie zilver agouti en nu baal ik van mijn zwak voor cuteness
prutserquote:
Moest laatst een formulier met een ouderwetse schrijfpen invullen, 3 dagen kramp in de vingers gehadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Patsen. En een beetje schrijven, alhoewel je zo'n ding niet koopt om te schrijven vrees ik
fok snatches g, fok zequote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moest laatst een formulier met een ouderwetse schrijfpen invullen, 3 dagen kramp in de vingers gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik echt iets duurs in huis zou halen zou ik voor zoiets gaan:
http://www.vulpennen.nl/nl/merken/parker/p-1/S0930500F.html
Gewoon netjes, mooie materialen, understated.🐙
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |