Ja, maar dan moet ik dus weer een hoop moeite doen voor een bedrijf waar ik al geen positieve ervaring mee heb. Dat vind ik principieel niet juist.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef Rode_banaan het volgende:
Terug sturen lijkt mij wel een goed idee.
Mja, het gaat om best wel wat geld. Ik neem aan dat ze daar ook iets van een balans bijhouden dus er uiteindelijk wel achter komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Ook wel eens gehad, niet gemeld, ik ga echt geen moeite doen omdat hun een fout maken, en hun zullen het nooit missen omdat ze het simpelweg niet doorhebben. Dus iedereen tevreden toch
Ja als het 100+ euro is zou ik het ook wel melden ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:19 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Mja, het gaat om best wel wat geld. Ik neem aan dat ze daar ook iets van een balans bijhouden dus er uiteindelijk wel achter komen.
Daarbij voelt het moreel gezien als verduistering als ik die producten houd zonder te betalen. Van de andere kant vind ik het dus niet juist als ik moeite en geld moet investeren om een fout van hen goed te maken.
Dat is ook een goede optie ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:20 schreef LasTeR het volgende:
Laat het lekker een jaartje in de kast staan, als niemand zich meldt, houden.
Paar honderd euro. Ja, een hoop moeite is natuurlijk relatief, zoals gezegd gaat het mij vooral om het principe. Maar ik heb ze inmiddels toch maar even een mailtje gestuurd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef DJKoster het volgende:
Mwah.. Hoop moeite.. Tegenwoordig kun je zowat bij elke supermarkt een pakje afgeven.
Om wat voor bedrag gaat het? Bij een laag bedrag zou ik de doos in de kast zetten en afwachten.
Goedzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:25 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Paar honderd euro. Ja, een hoop moeite is natuurlijk relatief, zoals gezegd gaat het mij vooral om het principe. Maar ik heb ze inmiddels toch maar even een mailtje gestuurd.
Hier ben ik voor. Ben benieuw als je het zo schrijft wat hun reactie zal zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:34 schreef Ivo1985 het volgende:
Mail ze maar dat ze het op een datum+tijdstip dat het jou uitkomt mogen komen afhalen, maar dat je zelf geen verdere moeite zult ondernemen om hun fouten te herstellen.
Dit, TS. Lijkt me voldoende.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:34 schreef Ivo1985 het volgende:
Mail ze maar dat ze het op een datum+tijdstip dat het jou uitkomt mogen komen afhalen, maar dat je zelf geen verdere moeite zult ondernemen om hun fouten te herstellen.
Not sure if ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef hottentot het volgende:
Ongevraagde toezending![]()
TS hoeft:
1. Geen contact op te nemen met het bedrijf.
2. Geen kosten te betalen.
3. Het product niet terug te geven.
En daarna gaat TS niet langs start en direct de gevangenis in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:15 schreef hottentot het volgende:
Ongevraagde toezending![]()
TS hoeft:
1. Geen contact op te nemen met het bedrijf.
2. Geen kosten te betalen.
3. Het product niet terug te geven.
Als je schuldgevoel opspeelt kun je altijd contact opnemen, zelf zou ik het af laten hangen van de grote van de winkel, een kleine zelfstandige zou ik verwittigen, een grote keten zou ik in gedachten hartelijk bedanken voor het cadeau.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:29 schreef r_one het volgende:
[..]
Not sure if ...
Lees de desbetreffende wettekst er nog eens op na, totje
Artikel 7.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:37 schreef Storneren het volgende:
[..]
En daarna gaat TS niet langs start en direct de gevangenis in.
Omdat er nu duidelijk spraken is van een vergissing.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
Artikel 7.
Ik mis de grond waarop TS verplicht is om actie te ondernemen om de spullen geretourneerd te krijgen.
We zijn een half jaar verder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef Storneren het volgende:
[..]
Omdat er nu duidelijk spraken is van een vergissing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |