Vroeger op vakantie had een Belgische jongen een crush op mij. Hij heeft toen een van zijn sierkippen naar mij vernoemd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
had je een date
Spannend hoor
Zou niet met Belgen kunnen daten
Nee joh is allemaal nog pril, om dan gelijk je snikkel tevoorschijn te halen is misschien wat raar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij haar ook wat 'plekken' laten zien?![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger op vakantie had een Belgische jongen een crush op mij. Hij heeft toen een van zijn sierkippen naar mij vernoemd.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger op vakantie had een Belgische jongen een crush op mij. Hij heeft toen een van zijn sierkippen naar mij vernoemd.
Iedere keer dat ik daar was had ik het gevoel dat ze nooit zeggen wat ze echt denken .quote:
Hij kon je naam waarschijnlijk niet eens normaal uitspreken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
whutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar zijn Belgen ook net wat te preuts voor volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh is allemaal nog pril, om dan gelijk je snikkel tevoorschijn te halen is misschien wat raar.
Etsu zou dat wel doen trouwens
quote:
Ik vond het best schattig, maar ik was diezelfde vakantie verliefd geworden op een andere jongen van ons vriendengroepje.quote:
Nee maar dat is niet mes in je rugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik daar was had ik het gevoel dat ze nooit zeggen wat ze echt denken .
Maar ben niet objectief in deze
Ik heb niet zo'n moeilijke naam, dat weet je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kon je naam waarschijnlijk niet eens normaal uitspreken.
Ze heten daar tenslotte allemaal Sjefke
Hij stuurde me nog een foto van de kip, maar die heb ik niet meer.quote:
Evolutionair bepaald, die Belgen moeten zich zo min mogelijk voortplanten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zijn Belgen ook net wat te preuts voor volgens mij
We hebben het over Belgen hè, die vinden alles lastig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n moeilijke naam, dat weet je.
Ze waren wel tof hoor, hij en zijn broer. Heb veel met ze gelachen. Ik wist ook pas van die crush nadat we weer thuis veilig op MSN zaten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben het over Belgen hè, die vinden alles lastig.
Minder is nogal zwakt uitgedrukt .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat is niet mes in je rug
Ze zijn wat minder recht coor zijn raap dan Nederlanders
Hahaahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elan heeft per ongeluk de tinder.be app gedownload.
Maat van me heeft huis daar en ga regelmatig stappen in Antwerpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
Hoe kom je nou weer aan een Belg elan
Dan is het toch wat makkelijker toegeven dan face-to-face natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze waren wel tof hoor, hij en zijn broer. Heb veel met ze gelachen. Ik wist ook pas van die crush nadat we weer thuis veilig op MSN zaten.
Je vindt het een konko land maar wilt er wel gaan wonenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Maat van me heeft huis daar en ga regelmatig stappen in Antwerpen.
Ga denk emigreren.
Benzine kost ook maar 1.40
Zou dat bestaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elan heeft per ongeluk de tinder.be app gedownload.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch wat makkelijker toegeven dan face-to-face natuurlijk.
En heb je geen last van een debiel accent.
jij bent gekquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga denk emigreren.
Broodautomaten voor als de bakker dicht isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga denk emigreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |