nee joh, heb geen werk meer he. Heb nu eindelijk vakantiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen ideeik had er geen zin in
Gewerkt?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
Ik krijg advertentie op fok:
Relatie en autisme
Workshop voor partners van mensen met autisme
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
Ik krijg advertentie op fok:
Relatie en autisme
Workshop voor partners van mensen met autisme
Oh ja klopt inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh, heb geen werk meer he. Heb nu eindelijk vakantie
maandag denk ik naar mn opa en oma fietsen. Heb ik ze beloofd. Vind mn opa echt geweldig als ik daar blijf slapen en dan ontbijten samen. Hij is net zo tof als mijn vaderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja klopt inderdaad
Ga je nog weekendje weg denk je?
Ook met dezelfde humor?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
maandag denk ik naar mn opa en oma fietsen. Heb ik ze beloofd. Vind mn opa echt geweldig als ik daar blijf slapen en dan ontbijten samen. Hij is net zo tof als mijn vader
Verder niet echt wat gepland. Maar geen weekendje weg meer
Leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
maandag denk ik naar mn opa en oma fietsen. Heb ik ze beloofd. Vind mn opa echt geweldig als ik daar blijf slapen en dan ontbijten samen. Hij is net zo tof als mijn vader
Verder niet echt wat gepland. Maar geen weekendje weg meer
Mag ik al spoileren over Ian Somerhalder of ben je daar nog niet?quote:
Weet ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
Zelfde humor maar minder seks. Mijn vader maakt ook niet alleen maar seksgrappen hoor
Wou al typen R.I.P Boonequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik al spoileren over Ian Somerhalder of ben je daar nog niet?
Wie vind je het leukst en minst leuk tot nu toe?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wou al typen R.I.P BooneNet vorige aflevering gehad
ja heel erg tofquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Je hebt best een toffe vader volgens mij
Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef supersof het volgende:
Zelfde humor maar minder seks. Mijn vader maakt ook niet alleen maar seksgrappen hoor
Hmm.. Goede vraag. Qua personages vind ik Charlie, Sayid (typ het hopelijk goed), Locke, Sun en Jack tof. Ik vind Shannon minst leuke samen met Yin en Michaelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie vind je het leukst en minst leuk tot nu toe?
Shannon is een muts inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm.. Goede vraag. Qua personages vind ik Charlie, Sayid (typ het hopelijk goed), Locke, Sun en Jack tof. Ik vind Shannon minst leuke samen met Yin en Michael
Oh dat laatste geloof ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shannon is een muts inderdaad
Jack wordt vervelend
Maar wel aardig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat laatste geloof ik welBoone vond ik ook niet zo boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |