Dan mag hetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, dat weet je toch
Maak er goed gebruik van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké DM je nummer maar
[..]
Wil je hem ja?
Zo leren we elkaar nóg beter kennenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn gesprek met JR is nu al heel verhelderend.
Nooit geweten dat Jeremy Irons de stem van Scar deed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo leren we elkaar nóg beter kennen
Dat was een strikvraag, maar je antwoordde met een stalen gezicht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Jeremy Irons de stem van Scar deed.
Als ik hem fout had had ik om genade moeten smeken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een strikvraag, maar je antwoordde met een stalen gezicht.
Dan had je wel even paraat moeten staan jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik hem fout had had ik om genade moeten smeken.
[ afbeelding ]
Nou als het een kutdag was had je tenminste nog wat te beleven xDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik goot net de aardappels af en toen spatte er wat kokend water op tegen mijn ooglid.
Bij deze is dit officieel een kutdag.
Ik kan hier niet om lachen. Bij deze kondig ik mijn theatraal wegstormen voor vandaag aan. Ook Johannes heeft mij namelijk al diep gekwetst.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou als het een kutdag was had je tenminste nog wat te beleven xD
Hier een Nicki Minaj om je enigszins beter te laten voelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan hier niet om lachen. Bij deze kondig ik mijn theatraal wegstormen voor vandaag aan. Ook Johannes heeft mij namelijk al diep gekwetst.
Het konijn richt zich op.
[ afbeelding ]
Nickiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier een Nicki Minaj om je enigszins beter te laten voelen![]()
[ afbeelding ]
Wat een sexy meisje zo met gewoon zwart haarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme zeg.
Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit Littlerabbit
Niet goed bevriend zijn met Lr voordat Modquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik goed bevriend nu met belangrijke mods dankzij dit gifje
Sorryquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt de foto van je jurkje nog niet gestuurd!
Toen waren we slechts bevriend, dankzij Nicki zijn we steeds meer tot elkaar gekomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet goed bevriend zijn met Lr voordat Mod
Klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is grammaticaal gezien niet correct.
Smeet akelijk
0-0 allemaal nog?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfkastijding , luister en kijk nog liever naar slechte rap
Makkie zondagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja . psv heeft er weer geen zin in
Mooie pottige meisjessportquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef mij maar een mooie pot curling.
Eigenlijk gun ik die jongen een beetje talent . Zeurt en klaagt nooitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1x eigen goal van der Hoorn
Ik gunde hem dat goaltje ook wel laatst, maar hij kan gewoon echt niet verdedigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eigenlijk gun ik die jongen een beetje talent . Zeurt en klaagt nooit
Met ruimte in zijn rug niet nee . Wel in een zeer defensief team .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gunde hem dat goaltje ook wel laatst, maar hij kan gewoon echt niet verdedigen.
wtf maak jij allemaal mee zegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik goot net de aardappels af en toen spatte er wat kokend water op tegen mijn ooglid.
Bij deze is dit officieel een kutdag.
Niks te zoeken bij een topclub dusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met ruimte in zijn rug niet nee . Wel in een zeer defensief team .
Frankie bedanktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks te zoeken bij een topclub dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |