Melvin Platje voetbalt ook in dat wereldje, bij FC Baku, dat is toch mooi, dat je je als beperkte voetballer gewoon financieel onafhankelijk kan ballenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef Momo... het volgende:
Als Braziliaan in Azerbaijan voetballen
okéquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja voel me echt ontzettend aanvallen.
Zomaar even een tip van mij: rechtermuisknop op de afbeelding, afbeelding zoeken op Googlequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wie is dat dan?
Kishna zie het al.
aangevallen*quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja voel me echt ontzettend aanvallen.
Nee wel na 3 jaarquote:
Heb je nog meer tips?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zomaar even een tip van mij: rechtermuisknop op de afbeelding, afbeelding zoeken op Google
Of kijk naar de url van de afbeelding in dit geval
TV-Tip: Feyenoord - Luhanskquote:
Oke. Leuke verrassing als je Van Persie krijgt te zien dan.quote:
Jammer dat ie niet verhuurd wordtquote:
Doe het licht dan uitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
PEC Zwolle @PECZwolle 2 min.
Motivatiefilm #Supportersclub is net in de kleedkamer gedraaid! Supporters bedankt; we gaan ervoor! #samen #peczwolle
#samen
zouden ze hun strijdplan in het plaatselijke cafe hebben hangen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
PEC Zwolle @PECZwolle 2 min.
Motivatiefilm #Supportersclub is net in de kleedkamer gedraaid! Supporters bedankt; we gaan ervoor! #samen #peczwolle
#samen
XXdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is de TaMaata bij jou vol? xd
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
ctrl + shift + t is handig als je per ongeluk een tabblad hebt gesloten, in chrome iig
firefox ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
ctrl + shift + t is handig als je per ongeluk een tabblad hebt gesloten, in chrome iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |